FANDOM

Шок на академији
Lyoko85
Датум емитовања (Француска) 22. септембар 2007.
Датум емитовања (САД) 3. новембар 2007.
Оригинално име La belle de Kadic
Енглески назив Kadic Bombshell
Сезона 4
Епизода сезоне 20
Епизода серије 85
Списак епизода
Претходна епизода
Навођени пројектил
Следећа епизода
Псећи проблеми

Шок на академији је двадесета епизода четврте сезоне и 85. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Након проучавања позоришне представе „Ромео и Јулија“ у лекцији, Од, Аелита, Улрик и Џереми разговарају о концепту умирања за некога вољеног. Једном када Јуми стигне, група примећује да се у дворишту окупља велика гомила ученика и открију да је Бринга Херингсдотир, Сисина исландска изузетно лепа пријатељица са којом се дописује, дошла из Исланда у посету Кадик академији и привукла пажњу мушких и женских ученика.

Уз неколико изузетака, Бринга наставља да очарава ученике до краја дана. После вечере, Од случајно удара у Брингу на излазу из трпезарије, а када она флертује са њим, он постаје још очаранији него пре. У соби за рекреацију, Од, Улрик и Џереми почињу да се расправљају о Бринги, а Јуми и Аелита, две од малобројних ученика који су незаинтересовани за нову девојчицу, љуте се на њих јер су оне љубоморне пре него што Бринга стиже да разговора са Одом. Након што Од одлази са њом, Улрик и Џереми долазе на своје чуло, схватајући разлику коју Бринга изазива у њиховој пријатељској групи.

Од улази у своју собу да се припреми за састанак са Брингом и среће Улрика, Јуми, Џеремија и Аелиту, који су већ били тамо. Заједно, њих четворо објашњавају Брингино ометање своје пријатељске групе и колико је пресудно њихово пријатељство у борби против Ксене. Међутим, када њих четворо питају Ода да престане да види Брингу, Од их оптужује за љубомору и оде из собе. Касније те вечери, Џереми и Аелита отиде у фабрику да покрену програм док разговарају о Оду и Бринги. Њих двоје тада остављају фабрику да пусте програм да прође кроз ноћ.

У међувремену, на њиховом састанку, Бринга разговара са Одом о његовим пријатељима, говорећи му да су лоши пријатељи и да мора да тражи нове пријатеље. Од јој каже да су његови пријатељи веома важни, а да би то доказао, доводи је у фабрику. Од доводи је тамо покривајући њене очи, како не би видела пут. Од и Бринга улазе у лабораторију и ту, Бринга тада почиње да уређује интерфејс упркос Одовим протестима и несвесно мења Џеремијев и Аелитин програм. Много касније, у сред ноћи, Џеремијев компјутер у својој соби открива активиран торањ, али се упозорење брзо зауставља, збуњујући Џеремија.

Следећег дана, Џереми и Аелита се враћају у фабрику да истражују лажни аларм, и брзо откривају да је Бринга увела у програм „паразитске стране податке“, што је проузроковало широку штету суперкомпјутеру. Изненада, суперскенер открива још један активиран торањ у шумском сектору. Пошто не могу да верују суперскенеру због Брингиног мешања, Џереми се нерадо слаже да шаље Аелиту у Лиоко да ручно потражи активиран торањ док он обавештава Улрика и Јуми. Међутим, суперкомпјутер који је испреплетен грешкама шаље Аелиту у ледени сектор уместо шумског сектора.

На Кадик академији, Улрик и Јуми траже Ода након разговора са Џеремијем о проблему и пронађу га са Брингом у парку. Након кратког расправа, Јуми и Улрик одузимају Ода од своје пријатељске групе пре него што оду у фабрику. У међувремену, Аелита користи свој други поглед и открива да нема активираног торња. Међутим, када Џереми покушава да је ручно девиртуелизује, открива да је ова функција такође оштећена и Аелита завршава у планинском сектору, где се блокови и канкрелати суочавају са њом.

Док Џереми ради на поправци штете у суперкомпјутеру, Аелита се бори против чудовишта. Међутим, Вилијам је убрзо заседа и она мора да побегне. Када Јуми и Улрик стигну у фабрику, Џереми покушава да их пошаље у тај сектор како би помогао Аелити, али оштећени програми их доводе у пустињски сектор уместо тога, где почињу да претраже торањ. Вилијам и чудовишта на крају избацују Аелиту, и на крају Вилијам захвата Аелиту користећи свој супер-дим. Међутим, Јуми и Улрик стижу на време да је спасу, а битка почиње. У међувремену, у локалном базену, Од је крив због своје недавне понашање, и одлучује да напусти Брингу и да се врати у фабрику.

Када Од стигне у фабрику, он се извињава Џеремију, који се тада слаже да га пошаље у Лиоко да помогне осталима. У међувремену, у планинском сектору, Вилијам девиртуелизује Улрика, а Канкрелат девиртуелизује Јуми, док Џереми успева да поправи суперкомпјутер. Како се Вилијам приближава Аелити, Од долази у планински сектор и девиртуелизује Вилијама. Међутим, у последње време, Вилијам избија Аелиту са литице док се он девиртуелизује, а Од одлази за њом. Са добро усмереном ласерском стрелицом, Од покреће Аелитину звездану наруквицу, што узрокује да јој се крила отварају и спашава је да падне на дигитално море. Аелита затим ухвати Ода и врате се у сигурност.

У соби са скенерима, Од извињава другима, који прихватају његово извињење и одлучују да га задрже у групи. Џереми одлучује да неће активирати повратак у прошлост, уверен да Бринга није заинтересована да открије своју тајну: следећег дана, Бринга рано одлази да иде у кућу Сисине рођаке у француском селу, а Лиоко ратници прослављају њен одлазак. Сиси, која се осећала засенчена током Брингиног боравка, откривена је да је такође ослобођена.

Занимљивости Уреди

  • Ово је једина епизода у којој се појављује Бринга Херингсдотир.
  • Када је Вилијам ухватио Аелиту, рекао јој је да ће је Ксена коначно имати као компанију. Ово подразумева да Ксена жели да задржи Аелиту као што је урадио са Вилијамом када ће уништити Франца Хопера.
  • Ово је први пут да неко путује из једног сектора у други, без пролаза кроз торањ или кроз сектор 5 (то је била несрећа, пошто је суперкомпјутер оштећен).

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци