FANDOM


  • http://codelyoko.wikia.com/wiki/User_blog:Deadcoder/Regular_Head_Crat_Election

    Just letting you know that you have been nominated for head crat. Could you do the wiki a favor and either approve or reject your nomination, so I know how to set up the poll in a few days?

      Loading editor
    • I don't really want to be head crat.

        Loading editor
    • Thank you for responding. If only I could get agent odd to do the same.

        Loading editor
    • Insubordination, all of you! :p

        Loading editor
    • .....damn, u da shizz DC. 6k edits!

      I may have layed the ground work on the wiki, but you've kept it alive and goin. Because Im a complete d-bag, u may not be HEAD crat. As I am the lazy emperor who got this place goin. However, due to your epic amount of edits, u may become a crat and grant powah to those u c fit ^.^


      U may also make decisions at the head level while in my absence.... and since Im absent alot.... I guess your kinda mah VP/Back-up Head crat :D


      Congrats bro, u a crat :D

        Loading editor
    • ??? If you're referring to Deadcoder, he's been a crat for a long time already. Also, are you implying that you're taking over as the head crat again after being away for months?

        Loading editor
    • Ji, your regime has ended. This wiki has moved on and you don't rule it anymore.

        Loading editor
    • Ji still has authority.

        Loading editor
    • Lol I'm not THAT much of a d-bag. If you, Alex, have been democratically elected while in my absence, well then by all means, you are head crat.

      Despite your lack of 4 digit edits.  I respect the will of my subjects :p


      Im just here to let you know that I still live and, as per said, have some authority. Although, I will admit that Deadcoder does have some manparts with 6k edits in less than a year, just remember that I'm the grand 'ol wizard that got everythang started. And that per and skit will always b mah favs ^.^


      The Neopets wiki is a HUUUGGE topic, and I haven't even scratched it's sister wiki's, so... this wiki isn't a priority for me.

      But again, if u guys need anything theme or template related, call me! I'm the IT Guy for this wiki.

        Loading editor
    • He's merely acting head. If you wish to become the head crat again, and honestly believe you can do so, nominate yourself on my blog post. If you get elected, you can be head again.

      BTW, you might want to update your user profile. You are no longer the number one editor.

        Loading editor
    • True.

        Loading editor
    • Lol, ig I am in need of a profile update. XD


      eh...... NAHHHH.

      I don't think I'm suitable for the responsibilities of a head crat. Im just a wiki-fixit guy with crat powers. I mean, if I see a fun message wall post, I'll comment, but I'm not really the head chief. If anything, it should be our red-bull drinking friend Deadcoder.

        Loading editor
    • We are all such goofballs.

        Loading editor
    • 1. I don't do red bull. Given that my mom worked in a semi-conductor building so toxic that large schools won't take it FOR FREE, while pregnant, my cancer risk is high enough.

      2. I really don't have time to be the head crat. I'm too busy working on the actor pages, and the robot pages, and sorting the pictures, and sorting videos, and everything else.

        Loading editor
    • Lol true dat. I remember the ol days when half our articles were garbage, but we were just too busy with message threads!

        Loading editor
    • Yeah... remember that Team Asshole vandalism?

        Loading editor
    • Oh yeah! That was INTERESTING ;)

        Loading editor
    • )
        Loading editor
    • Ji Robinson wrote:
      Lol true dat. I remember the ol days when half our articles were garbage, but we were just too busy with message threads!

      A lot of them still are......

        Loading editor
    • The election is up! Don't forget to vote.

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.