Код Лиоко вики
Advertisement
Реинкарнација
Lyoko62
Датум емитовања (Француска) 3. новембар 2006.
Датум емитовања (САД) 18. октобар 2006.
Оригинално име Désincarnation
Енглески назив Nobody in Particular
Сезона 3
Епизода сезоне 10
Епизода серије 62
Списак епизода
Претходна епизода
Саботажа
Следећа епизода
Три је Одов омиљени број

Реинкарнација је десета епизода треће сезоне и 62. епизода серије Код Лиоко.

Тема[]

На часу код госпође Херц, професорка подноси тестове и укорава Улрика због недостатка напора, упозоравајући га на могућност смештаја у другу учионицу за лоше ученике после академског прегледа који се одржава следећег дана. На ручку, Џереми најављује другима да је нашао начин да их виртуелизује директно у сектор 5 без употребе транспортера. Међутим, сумња да процедура може да буде опасна и тражи волонтера да тестира програм. Улрик, Аелита, Од и Јуми узимају један пасуљ за сваки, а Улрик је изабран да буде заморац, јер има најмањи пасуљ.

Те вечери, Лиоко ратници се састају у фабрици, а Од, Аелита и Јуми су послати у сектор 5 преко транспортера. Улрик се после виртуелизује помоћу Џеремијевог новог програма, али уместо да стигне директно у сектор 5, потпуно нестаје. Након што ручно девиртуелизује остале три ратнике, Џереми не успева да пронађе свог изгубљеног пријатеља било где у Лиоку, а сви, посебно Јуми, постају узнемирени. Касније те ноћи, Улрик је некако враћен на Земљу у скенеру и брзо схвати да је невидљив, нечујан и нетепен; као дух, или тачније, спектар.

Следећег јутра, Од, Аелита и Џереми разговарају о Улриковом нестанку у Џеремијевој соби. Улрик долази и открива да може да поседује Кивија да би комуницирао са њима. Џереми закључује да је Улриково неживо тело негде у Лиоку, и да је сигуран да може да поправи Улрика до поподнева. Улрик напушта Кивијево тело и уместо њега поседује Џима, планирајући да се супротстави госпођи Херц током академског прегледа и да спречи да буде смештен у посебну учионицу.

Улрик проводи јутро као Џим, а ученици га малтретирају и узнемиравају. Онда иде на академски преглед са Одом (који је био представник њихове учионице од догађаја епизоде „Лиоко минус један“ и стога је неопходно да присуствује), где се бори са госпођом Херц. У међувремену, Џереми проналази Улриково тело у сектору 5, али утврди да се креће самостално. Зове Јуми, која стиже у фабрику и послата је у Лиоко са Аелитом да би истражиле.

Јуми и Аелита почињу да шетају кроз сектор 5, где пролазе кроз велику собу која садржи замке. Након што Јуми додирне механизам кључа, две девојчице откривају да је Ксена поседовао Улриков аватар, па га прате, али он прелази зид и нестаје. Џереми схвата да Улриково тело иде у средишњу зону, али не може да отвори сличан пасус за њих, тако да оне морају да иду дужим путем да дођу до средишње зоне и да заштите срце Лиока.

У међувремену, Улрик, још у Џимовом телу, брутално се брани од других наставника који желе да га сместе у посебну учионицу. Улрик успева да убеди сваког наставника осим госпође Херц, која је изгубила веру у Улрика и сматра да је он превише лењ. Очајан, Улрик обећава да ће је учити да плеше — нешто што је претходно затражила од Џима, ако му дâ још једну шансу, а она се нерадо слаже. Улрик и Од се после изјашњавају из академског прегледа и отишају у фабрику.

У средишњој зони, Улриков аватар напада срце Лиока својим новим силама које му је Ксена одобрио, док се Јуми и Аелита боре против неколико ража. Док су заузете борбом, Улрик успева да уништи један од два слоја срца, а Аелита је девиртуелизована. У међувремену, Улрик и Од долазе у фабрику. Од је виртуелизован у Лиоко да би помогао Јуми док Улрик мора да напусти Џимово тело, чиме наставник гимназије губи свест, и да чека у скенеру.

Јуми успева да победи скоро све раже, али последња ража је девиртуелизује. Од стиже у средишњу зону за кратко време, поражава последњу ражу и суочава се са Улриковим аватаром. После кратке битке, Од девиртуелизира Улриков аватар, спасавајући срце Лиока и омогућавајући Џеремију да споји Улрикову недодирљиву форму са његовим телом, враћајући га у нормалу. Следећег дана Улрик третира Џима са новим уважавањем. Касније, када се Џим сретне са госпођом Херц о часовима плеса, Џим тврди да се не сећа, а госпођа Херц постаје фрустрирана и разочарана и удара га као сигнал ове фрустрације и овог разочарења.

Занимљивости[]

Галерија[]

Епизоде треће сезоне
У срцеЛиоко минус једанДигитално мореЛажни трагАелитаПротивникТајнаПривремено лудилоСаботажаРеинкарнацијаТри је Одов омиљени бројНевоља на квадратФинална рунда
Advertisement