FANDOM

Постројење за истраживање Сибира, такође познато као „Јунионска база“ је постројење за истраживање у Сибиру. Суперкомпјутер овог постројења садржи реплику леденог сектора.

Последњи од Ксениних суперкомпјутера у серији је совјетски. Јуми и Од га налазе у напуштеном постројењу у Сибиру, да будемо прецизни, у републици Јакутији у епизоди „Хладан зној“. Након битке са Вилијамом, њих двоје откривају мозгове који плутају у зелено-жутој течности. Нашли су суперкомпјутер, али мисија је морала да буде прекинута због појаве Колоса на реплици.

Још једна мисија се одвија у тој бази у епизоди „Чврсто на Земљи“. Циљ, међутим, неће бити уништавање суперкомпјутера, већ коришћење програма за покретање програма који ће Вилијама ослободити од Ксене. Од и Аелита откривају целу војску киборга које је створио Ксена. Од, а затим Аелита задржавали су их довољно дуго да Аелита покрене програм пре него што се детелепортовала.

На реплици, мисија се завршила изједначено: Вилијам се вратио, Скид је изгубљен.

Тачне координате Јунионске базе су 63°16′N 143°15′E. Наиме, у близини се заиста налази неко постројење, слично ономе из серије.