FANDOM

У топ форми
Lyoko47
Датум емитовања (Француска) 25. јануар 2006.
Датум емитовања (САД) 28. октобар 2005.
Оригинално име Au meilleur de sa forme
Енглески назив Tip-Top Shape
Сезона 2
Епизода сезоне 21
Епизода серије 47
Списак епизода
Претходна епизода
Већ виђено
Следећа епизода
Има ли кога?

У топ форми је 21. епизода друге сезоне и 47. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Време је за медицинску ревизију у Кадик академији. Различити ученици разматрају своје различите проблеме, као што су Хервове акне, Џулијанова кратковидост или Одова сјаја. Џулијан покушава да запамти графикон за очи како би избегао да носи наочаре. Од још се односи на себе као „витак“. Сиси говори Улрику о томе како је њен здравствени картон савршен. Џереми разговара са Аелитом о њеном недостатку медицинских записа или вакцинација. Брине се да ће сазнати да она није потпуно човек. Аелита је сигурна да ће све бити у реду, рекавши да је Џереми види довољно човека. Медицинска сестра позива Џереми, Џулијана и Ода да започну медицинску ревизију.

У амбуланти, медицинска сестра чини нешто више него што потврђује оно што је свако од њих већ знао. Од је заиста мршав, а Џулијан није само близак, већ има лоше памћење. Аелита и Сиси су следеће. Сиси сазнаје да има 5 килограма прекомерне тежине, али не жели да је прихвати као истиниту, и уместо тога она каже да је вага скривена. Аелита пита о свом недостајућем медицинском запису, али јој Јоланда уверава да то неће бити проблем. У међувремену, Џеремијев лаптоп покупи активиран торањ. Он каже Улрику да чека Аелиту док он и Од одлазе у фабрику. Након што Џереми позове Јуми о узбуну, она трчи и одлази од свог гимнастичког час. Јоланда је Ксенина мета, тако да је Ксенин дух поседује. Вриск из Сиси упозорава Улрика на ово, али Јоланда је већ нестала са несвесном Аелитом.

У фабрици, Џереми је обавештен о Јоландином запоседању. Закључава фабрички лифт, покушавајући да је успори, што неће трајати дуго. Гледајући како не могу да деактивирају торањ без Аелите, Џереми има нову идеју да испробава. Створиће свој сопствени спектар да би поседовао једног од његових пријатеља. На тај начин, могу да се боре против Јоланде под Ксенином контролом под једнаким условима. На фабричком спрату, Јоланда стиже са Аелитом. Сазнаје да је лифт онемогућен и креће се за приступни коридор. Улрик се појављује како би је успорио. Ксенине жртве увек постају јаче и моћније са сваком запоседањем, а данас, нажалост за Улрика, није изузетак. Јоланда има невероватно снажну способност да формира светле жуте боје електричне енергије да напада своје непријатеље. Улрик није много погодан за континуиране нападе.

Назад у лабораторију, Џереми започиње свој тест када активира торањ у планинском сектору. Његов активирани торањ је зелени уместо црвеног, попут Ксениних торњева. Појављује се спектар… Ово је Џеремификација: верзија запоседања, осим тога што особа подвргнута спектром који овај програм покрене има и даље контролу над собом, а има и особине пикселизованог бића. Џереми користи свој спектар да поседује Ода. Назад на фабрички спрат, Аелита успева да побегне од Јоланде, али је заробљена на улазу у ходник. Јоланда на крају избаци Улрика и врати се до Аелите. Како то ради, Од излази из ходника и напади је. Оба су равномерно упарена. Од игра на време док Аелита и Улрик побегну. У дубини фабрике, Јоланда и Од се боре да виде ко је бољи. Изгледа да је Од бољи на почетку, користећи нове способности које је управо добио, као да их је увек имао. Јоланда је на крају послала у воду користећи необичну снажну и моћну сферичну јаку жуту енергију од Ода.

