Код Лиоко вики
Advertisement

Lyoko Conquerors - William promotional picture Dec17

Вилијам у игри.

Lyoko Conquerors је 3D Exploration и Turn Based Combat игра Код Лиока. То је трећа игра чији је творац Имуделки, поред IFSCL-а и Lyoko Wanderers.

Радња[]

Радња игре се фокусира на Ксену, експериментишући на својим репликама како би нашао начине да се одупре Лиоко ратницима. У том циљу, дели своје ново оружје, Вилијама, на две војске које води једну на другу. Играте у виду Вилијама против других делова себе, истражујући реплике и борећи се са осталим војскама користећи чудовишта.

Напомена: Намера игре није да представља Лиоко ратнике. Имуделки је размотрио да је управо IFSCL оно што пуни јаз где се стављате у улогу Џеремија Белпоа и већ има званичних игара где играте на страни Лиоко ратника.

Напредовање игре[]

Први прототипи датирају из средине 2016. године. Могуће је учествовати у бета-тестовима када се форма регистрације објави на Фејсбук страници. Игра је прво названа The Replika Experiments, а касније и William Uprising.

Прва јавна верзија (напредан прототип) планиран је за око 2018. годину.

Галерија прототипа[]

Мултиплејер[]

Игра би требало да подржи шест играча који се међусобно боре по игри. Игру обезбеђује CCU сервер који плаћа Имуделки. Локалне мреже и лични сервери нису доступни из сигурносних и техничких разлога.

Соло мод[]

Соло мод, са барем основним водичем, је планиран. Постоји и могућност да се дода мали мод кампање, мада ово није још утврђено. Срж игре је део са више играча.

Начин играња[]

  • Као многе RTS игре, можете створити своје јединице и да радите на побољшавању или развијању технологија. Међутим, по уметничком стилу Лиока, нема основе.
  • Три нова дизајна за торњеве су представљена да се одржи равнотежа због мањка предмета: торањ за претрагу, торањ за огледе и торањ доминације. Класични дизајн носи назив торањ за производњу. Услови за победу су да сваки торањ мора да се активира, или да се сваки противников торањ деактивира.
  • Доступна су два главна ресурса: подаци и енергија. Енергија потиче из активирања торња и користи се за стварање чудовишта, мада се споро враћа ако су чудовишта уништена. За разлику од ње, подаци се могу сакупљати и може се добити активирањем торња (под условом да га раније нисте активирали) уништавањем непријатеља и налажењем кутија.

Сектори[]

Планирано је свих пет сектора, али само у виду њихових реплика. Планирани су и дигитално море и Кортекс, мада не сасвим утврђено.

Јединице[]

Планирана су сва чудовишта која су се појављивала у све четири сезоне. Једини доступни Лиоко ратник биће Ксена-Вилијам, познат под називом командант. Такође је оригинално чудовиште полиморфни клон, настао по узору на оне које Ксена користи на Земљи у серији.

Занимљивости[]

  • За разлику од недовршене Code Lyoko: The Game игре коју је годинама раније створио Kikou, Lyoko Conquerors је из свог програма. Ипак, постоји могућност да су програми слични због инспирације.
  • За разлику од серије, како бисте активирали торањ, без обзира на то да ли га је противник активирао, потребно је да уведе свог команданта у њега.
  • Тема игре је да објасни шта је можда Ксена радио на својој страни након уништења Лиока у трећој сезони. Одатле први назив The Replika Experiments, затим промењен за бољу видљивост и да се заобиђе недоумица коју је Имуделки имао у другој својој игри, IFSCL, чије је име било тешко осмислити.
Advertisement