FANDOM

Тео Готјер

Тео Готјер.

Тео Готјер је ученик на Кадик академији. Први пут се појавио у епизоди „Клаустрофобија“, када је дошао у школу као нови ученик. Показао је да има интерес за Сиси у овој епизоди, што је резултирало љубомором од Херв Пичон. Иако је, након повратка у прошлост, уместо тога, Од наметнуо интерес за Јуми како би се спречило ривалство између Теа и Херва. Међутим, ово је такође показало да је Улрик љубоморан када Тео нуди да прати Јуми кући након фудбалске утакмице, са руком око ње.

Тео је наставио да се појављује из друге сезоне, појављујући се редовно без већег значаја. У епизоди „Језеро“, након електричног удара, он узвикује Џиму да је уплашен.

Тео има исто презиме као и Лора. Међутим, у епизоди „Збрка у школи“ наводи се да они нису браћа и сестре. Још увек није познато да ли су рођаци.

У Код Лиоко: Еволуцији, Ксена је створила спектар дечака који много личи на Теа у епизоди „Како преварити Ксену“ да хипнотизује Јуми како би украо њене изворне кодове. Нејасно је да ли је овај дечак требало да личи на Теа или не.