FANDOM

Продирање
Intrusion title
Датум емитовања (Француска) 30. март 2013.
Оригинално име Intrusion
Енглески назив Intrusion
Сезона 5 (Код Лиоко: Еволуција)
Епизода сезоне 14
Епизода серије 109
Списак епизода
Претходна епизода
Петак тринаести
Следећа епизода
Без кодова

Продирање је четрнаеста епизода Код Лиоко: Еволуције.

Кратак опис Уреди

Да би локализовали Тајронов суперкомпјутер и уништили га, Џереми је креирао програм, неку врсту шпијунске бубице, коју ће Лиоко ратници увести у језгро Кортекса. План се одвија без много проблема, али док се враћају у Лиоко, један од Тајронових нинџа их несвесно прати, лежећи иза леђа Скидбладнира. И само у сектору 5 схватају да је нинџа тамо. Страшна борба почиње да заустави нинџу да дође до срца Лиока и свих података које држи.

Тема Уреди

Џереми и Аелита се поново повезују са својом старом навиком да раде до касно у ноћ. Раде истраживање о Тајрону, али не напредују. Изгледа да је нестао без трага након 25. јуна 2003… датума када се борио са Францом Хопером. Пар је и даље одлучан да локализује његову лабораторију и његов суперкомпјутер. Затим одлучују да се врате у Кортекс, што значи да морају да пређу мачеве са чувеним нинџама

На Кадик академији, Јуми и њена другарица дистрибуирају летке у школској капији. Улрик је требало да им помогне, али је очигледно заборавио. Јуми се љути, посебно зато што је њен пријатељ одлучио да истакне своје одсуство. Група се састаје на игралишту. Од другима чита извадак из једног од Јуминих есеја, есеј који јој је донио велику оцену. Ради се о блиском пријатељу чија је себичност боли. Улрик се одмах осећа забринутим. Док група иде у фабрику, Улрик зауставља Јуми у канализацији и имају дискусију. Узрујан и неугодан, Улрик се враћа у школу.

Након што су стигли у фабрику и били узнемирени због Улриковог одсуства, хероји се ионако виртуелизују и крену према Кортексу. Стижу без потешкоћа до језгра. Када уђе унутра, Аелита убацује своју картицу како би прикупила податке. Онда се појављују нинџе. Упркос свему, Јуми допушта да буде девиртуелизована. Након што је изгубила собу са скенерима, трчи до Кадик академије да објасни ствари Улрику. Упркос овој непријатној иницијативи, борба против нинџа иде добро. Аелита, Од и Вилијам се са лакоћом ослободе свих њих. Аелита враћа картицу и хероји напуштају собу језгра, не схватајући да их прате…

Одређени нинџа почиње да их прогања: окружен зеленим ореолом постаје невидљив херојима, а Џереми не може да га види. Виртуелно биће се бави хајком са Мегаподом. Ипак, без примедбе, пење се на Скидбладнир и виси, чак и кроз дубине дигиталног мора. На Кадик академији, Јуми и Улрик имају разговор у којем му јапанска девојчица прича о његовом заборављеном задатку тог јутра. Улрик схвата колико се лоше понашао и извињавао се. Пар се помирио.

Џереми користи време док хероји прелазе дигитално море како би дешифровао Тајронове заштићене податке. Када помисли да је нашао лозинку, на екрану се појављује смешни кловн. Џереми схвата да није нашао ништа корисно и да га је Тајрон преварио. Скидбладнир улази у своју гаражу, а Џереми открива моћног нинџу. Нинџа не губи време: скаче са подморнице и девиртуелизује Аелиту. Почиње борба између њега и преосталих Лиоко ратника. Огромна супериорност нинџе доказује да је победа хероја у језгру Кортекса била само симулација коју су Тајрон и његове Нинџе урадили! Од је брзо поражен и Вилијам је срушен на земљу.

Нинџа затим напушта хангар Скидбладнира и креће према срцу Лиока. Вилијам га прати док се Улрик, који се сада вратио у фабрику, жури на скенере. Ксенин стари ратник се добро бори… али је нинџа бољи од њега. Улрик стиже у исто време када нинџа девиртуелизује Вилијама. Улрик може да победи свог непријатеља користећи своју трипликацију… Међутим, оно што Улрик није видео је предајник који је нинџа заглавио на дну платформе на којој су се борили, непосредно пре нестанка… Док хероји славе у лабораторији да су поразили нинџу, мали сферни уређај бљеска зелено светло у сектору 5: Лиоко ратници нису били свесни да је нинџа поставио уређај за праћење на доњој стази до Скидбладнировог лифта

Занимљивости Уреди

  • У овој епизоди видимо да нинџе имају три јединствене способности: могу да активирају способност сличну Улриковом супер-спринту, да постану невидљиви, и да опстану у дигиталном мору без негативних посљедица.
  • Нинџе се први пут виде у Лиокусектору 5) и изван Кортекса.
  • Улрик користи трипликацију једино у овој сезони, последњи пут када ју је користио био је у епизоди „Двострука превара“.
  • Од, Вилијам и Улрик по први пут могу да девиртуелизују нинџу.
  • Када се Аелита, Од и Јуми виртуелизују у сектор 5, Јумина лична карта мења места са Улриковом личном картом.
  • Када се Аелита, Од и Вилијам телепортују назад у Скидбладнир, Јуми се такође показује да се телепортује, али раније је била девиртуелизована.

Галерија Уреди

Епизоде Код Лиоко: Еволуције
Ксена 2.0КортексСпектроманијаГоспођица АјнштајнРивалствоСумњаУзврати ударацВирусКако преварити КсенуБуђење ратникаСастанакЗбрка у школиПетак тринаестиПродирањеБез кодоваЗбркаСигурна будућностТврдоглавостЗамкаШпијунажаКлоновиИзбаченаЏеремијева тугаВременска збркаПородицаПоследња мисија