FANDOM

Контакт
Lyoko50
Датум емитовања (Француска) 1. фебурар 2006.
Датум емитовања (САД) 25. новембар 2005.
Оригинално име Contact
Енглески назив Contact
Сезона 2
Епизода сезоне 24
Епизода серије 50
Списак епизода
Претходна епизода
Франц Хопер
Следећа епизода
Откровење

Контакт је 24. епизода друге сезоне и педесета епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Епизода почиње са Џеремијем који има потешкоћа у напретку на Аелитином антивирусу. Јуми и Улрик стижу у лабораторију да би проверили како је, а Јуми га уверава да је проналажење Аелитиног антивируса, као и дешифровање дневника Франца Хопера само питање времена. Када Џереми почне да сумња у своје способности, Улрик предлаже да направи паузу и да дође на кратак филм у школи који ће приказивати Од.

Те вечери, аудиторијум се претвара у импровизовано позориште, а господин Шарден поздравља публику и ученике академије Кадик на Филмској вечери Кадик академије. Одов филм под називом „Природна величина“ открио је да је у питању пародија у којем џиновска Сиси хара академијом. Изгледа да публика ужива у филму и смеје се, али Сиси, тема филма, исмејана и бесна, гаси пројектор. Док она бесно хоће да увреди Ода, спектар излази из пројектора и поседује је, услед чега је кренула да чудно и неразговетно говори. Она је одведена у амбуланту и Филмско вече је отказано.

Јуми се пита да ли јесте или није у питању Ксена. Зато одлучи да са остатком групе провери суперскенер у Џеремијевој соби. Међутим, када суперскенер не открије активирани торањ, а школска медицинска сестра најављује да је Сиси стопроцентно здрава, Лиоко ратници сматрају да је инцидент лажна узбуна и одлазе да спавају. Али касније те ноћи, Сиси излази из амбуланте и улази у Џеремијеву собу, где успева да му напише шифровану поруку пре него што Џим стигне да је врати у амбуланту.

Следећег јутра, Џереми тражи од Улрика, Ода, Јуми и Аелите да дођу у фабрику, где им говори о Сисиној поруци. Затим дешифрује поруку користећи суперкомпјутер, откривајући фразу „Могу ти помоћи“. Група се поново осврће на могућност Ксениног напада, али пошто Сисино понашање није одговарало Ксениним циљевима, Џереми закључује да неко или нешто хоће да ступи у контакт са њима. Како би сазнали ко или шта је то, морају да поразговарају са Сиси.

Улрик није уверен у невиност Ксене, тако да он и Аелита бивају виртуелизовани у шумски сектор како би се уверили да није вештачка интелигенција умешана, док Јуми и Од иду на академију да нађу Сиси. Међутим, када стигну до административне зграде, сазнају да је Сиси послата у болницу, а Џереми им каже да је прате и да је доведу у фабрику. У међувремену, у Лиоку, Улрик и Аелита откривају торањ беле ауре. Док разговарају о значењу те ауре, иза њих се појављују два мегатенка. Аелита користи своју креативност да би их избегли, али се онда открива да њих двоје нису били мете мегатенкова, већ торањ, на који крену да пуцају. Џереми тражи од Улрика да остане и заштити торањ.

Док Јуми и Од иду до Сисине собе, Џереми их зове да их обавести да је Ксена управо активирао торањ у леденом сектору. Изненада, врисак се чује у Сисиној соби, а откривено је да је Ксена запоседнуо њену докторку. Јуми и докторка крену да се боре док Од није онеспособио докторку дефибрилаторима. Јуми и Од затим изводе Сиси из болнице колицима за инвалиде. У Лиоку Улрик се бори са мегатенковима. Када Џереми обавести њега и Аелиту о активираном торњу, морају одлучити да ли ће напустити бели торањ. Џереми им каже да остану где су, али Аелита одлази на овербајку, уверена да може сама да деактивира торањ. Улрик жели да је заустави, али га спрече два мегатенка.

Јуми и Од стижу до моста фабрике са Сиси. Ксенификована докторка стиже у амбуланти, али их пропушта и пада на фабрички спрат. Она излази из амбуланте и крене ка њима, али Јуми и Од успевају да одведу Сиси до лабораторије, где она преузима контролу над интерфејсом и Јуми се враћа на главни спрат како би се изборила са докторком. У међувремену, у шумском сектору, Улрик је победио све мегатенкове осим једног. У леденом сектору, Аелиту крену да нападају три крабе, а Џереми брзо шаље Ода у Лиоко да је спаси. Последњи мегатенк девиртуелизује Улрика и напада торањ, деактивирајући белу ауру и бацајући Сиси у несвест. У међувремену, појављује се медуза и напредује ка Аелити, коју опколе крабе. Од стиже на време да порази медузу и води Аелиту до активираног торња пре него што буде девиртуелизован. На Земљи, Улрик иде горе да помогне Јуми, који губи битку против докторке. Аелита деактивира торањ, спасавајући Јуми.

Неко време касније, Џереми улази у своју собу, где су Аелита, Од, Улрик, Јуми и Сиси. Она љутито одбија понуду за улогу у следећем Одовом кратком филму пре него што оде. Сам са њима, Џереми каже да је коначно дешифровао поруку коју му је написала Сиси и показује је преводом у звучну датотеку. Порука гласи: „Могу ти помоћи… Желим да ступим у контакт са тобом сада… Ја сам Франц Хопер“. Сви, посебно Аелита, су шокирани.

Занимљивости Уреди

  • Док је Сиси запоседнута, она, у ствари, говори уназад. Њене речи, уместо да буду „репоХ цнарФ мас аЈ .адас мобот ас ткатнок мипутс ад милеЖ .ићомоп ит угоМ“, су све време била порука.
  • