FANDOM

Пасје поподне
Lyoko80
Датум емитовања (Француска) 29. август 2007.
Датум емитовања (САД) 15. септембар 2007.
Оригинално име Kiwodd
Енглески назив Dog Day Afternoon
Сезона 4
Епизода сезоне 15
Епизода серије 80
Списак епизода
Претходна епизода
Право на хвалисање
Следећа епизода
Без добре воље

Пасје поподне је петнаеста епизода четврте сезоне и 80. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

У дечијој свлачионици пре часа у теретани, Од открива да је заборавио да донесе чарапе из своје собе. Међутим, Киви ускоро долази са паром чарапа у својим устима, одушевши Ода. У међувремену, на стази Кадик академије, Јумин разред је на гимнастичком часу. Док Јуми освоји своју трку, Вилијамов клон не схвата идеју о трци и не трчи када га Џим пита за то, изазивајући Сисине сумње. Чак и након што Јуми покушава да је завара са лажима говорећи да се забавља са Вилијамом, Сиси је и даље скептична.

На ручку, Лиоко ратници причају о Сисиним сумњама о Вилијаму, а Џереми их подсећа да је глупост клона изван његове контроле. Остали такође охрабрују Јуми да настави са лажима да има романтичну везу са Вилијамовим клоном како би спречила друге људе да се приближе њему. Џереми затим објављује да је обновио сигурност за торањ који контролише клон и пита једног од осталих да прати Аелиту у Лиоко док она инсталира нове програме у торњу. Од се нуди као добровољац, а такође пита Џеремија да ли може да доведе Кивија у Лиоко, рекавши да његово супериорно чуло мириса може да буде корисно за њих. Џереми, међутим, одбија Одову понуду.

После наставе, Џереми, Аелита и Од одлазе у фабрику, а открива се да је Од тајно доводио Кивија са њим у руксак. Њих троје такође налазе доказе о банди мотоциклиста који су били на главном спрату фабрике. У међувремену, у згради са собама, Сиси се супротставља клону о његовом сумњивом понашању, али Јуми стиже убрзо након тога и узима клон на шетњу да се извуче од Сиси. У соби са скенерима, без Џеремијевог и Аелитиног знања, Од узима Кивија у скенер са њим када се виртуелизује у пустињски сектор. Међутим, када он и Аелита стигну у Лиоко, Киви се не појављује. Док Аелита улази у торањ да инсталира нове сигурносне карактеристике, Од брига за Кивија, и почиње да делује чудно као пас. На Земљи, Сиси стиже Јуми и Вилијамов клон у град.

Када Аелита заврши свој рад у торњу, Џереми ручно девиртуелизује њу и Ода, и врате се на Земљу. Међутим, на Одов ужас, Киви се не враћа у скенер са њим, и он наставља да постаје више пасји. Јуми онда зове Џеремија и тражи од њега да преузме надгледање клона јер мора да иде кући. Када Џереми, Од и Аелита стигну на Кадик академију, Одово стање се погоршава јер може да пронађе сат који је Џим изгубио користећи само чуло мириса. Аелита, Џереми и Од се сусрећу са Улриком у његовој и Одовој соби, а Од коначно признаје да је узео Кивија у скенер са њим када открије да му расте реп. Џереми теоризира да је Од апсорбовао Кивија током процеса виртуелизације и да се њих двојица сада боре за контролу истог тела. Он такође верује да може да их раздвоји помоћу скенера. Аелита зове Џуми, објашњава јој ситуацију и тражи од ње да остане са клоном још дуже, тако да остали могу да се врате у фабрику да поправе Ода.

Улрик, Џереми, Од и Аелита се затим врате у фабрику, где откривају да су се бајкери вратили. Бајкери одбијају да дозволе групи да уђе у зграду, али понашање као пса изазива Ода да напада један од бајкера. Одова стање плаши бајкере, дозвољавајући групи да беже у фабрику и да користе фабрички лифт. Џереми онда виртуализује Ода у планински сектор и почиње да покушава да раздвоји његову и Кивијеву ДНК. Међутим, суперскенер ускоро открива активиран торањ у леденом сектору, а Аелита и Улрик се виртуелизују у Лиоко да га деактивирају. Када стигну до торња, Вилијам и три тарантула се одмах суочавају са њима, и почиње борба.

У међувремену, у планинском сектору три блока се суочавају са Одом, тако да је Од присиљен да бежи како би спречио девиртуелизацију; ако се Од девиртуелизује пре него што Џереми одваја њега и Кивија, фузија ће вероватно постати трајна. Џереми зове Јуми и тражи од ње да дође у фабрику. Како би држао Сиси далеко од Вилијамовог клона, Џереми користи суперкомпјутер да назове њен мобилни телефон, а затим користи свој програм синтисајзера за глас да би се представио њеног оца и затражио да се врати на академију. Тај потез је успешан, а Јуми иде у фабрику, остављајући клон на клупи тротоара. У планинском сектору, блокови окружују Ода, и он је присиљен да се бори упркос опасности. Јуми стиже у фабрику, где проналази све бајкере које је Ксена поседовао.

У међувремену, у леденом сектору, Вилијам окружује Аелита на ивици платформе и планира да је избаце у дигитално море. Улрик интервенише после победе тарантула, али га Вилијам брзо девиртуелизује, остављајући Аелиту саму. Након што је сазнао да је Аелита у опасности, Од користи успутни торањ за путовања у ледени сектор како би јој помогао, упркос чињеници да је одвајање ДНК и даље непотпуно. У међувремену, у фабрици, бајкери прате Јуми око различитих соба у згради. Док покушава да побегне, један од бајкера пуца електричну енергију на Јуми, повредивши је. Више није у стању да трчи, Јуми покушава да се сакрије у соби.

У леденом сектору, Аелита се бори против Вилијама, који је напада користећи свој супер дим, остављајући Аелиту у угао. Од тада стиже до торња и пресреће Вилијама, дозвољавајући Аелити да уђе у торањ. Док Од се бори против Вилијама, бајкери успевају да продру у соби у којој се Јуми крије и поново је нападају. Само када Џереми заврши раздвајање Одове и Кивијеве ДНК, Вилијам девиртуелизује Ода, а он и Киви се враћају на Земљу у засебним скенерима. Аелита деактивира торањ, а сви бајкери остају без свести, јер им се поседовање завршило, чувајући Јуми. Лиоко ратници раде заједно да померају бајкере, још увек несвесни, до моста и попуњавају Кивијева уста са пастама за зубе. Када се мотоциклисти пробуде, претпостављају да је Киви бесни јер има беснило и беже из фабрике.

Следећег дана, група се састаје у дворишту, где Јуми каже Сиси да је раскинула са Вилијамом, и објашњава глупост клона као Вилијамов начин за лош хумор. Од тада се пита да ли још увек има Кивијево супериорно чуло мириса, јер може да осети говеђи гулаш и прокеље у трпезарији са пута преко дворишта.

Занимљивости Уреди

  • Оригинално француско име епизоде је Kiwodd, мешавина имена Кивија и Ода.
  • По први пут се Киви скенира и постаје члан Лиоко ратника.
  • То је други покушај виртуелизације Кивија, први је био у епизоди „Ксена се буди“ у којој није стигао да се скенира.
  • У Француској мотоциклисти нису чести због промета у великим градовима.
  • Када Сиси улази у Вилијамову собу, један од плаката на његовом зиду изгледа као оригинални филмски плакат за филм из 1971. године „Паклена поморанџа“, који је Стенли Кјубрик режирао.

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци