Код Лиоко вики
Advertisement

Постројење за истраживање у Новом Мексику је напуштена војна база у Новом Мексику (САД). Тамо се налазио суперкомпјутер којим је Ксена генерисао реплику пустињског сектора.

Ово постројење открили су Улрик и Аелита у епизоди „Без добре воље“. Међутим, њихова мисија била је веома кратка и углавном су истраживали и сазнали да Ксена производи штампане електронске плоче у напуштеној војној бази. Њих двоје били су присиљени да се врате у Лиоко, затим на Земљу, како би заштитили Џеремија и суперкомпјутер од Вилијама, тако да су девиртуелизовали једно другог.

Хероји се у епизоди „Зла срећа“ враћају у ову базу: Улрик и Јуми иду заједно и одмах морају да се суоче са телепортованим канкрелатима док не стигну до просторије са суперкомпјутером, пуне малих створења. Храбро се борећи својим путем, схватају да су електронске плоче употребљене за напајање кибернетичких бића, попут оних паукова у Амазонији.

Јуми је онда потребна на реплици да заштити Скида од Вилијама тако да она бива детелепортована. Што се тиче Улрика, након кратке битке (при којој је уништио све канкрелате), забоо је своје мачеве у суперкомпјутер, уништивши и реплику.

Advertisement