FANDOM

Овај чланак је о епизоди. Ако сте тражили лика, проверите чланак Франц Хопер.

Франц Хопер
Lyoko49
Датум емитовања (Француска) 1. фебруар 2006.
Датум емитовања (САД) 31. октобар 2005.
Оригинално име Franz Hopper
Енглески назив Franz Hopper
Сезона 2
Епизода сезоне 23
Епизода серије 49
Списак епизода
Претходна епизода
Има ли кога?
Следећа епизода
Контакт

Франц Хопер је 23. епизода друге сезоне и 49. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Ксена је активирао пет торњева истовремено и Џереми иде са Аелитом, Одом, Улриком и Јуми у фабрику. Међутим, када су стигли у лабораторију, за фабричким интерфејсом седео је човек којег је Аелита видела у својим визијама, деактивирајући торњеве без потешкоћа. Он себе представља као Франц Хопер, човек који је створио Лиоко, Ксену - над којим је изгубио контролу - и Аелиту. Сада је ту да помогне да се Аелита ослободи антивируса, па да се угаси суперкомпјутер како би се отарасили Ксене.

Следећег дана је Џеремију рођендан: дан који почиње позитивно, али то, нажалост, не траје дуго; када Џереми каже Хоперу да су често користили скенере за битку против Ксене, он одговара да су скенери само прототипи и нису били спремни да се користе за виртуелизацију нечега сложеног попут људских бића. Анализа потом открива напредујућу ћелијску дегенерацију у Јуми, што би могло да доведе до извесне смрти… Остатак дана је напет, јер Улрик, Од и посебно Јуми одбацују Џеремија, којег подржава само Аелита. Дечак иде у кревет испуњен кајањем и незаситом жељом да помогне својој пријатељици.

Следећег дана, Франц је позвао групу у фабрику да траже Аелитин антивирус: њихова последња мисија! Суочен с кривицом када га Франц оптужује, између осталог, за играње улоге чаробњаковог помоћника и за допуштење Ксени да уништи његов дневник, Џереми се узнемири и одлази, разочаран је што је оптужен за све грешке и сећа се понуде за похађање школе за надарене ученике. У Лиоку, три борца стижу директно у Сектор 5 и Франц им програмира нова оружја. Они заиста масакрирају пузавце који су ту да их зауставе. Франц чека да се све очисти од чудовишта, па да затим пошаље Аелиту.

У својој соби, Џереми се присећа онога што му је Франц рекао и схвата нешто апсурдно: дневник Франца Хопера је заиста уништио Ксена, али како је могао то да зна? Само Од, Улрик, Аелита, Јуми и он су знали за то. Једини други који може да зна за то је сâм починилац: КСЕНА. Преокрет је очигледан: лажни Хопер шаље Аелиту директно на изоловану платформу у пустињском сектору где медуза краде њену меморију, затим уништава оружје бораца које их оставља на милосрђе пузаваца. Програм девиртуелизације је такође саботиран, што значи сигурну смрт ако им понестане животних поена!

Док група моли Хопера да их спаси, видеће нешто што открива истину: активирани торањ у Сектору 5! То је оно што генерише лажног Хопера, а суперскенер није могао да га региструје. Џереми се вратио, не може ништа учинити против Ксениног спектра, који му говори да прихвати пораз. Али, Џереми онда открива свој план: Аелита у Лиоку је само копија; Права Аелита је и даље у соби са скенерима јер је Џереми стигао да је упозори на време! Лажни Франц се претвара у дим, а Џереми преузима контролу над интерфејсом, враћа оружја својих пријатеља, исправља програм за девиртуелизацију и шаље Аелиту у ледени сектор, где је купи транспортер. Међутим, спектар се враћа и почиње да гуши Џеремија и стиже Улрик да помогне Џеремију. Аелита деактивира торањ у прави час.

Следећег дана, све је у реду! У својој соби, Џереми информише Јуми да је, при записима девиртуелизације, анализирао њихове структуре и да нема никаквог знака икаквих дегенерација. Прави Франц Хопер је и даље негде у Лиоку. Потом долази Џеремијев отац да га покупи, али приватно разговара са њим како би се предомислио и слаже се, али и да их више зове. Потом се епизода завршава.

Занимљивости Уреди

  • Без обзира на то што је хронолошким редоследом епизода уследила место после „Има ли кога?“, емитовање је било дан раније.
  • Када је Франц Хопер рекао Џеремију да се клони, Џереми каже да је увек оптужен за све и да су сви заједно укључили суперкомпјутер. Међутим, у првом делу специјала „Ксена се буди“, Џереми је нашао и сам упалио суперкомпјутер.
  • Прво појављивање Џеремијевог оца.
  • Ова епизода означава да у средишњој зони Картагине постоји торањ.
  • Школа за надарену децу поменута је у овој епизоди након епизоде „Невоља“.

Галерија Уреди

Епизоде друге сезоне
Нови редНеуцртана територијаИстраживањеДиван данГосподин ПакДан заљубљенихФинални миксКарика која недостајеУлог је на столуМрави војнициЗаједнички интересИскушењеНеочекиван обртНапад зомбијаУлтиматумФина збркаКсенин пољубацСтрах од висинеХладни ратВећ виђеноУ топ формиИма ли кога?Франц ХоперКонтактОткровењеКључ