FANDOM

Лабораторијски миш
Lyoko78
Датум емитовања (Француска) 28. август 2006.
Датум емитовања (САД) Неемитовано
Оригинално име Expérience
Енглески назив Lab Rat
Сезона 4
Епизода сезоне 13
Епизода серије 78
Списак епизода
Претходна епизода
Изгубљен на мору
Следећа епизода
Право на хвалисање

Лабораторијски миш је тринаеста епизода четврте сезоне и 78. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

На доручку, Џереми објављује новости Аелити, Оду и Улрику. Те новости су да он сада може да их материјализује са реплике на Земљу у близини њеног суперкомпјутера. Планира да то учине навече. После доручка, група налази Јуми, коју обавештавају о новостима и Џеремијевом плану. Улрик јој се такође јавља, али она се понаша хладно и одлази.

Улрик се онда присети да је заборавио њен рођендан који је био прекјуче, па жели да иде у град да јој купи извињење (тј. поклон). Међутим, одустаје од те замисли јер је на казненој настави будући да је Џим убеђен да је Улрик крив за непрактичан трик. Од онда обећава да ће ићи у град да купи поклон, као и да ће купити неке ствари за Кивија. Он, такође, одаје да је трик била његова идеја.

Те вечери, Лиоко ратници одлазе у фабрику. Тамо Од даје поклон Улрику, не говорећи шта је, али ипак је нагласио да ће јој се свиђати. Он одлучује да јој да поклон касније и она га игнорише све време док су виртуелизовани у Лиоко и укрцани на Скидбладнир. Аелита онда извози Скида у дигитално море, где користи везни канал да стигну до реплике шумског сектора. Када су стигли, Џереми региструје активирани торањ на реплици, значећи да је Ксена активан негде на Земљи. Недуго затим, Аелита усидри Скида код неутралног торња, који Џереми активира за своје користи. Потом изводи процес телепортације и Од и Аелита бивају пренесени у стварни свет. Улрик и Јуми остају да чувају подморницу.

Аелита и Од се налазе у шумама Амазоније, схватајући да изгледају као да су и даље у виртуелном свету. Џереми онда објашњава да телепортација није сасвим исто што и девиртуелизација, већ да су преточени у тела која подсећају на Ксенине спектре. Међутим, упозорава их да имају приближно тринаест минута које могу да проведу на Земљи. Аелита схвата да се лабораторија са суперкомпјутером налази иза неког дрвећа и улази унутра са Одом. На реплици, Улрик и даље покушава да се извини. Међутим, прекинуо их је долазак Вилијама са три тарантуле. Јуми ће се постарати за тарантуле док ће Улрик за Вилијама. Они морају да заштите Скидбладнира јер, ако се уништи док су Од и Аелита даље на Земљи, њих двоје ће заувек нестати. На Земљи, Аелита и Од схватају да је све научнике запоседнуо Ксена. Налазе и собу у којој је виваријум пун роботизованих паука. Међутим, налази их један од научника и настаје битка.

На реплици, Вилијам девиртуелизује Улрика док Јуми уништава последње чудовиште. Он, штавише, успева да уништи њене лепезе и она нема начина да се одбрани. На Земљи, Аелита и Од побеђују запоседнутог научника и налазе суперкомпјутер. Шифра спречава улаз у просторију, тако да је Аелита проваљује својом креативношћу, али и откривају да нека врста енергетског поља штити суперкомпјутер. На реплици, Џереми успева да Јуми материјализује још један пар лепеза, али је онда девиртуелизује Вилијам, који улази у Џеремијев торањ. Од успева да одјави активност енергетског поља баш када Вилијам унесе код „Ксена“ у интерфејс. Ово зауставља процес телепортације и Аелита и Од враћају се у подморницу, а Аелита извози Скида из реплике назад у Лиоко.

Касније група разговара у лабораторији о неуспеху мисије. Док одлазе из фабрике, Улрик зауставља Јуми на мосту и даје јој поклон. Она му коначно опрашта на његовом забораву њеног рођендана, док Аелита гледа са друге стране моста, не сећајући се датума свог рођења. Џереми онда каже да ће смислити неки датум који ће бити изненађење.

Након повратка у своју собу, Од отвара кутију са стварима за Кивија, али схвата да су случајно замењени поклони јер је нашао огрлицу за Јуми. У међувремену, и Јуми отвара побркан поклон, налазећи пискаву играчку за Кивија, много на њеној збуњености.

Занимљивости Уреди

  • Епизода у синхронизацији на хебрејски језик има исти превод као на српском: Лабораторијски миш.
  • Ова епизода је на телевизији емитована само у Француској; у САД-у није емитована из непознатих разлога. Међутим, епизода са целокупном енглеском синхронизацијом емитована је на Нетфликсу исте године, такође је емитована у Аустралији када је улогу емитовања за трећу и четврту сезону преузео Картун нетворк.
  • Ова епизода обележава први пут да неко осим Аелите одлебди до горње платформе торња и унесе код.
  • У овој епизоди, Јуми Улрику даје на знање да Јапанци не отварају поклоне пред особама које су их им дале. Ово он такође каже у епизоди „Далека сећања“.

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци