FANDOM

Састанак
Rendez-vous title
Датум емитовања (Француска) 9. март 2013.
Оригинално име Rendez-vous
Енглески назив Rendezvous
Сезона 5 (Код Лиоко: Еволуција)
Епизода сезоне 11
Епизода серије 106
Списак епизода
Претходна епизода
Буђење ратника
Следећа епизода
Збрка у школи

Састанак је једанаеста епизода Код Лиоко: Еволуције.

Кратак опис Уреди

Ксена покреће необичан напад, користећи два торња који се активирају и деактивирају на очигледно насумичан начин. Док Лиоко ратници покушавају да деактивирају ова два торња, Аелита пада у замку, изазвану спектром који пролази као њена мајка. Џереми је једини који може да јој помогне. Док је отишао да јој помогне, Лора узима контролу над суперкомпјутером и даје руку у мисији у Лиоку…

Тема Уреди

Два торња се активирају у пустињском сектору и у планинском сектору, јер Ксена жели да започне напад у раним јутарњим часовима. Током сумрака у својој соби, Џереми добија упозорење. Упозорава своје пријатеље за тренутни састанак у фабрици. Лора је удаљена.

Сви Лиоко ратници одлазе у фабрику, спречавајући Џима да их види током својих Тај Чи вежби у парку у зору. Међутим, једна особа је пропустила позив: Аелита. Док су отишли у фабрику, млада девојчица је видела на свом рачунару поруку која је обележена као „поверљива“, тражећи од ње да иде у пустињачки дом да сазна више о својим родитељима. Лора прекида Аелиту у њеној соби. Аелита нема времена за њу и покушава да је отера, па је пошаље у фабрику пре одласка у пустињачки дом.

У међувремену у лабораторији, Џереми покушава узалудно да контактира Аелиту. Али постоји још један проблем: открива да се ова два торња стално активирају и деактивирају! Ова два торња у пустињском сектору и у планинском сектору се одвијају. Када се први торањ активира, други се деактивира и тако даље. Џереми види да је ово једна од Ксениних замки. Једна ствар је сигурна, без обзира на решење проблема, треба да деактивирају два торња у исто време или неће бити деактивирани.

Улрик и Јуми виртуелизују се у пустињски сектор, док Од и Вилијам иду у планински сектор. Амбијент у пустињском сектору је лаган и романтичан. У планинском сектору, Од прича Вилијаму скептично о његовој улози, док се његов пријатељ кратко и брзо одговара да воли акцију уместо да причају. Лора стиже у фабрику. Када јој Џереми прича о Аелитином абнормалном понашању, млади паметан дечак оставља је да се бави проблемом торњева док се враћа на Кадик академију. Након што је стигао у Аелитину собу, проверава њену е-пошту и води у пустињачки дом. Аелита је већ стигла тамо и срела некога ко тврди да је њена мајка, која је чека са клизавим слатким речима о њеним сећањима из детињства.

Аелита, која је испуњена срећом да види своју дугу изгубљену мајку, загрли је и пада у замку. Ускоро се открива да ово није њена права мајка, већ спектар Антее Шефер. Џереми, који је одмах схватио истину, први пут прекида. Међутим, чак и након дискусије у парку, Аелита губи сваки осећај разлога и одбија да поверује свом пријатељу који покушава да је упозори. Враћа се у пустињачки дом и скупља у руке своје мајке за још један загрљај, док спектар искористи прилику да украде још више изворних кодова. Џереми покушава да реагује, али га спектар удара у земљу експлозијом енергије.

Снажна група краба суочавају Улрика и Јуми испред торња у пустињском сектору. Вилијам уништава два блока пре него што преузме велики број канкрелата у лавиринту око торња планинског сектора. Од га вуче више него што му помаже. У међувремену, Лора анализује операцију торњева. Затим разуме да њихова активација и њихова деактивација одговарају тачно математичком моделу. Одређује кратак прозор током којег се торњеви активирају истовремено. У том тренутку морају да делују! Када се прозор приказује, Лиоко ратници искористе прилику. Јуми улази у први торањ уз помоћ Улрика, док Вилијам баца Ода у други торањ без упозорења. Након деактивације, спектар Антее Шефер нестаје у Аелитиним рукама док коначно схвати да никада није била њена права мајка.

Након што су се прегруписали у лабораторију, резултат је лош: Аелита је изгубио огромну количину изворних кодова, па се извињава Џеремију. Лора, коју група и даље занемарује, напушта лабораторију мало љута. Аелита крене ка њој у канализацију и захваљује јој за оно што је урадила.

Занимљивости Уреди

  • Када се Антеа Шефер појављује у овој епизоди, претпоставља се да има ружичасту косу као Аелита, јер је она приказана у неким епизодама оригиналне серије са ружичастом косом, међутим, овде је плавуша.
  • Ово је друга епизода у којој се Аелита не виртуелизује, а прва у којој се не види њен виртуелни облик, нарушавајући чињеницу да је она једини Лиоко ратник чији је виртуелни облик приказан у свим епизодама.
  • Ово је прва епизода Код Лиоко: Еволуције у којој спектар користи нападе као у анимираној серији (електричне ударе, имунитет). Такође је први пут у овој сезони да спектар говори.
  • Ово је први наступ пустињачког дома у овој сезони.
  • Лора први пут преузима контролу над суперкомпјутером и води четири Лиоко ратника. И Аелита захваљује Лори на крају епизоде.
  • Од ове епизоде, сваки Лиоко ратник, осим Џеремија и Лоре из очигледних разлога, је бар једном пилотирао Овербајк.
  • То је први пут када Од савија Оверборд.
  • Спектар Аелитине мајке помиње господина Пака, лутку-вилењака из Аелитиног детињства.

Галерија Уреди

Епизоде Код Лиоко: Еволуције
Ксена 2.0КортексСпектроманијаГоспођица АјнштајнРивалствоСумњаУзврати ударацВирусКако преварити КсенуБуђење ратникаСастанакЗбрка у школиПетак тринаестиПродирањеБез кодоваЗбркаСигурна будућностТврдоглавостЗамкаШпијунажаКлоновиИзбаченаЏеремијева тугаВременска збркаПородицаПоследња мисија