FANDOM

Transport Orb

Транспортер.

Транспортер ради као програмирани сферасти уређај који дозвољава Лиоко ратницима да индиректно уђу у/изађу из Сектора 5. Како би се приступило транспортеру, први пут виђено у епизоди „Неуцртана територија“, група мора отићи до ивице једног од четири површинска сектора (шумског, леденог, планинског или пустињског).

Док чекају на ивици сектора на коме се тренутно налази група, Џереми уноси шифру „СЦИПИО“ у једноставни дијалошки прозорчић који избаци рачунар. Џереми је пронашао лозинку у књизи коју је он раније узео из пустињачког дома о историји Картагињана. У историји, Картагињани, из града Картагине, поражени су од стране римског генерала Публија Корнелија Сципиона Африканца, што је повезано са првобитном сврхом суперкомпјутера - уништити Пројекат Картагину.

Када се лозинка откуца, транспортер се појављује, обично из дигиталног мора, испред ратника. Када је директно испред њих, кугла постаје отворена хемисфера, која их затим окружи, стварајући бело светло. Након што су сви путници покупљени, кугла се враћа у сферу и почиње да јури преко сектора до центра Лиока, познатије и као Сектор 5 или Картагина, великим брзинама и брзо се ротирајући.

Затим, у арени Сектора 5, транспортер поново постаје хемисфера, остављајући своје путнике и онда напушта Картагину.

Превозна средства
ОвербордОвербајкОвервингСкидбладнирНавскидТранспортер