FANDOM

Осе у акцији
12 swarming attack
Датум емитовања (Француска) 19. новембар 2003.
Датум емитовања (САД) 4. мај 2004.
Оригинално име Attaque en piqué
Енглески назив Swarming Attack
Сезона 1
Епизода сезоне 12
Епизода серије 12
Списак епизода
Претходна епизода
Невоља
Следећа епизода
У прави час

Осе у акцији је дванаеста епизода прве сезоне и серије Код Лиоко.

Тема Уреди

У згради природних наука на академији Кадик, Ксена преузима контролу над осом и користи је да зарази све остале осе из осињака одакле је потекла, претходно активиравши торањ у шумском сектору.

Улрик чита у својој соби кад је писмо склизнуло испод врата: Јумино љубавно писмо које га збуњује. Замишљен, одлази у парк да размисли о писму, али је оса убола Кивија и њих двојица морају да беже из парка.

Улрик упозорава директора о агресивним инсектима који вребају тамо. Мајкл Рајли иде да их истреби и припрема опрему у шупи. Међутим, ове осе дим ни најмање не спутава и крену да јуре Мајкла пре него што поново нападну наше пријатеље, који се скривају у зградама. Џереми је убеђен да су осе Ксенино масло.

Скенер региструје активирани торањ и Од и Џереми одлуче да оду у фабрику да провере. Упозоравају Јуми преко СМС-а. Када покуша да упозори Улрика, он помиње писмо и каже Јуми да њена осећања према њему нису узвраћена, али шок је интензиван када Јуми одговори да никад није ни написала писмо; ругајући смех Сиси објашњава све, јер је она лажирала писмо и тако га послала Улрику.

Канализационе тунеле блокирају осе. Од и Џереми мењају путање и налазе Јуми и Улрика. У том тренутку, осе започињу своју главну офанзиву и небо над Кадиком је нападнуто. Ученици и ватрогасци су немоћни, скривајући се у трпезарији. Хероји стижу у фабрику, Џереми је отерао осе захваљујући ултразвучној машини.

У Лиоку, Аелита је близу торња, и такође је јуре осе, али виртуелне. Лиоко ратници су виртуелизовани и суочавају се са новим напастима. Током почетка битке они су у неповољном положају јер Улрик се чак ни не труди да извуче свој виртуелни мач, и даље је под утицајима понижења које је изазвала Сиси.

Након подршке од Јуми, Улрик одлучи да дâ одговор: он уништава два стршљена у једном потезу и наређује осталима да иду до торња. Када се Јуми девиртуелизује, он јури и уништава стршљена одговорног за то!

Аелита стиже до торња без икаквих проблема, док на Земљи осе проваљују у трпезарију. Аелита у торњу уноси код „Лиоко“, заустављајући инсекте који лете попут пикадо-стрелица и спасавајући доста људи. Покренут је скок у време.

Назад у време, Улрик се припрема за тренутак када ће Сиси унети писмо испод врата и отвара их, а Сиси бежи, поруменевши од лудила.

Занимљивости Уреди

  • Ксена је употребио исту методу као у претходној епизоди.
  • Прва епизода у којој су три Лиоко ратника виртуелизовани у исто време.

Галерија Уреди

Епизоде прве сезоне
Ксена се будиЏиновски медаТешко је поверовати док не видишРаспуст у димуДневникВелики кварСтрашна дилемаПроблем са ликомРезСателитДевојка из сноваНевољаОсе у акцијиУ прави часЗамкаГас смејавацКлаустрофобијаАмнезијаПесма убицаГраницаРоботиНулта гравитациона зонаРутинаПрипрема за журкуЛажни светКод ЗемљаЛажни почетак