FANDOM

Пропаст соба
Lyoko69
Датум емитовања (Француска) 15. август 2007.
Датум емитовања (САД) 26. јун 2007.
Оригинално име Double foyer
Енглески назив Wreck Room
Сезона 4
Епизода сезоне 4
Епизода серије 69
Списак епизода
Претходна епизода
Уводни наступ
Следећа епизода
Скидбладнир

Пропаст соба‎ је четврта епизода четврте сезоне и 69. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Након туширања ујутру, Улрик иде да пробуди Џеремија, који је заспао на радној површини док је радио на програму опоравка како би ослободио Вилијам из Ксене. Када се пробудио, Џереми тврди да је завршио програм и планира да га покрене тог поподнева. У трпезарији током доручка, директор најављује отварање собе за снимање на кампусу и каже да би требало да се изабере монитор да преузме одржавање собе.

Током избора, Вилијамов клон је ненамерно направио монитор собе за снимање, а Лиоко ратници се брину јер се клон може открити због повећане пажње на њему. После наставе, Џереми и Аелита одлазе у фабрику да покрену програм опоравка, док Улрик, Јуми и Од присуствују отварању собе за снимање да пазе на Вилијамов клон.

У фабрици, Џереми покреће програм користећи торањ који управља Вилијамовим клоном, али брзо открива грешку. Пропуштени програм мења неке од датотека смештених у торањ, а личност Вилијамовог клона се мења од глупог али пријатног, до грубог и агресивног дечака. Пошто деактивирање торња би проузроковало да Вилијамов клон нестане испред свих ученика у соби за снимање, Аелита се добровољно нуди да иде сама у Лиоко и да ручно поправи проблем у торњу. Џереми нерадно слаже и шаље је у пустињски сектор.

Када је у Лиоку, Аелита сазнаје да не може да уђе у торањ, јер је њен идентификациони фајл један од датотека које је прогутао Џеремијев програм. Док Џереми разговара са Аелитом да ли треба да је девиртуелизује, три тарантула стижу до торња. Џереми материјализира Овервинг за Аелите и она се креће да се склони у други торањ, али када Џереми открије да Ксена покушава да преузме контролу над оштећеним торњом, па и над Вилијамовим клоном, Аелита се враћа да се бори против тарантула.

У међувремену, у соби за снимање, Џим и клон играју бесну игру стоног тениса. Јуми добија текстуалну поруку од Џеремија који пита њу, Ода и Улрика да дођу у фабрику, али када покушавају да оду, Ксена успева да преузме контролу над оштећеним торњем, а поседовани клон их напада. Њих троје се слажу да се раздвоје, а клон гони Улрика. У Лиоку, Аелита се бори против тарантула док не види Вилијама, који се чини да се бори против три краба. Под претпоставком да је Џеремијев оштећени програм успео да функционише, а Вилијам више није под Ксенином контролом, Аелита га спашава од краба. У међувремену, Јуми и Од успевају да стигну до улаза у канализацију у парку и оду у фабрику, док Улрика и Сиси (која је инсистирала на пратњи Улрика) гони клон на крову зграде школе.

Тај Вилијам у Лиоку се потом открива да је и даље под Ксенином контролом. Он оставља Аелиту у несвести и хвата Овервинг, планирајући да је отпусти у дигитално море. Јуми и Од долазе у фабрику и виртуелизују се у Лиоко. Од спашава Аелиту и прати је назад у активирани торањ, док се Јуми суочи са Вилијамом. На крову, клон гони Улрика и Сиси. Улрик има страх од висине, присиљавајући Сиси да га брани бацањем шиндре на клон. Једном када Улрик поново постане задовољан, покушава да се бори против клона, али је избачен из равнотеже и скоро пада са крова, али се придржава за ивицу крова за једну руку. Сиси успева да потисне клон са крова, али пада и Улрик је спашава. У међувремену, у Лиоку, Од и Аелита се боре против две преостале тарантуле које чувају торањ, док Вилијам девиртуелизује Јуми.

У лабораторији, Џереми успева да поправи Аелитин идентификациони фајл, дозвољавајући јој да уђе у торањ. Међутим, пре него што она успе, Вилијам је ухвати и покушава да је баца у дигитално море по други пут. Од пресреће Вилијама, дозвољавајући Аелити да побегне у торањ док га Вилијам дедевиртуелизује. У међувремену, Вилијамов клон се враћа на кров и почиње да стиска Улрикину руку како би га изгубио на олуку. Аелита деактивира торањ, изазивајући Вилијамов клон да нестане. Међутим, олука се разбија због Улрикове и Сисине комбиноване тежине, и падају. Спашени су од ударања у земљу када Џереми активира повратак у прошлост.

Назад на изборе, Лиоко ратници намерно подржавају Сиси и допуштају јој да постане монитор собе за снимање. Како се студенти распршују за јутарње часове, Џереми обећава да ће једног дана вратити прави Вилијам на Земљу.

Занимљивости Уреди

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци