thumb|Вилијам у игри. Lyoko Conquerors је 3D Exploration и Turn Based Combat игра Код Лиока. То је трећа игра чији је творац Имуделки, поред IFSCL-а и Lyoko Wanderers.

Радња

Радња игре се фокусира на Ксену, експериментишући на својим репликама како би нашао начине да се одупре Лиоко ратницима. У том циљу, дели своје ново оружје, Вилијама, на две војске које води једну на другу. Играте у виду Вилијама против других делова себе, истражујући реплике и борећи се са осталим војскама користећи чудовишта.

Напомена: Намера игре није да представља Лиоко ратнике. Имуделки је размотрио да је управо IFSCL оно што пуни јаз где се стављате у улогу Џеремија Белпоа и већ има званичних игара где играте на страни Лиоко ратника.

Напредовање игре

Први прототипи датирају из средине 2016. године. Могуће је учествовати у бета-тестовима када се форма регистрације објави на Фејсбук страници. Игра је прво названа The Replika Experiments, а касније и William Uprising.

Прва јавна верзија (напредан прототип) планиран је за око 2018. годину.

Галерија прототипа

Мултиплејер

Игра би требало да подржи шест играча који се међусобно боре по игри. Игру обезбеђује CCU сервер који плаћа Имуделки. Локалне мреже и лични сервери нису доступни из сигурносних и техничких разлога.

Соло мод

Соло мод, са барем основним водичем, је планиран. Постоји и могућност да се дода мали мод кампање, мада ово није још утврђено. Срж игре је део са више играча.

Начин играња

  • Као многе RTS игре, можете створити своје јединице и да радите на побољшавању или развијању технологија. Међутим, по уметничком стилу Лиока, нема основе.
  • Три нова дизајна за торњеве су представљена да се одржи равнотежа због мањка предмета: торањ за претрагу, торањ за огледе и торањ доминације. Класични дизајн носи назив торањ за производњу. Услови за победу су да сваки торањ мора да се активира, или да се сваки противников торањ деактивира.
  • Доступна су два главна ресурса: подаци и енергија. Енергија потиче из активирања торња и користи се за стварање чудовишта, мада се споро враћа ако су чудовишта уништена. За разлику од ње, подаци се могу сакупљати и може се добити активирањем торња (под условом да га раније нисте активирали) уништавањем непријатеља и налажењем кутија.

Сектори

Планирано је свих пет сектора, али само у виду њихових реплика. Планирани су и дигитално море и Кортекс, мада не сасвим утврђено.

Јединице

Планирана су сва чудовишта која су се појављивала у све четири сезоне. Једини доступни Лиоко ратник биће Ксена-Вилијам, познат под називом командант. Такође је оригинално чудовиште полиморфни клон, настао по узору на оне које Ксена користи на Земљи у серији.

Занимљивости

  • За разлику од недовршене Code Lyoko: The Game игре коју је годинама раније створио Kikou, Lyoko Conquerors је из свог програма. Ипак, постоји могућност да су програми слични због инспирације.
  • За разлику од серије, како бисте активирали торањ, без обзира на то да ли га је противник активирао, потребно је да уведе свог команданта у њега.
  • Тема игре је да објасни шта је можда Ксена радио на својој страни након уништења Лиока у трећој сезони. Одатле први назив The Replika Experiments, затим промењен за бољу видљивост и да се заобиђе недоумица коју је Имуделки имао у другој својој игри, IFSCL, чије је име било тешко осмислити.