Аелита, Улрик и Јуми виртуелизују се у шумски сектор. Када стигну у Лиоко, крену за торањ на својим возилима. Успут, сусрећу се са две Крабе. Улрик напада једну од њих, а Јуми се брине о другој. Канкрелат се појављује како би напао Улрика и погађа ударац на његову руку. Међутим, уништена је исто тако брзо. Назад у фабрици, Од почиње да полако губи своју енергију и своје суперсиле, и зове Џеремија да сазна зашто. Џереми није сасвим сигуран, али није ни изненађен. Док Од настави да се бори, Џереми губи контролу над торњом који је активирао и Ксена преузима контролу над овом торњом. Ефекти преведу Оду, који губи све своје моћи из запоседања. Уместо да контролише Ода, Ксена ће само напумпати сву његову животну силу док га процес не убије. Беспомоћан, Од је присиљен да бежи и губи свој мобилни телефон на путу, јер га Јоланда уништава.

У Лиоку, група је обавештена о Одовој ситуацији. Аелита и Јуми одлазе у планински сектор док Улрик остаје да се брине о чудовиштима у шумском сектору. Појављује се Краба, али Улрик је лако уништава. Још три канкрелата стижу да се придруже борби. Улрик користи свој Овербајк да обрише све три у једном ударцу. У планинском сектору, Ксена је урадио цео сектор невидљивим. Све што виде је густа магла која омета сектор. Чудовишта, међутим, заштићени су од истог ефекта. Непознати број стршљенова извадио је Јумин Овервинг, узрокујући да она и Аелита падну. Под Џеремијевим водичем, девојчице могу да ухвате платформу. Џереми наставља да их усмерава преко невидљивог пејзажа. На крају се приближавају торњу. Овде се невидљиви стршљени враћају у други круг. Јуми покрива Аелиту док се крене у торањ. Стршљени успевају да приморјују Јуми са ивице, али она се зграби непосредно пре пада.

Назад у фабрици, Јоланда на крају избаци Ода. Знајући да ће ионако умрети, она се врати у ходник. Аелита успева да деактивира торањ непосредно пре него што умре. Назад на Лиоко, пејзаж и чудовишта се поново појављују. Све време је био под испод Јуми. Она уништава два стршљена, сада видљива. Џереми подиже Оверборд и девојчице се врате у први торањ. У шумском сектору, Улрик се трипликовао и бави се блока, Крабе и три Канкрелата. Блок је први који се уништи, а онда су Крабе следеће. Сам, три Канкрелата не одговарају Улрику. Његова два клонова уништавају два од њих, а затим муче трећи, ударајући га у ваздух пре уништавања. Аелита и Јуми стижу док се поново спаја са једном особом. Када Јуми га пита где су пошли чудовишта, Улрицх управо пита „Које чудовишта?“. Назад у лабораторију, Јоланда стиже да изазове невоље. Стиже и Од, али није ниједна утакмица за њу. И ереми и Од ће се упустити када Аелита деактивира торањ. Јоландине запоседање се сруши, па се она онесвести.

Назад у школу, Сиси покушава да објасни шта се десило, али ни директор ни Џим не верују у њену причу. Цела прича подсећа Џима на време када је радио у психијатријској болници. Као и увек, каже да „радије не би о томе“. Лиоко ратници се појављују са Јоландом па Сиси не изгледа баш луда. Јоланда се ништа не сећа и верује у Аелитину причу о томе како је изашла да прође кроз прозор. Док ратници излазе из амбуланте, Сиси захтева објашњење. Џереми је пита о њеним додатних пет килограма. Сиси је и даље у порицању. Од покушава да јој каже да нико није савршен, на шта она одговара истичући његову оштрину. Од још увек инсистира да је „витак“, завршавајући епизоду док се други насмеју.

Занимљивости Уреди

  • Ово је прва епизода у којој је зелени торањ приказан на насловној карти.
  • Ово је прва епизода у којој неко други осим Ксене активира торањ. У овом случају, то је био Џереми.
  • Ово је једина епизода у којој се Џеремификација икада користи и помиње.
  • Ово је прва епизода у којој Аелита деактивира два торња без повратка у прошлост.
  • Углавном, људи које Ксена поседује користе љубичасте зраке, међутим, Јоланда Перудин користи жуте зраке.
  • То је први пут да Ксана контролише два торња истовремено.

Галерија Уреди

Епизоде друге сезоне
Нови редНеуцртана територијаИстраживањеДиван данГосподин ПакДан заљубљенихФинални миксКарика која недостајеУлог је на столуМрави војнициЗаједнички интересИскушењеНеочекиван обртНапад зомбијаУлтиматумФина збркаКсенин пољубацСтрах од висинеХладни ратВећ виђеноУ топ формиИма ли кога?Франц ХоперКонтактОткровењеКључ