FANDOM

Лажни почетак
26 false start
Датум емитовања (Француска) 25. фебруар 2004.
Датум емитовања (САД) 24. мај 2004.
Оригинално име Faux départ
Енглески назив False Start
Сезона 1
Епизода сезоне 26
Епизода серије 26
Списак епизода
Претходна епизода
Код Земља
Следећа епизода
Нови ред

Лажни почетак је 26. и последња епизода прве сезоне серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Програм за Аелитину материјализацију је прорадио и сада живи на Земљи. Следећег дана, Аелита похађа часове са Одом, Улриком и Џеремијем. Нервозна је зато што се не сећа предмета које уче. Дечаци су јој угодили и Сиси постаје љубоморна на сву пажњу коју Аелита прима; Николас и Херв су је чак заљубљено погледали. За време одмора, срећу се са Јуми и одлуче да угасе суперкомпјутер.

У фабрици налазе Џима (који је био отпуштен) и они иду с њим у просторију са суперкомпјутером. Када стигну тамо, Аелита осети нервозу, али ипак каже Џеремију да угаси суперкомпјутер. Нервоза се повећавала док он, након кратког говора, није повукао полугу. У том тренутку, Аелита пада у несвест и Џереми опет враћа суперкомпјутер на активан статус. У том тренутку, торањ у леденом сектору прекрије црвена аура… Када Аелита дође к себи, Џереми је прегледа и установи да је Ксена дао Аелити вирус како би била повезана с њим, што би значило ако убију Ксену - уништиће и Аелиту у том тренутку. Суперкомпјутер започиње процес скенирања како би се извукли неки добри подаци за антивирус. Он прати Аелиту до Јумине куће и на путу се зауставе да се сликају у фотографској кабини, за шта је Аелита помислила да је скенер.

Касније за време часа математике, Лиоко ратници сазнају, након кратке пометње у школи, да је Ксена по први пут успео да материјализује чудовишта на Земљу, у овом случају канкрелате, и усмерио их на академију. Улрик и Јуми се ангажују да остану у школи како би заштитили остатак ученика и професора, док су Џереми, Од и Аелита отишли у фабрику да деактивирају торањ. Када њих троје стигну у фабрику, схватају да је Џим уништавао тамошње канкрелате. Након што је Џереми деактивирао скенер који је Ксена употребио за материјализацију канкрелата, Од даје Џиму ласерски пиштољ који се користи за напад на и уништавање канкрелата у школи.

Аелита и Од бивају виртуелизовани у ледени сектор Лиока, док у међувремену Џим стиже у парк да помогне Улрику и Јуми. У леденом сектору, рој стршљена напада Ода и Аелиту. Мачор их задржава и губи животне поене. Џим онда остаје сам да порази канкрелате, док Јуми и Улрик иду у фабрику. Оду понестаје ласерских стрела и последњи стршљен га девиртуелизује. Тај стршљен крене да напада Аелиту кад у Лиоко стигну Улрик и Јуми. У међувремену, Џим пада као жртва канкрелатима, док Јуми уништава последњег стршљена. Баш када се канкрелат спрема да испали фатални ласер на Џима, Аелита успева да деактивира торањ. Канкрелати су уништени и Џереми стартује повратак у прошлост.

Аелита је опет у Лиоку. Џереми жели да је опет доведе на Земљу, али Аелита одбија, осећајући да је вирус још увек у њој. Она каже да мора остати у Лиоку да пази на Ксену јер је то њен задатак. Међутим, предлажу да увек може да их посети на сат-два. Џим налази групу. Професор је, наравно, заборавио све везано за Лиоко и све остало. Директор поново стиже, али овог пута група брани професора, осећајући се да након свега што је учинио за њих, то је најмање што могу учинити. Претварају се да су планирали шалу на Херву и Николасу. Директор остаје збуњен и Лиоко ратници кажу Џиму да им је он омиљени професор. Затим одлазе заједно, уједињени, док Џереми гледа фотографију са собом и Аелитом.

Занимљивости Уреди

  • Ксена је по први пут успео да пошаље једно од својих чудовишта у стварност у овој епизоди. Ово ће исто учинити само са крабама, у епизоди „Неочекиван обрт“.
  • Од ове епизоде, група мора да буде пажљива да не угаси суперкомпјутер јер је Ксена оставио Аелиту повезану са њим; ово би значило да ће Аелита умрети ако умре и Ксена, због чега је потребно наћи антивирус што пре.
  • Између ове и следеће епизоде, Аелита одлучује да остане у Лиоку како би увек била сигурна да је Ксена активан.

Галерија Уреди

Епизоде прве сезоне
Ксена се будиЏиновски медаТешко је поверовати док не видишРаспуст у димуДневникВелики кварСтрашна дилемаПроблем са ликомРезСателитДевојка из сноваНевољаОсе у акцијиУ прави часЗамкаГас смејавацКлаустрофобијаАмнезијаПесма убицаГраницаРоботиНулта гравитациона зонаРутинаПрипрема за журкуЛажни светКод ЗемљаЛажни почетак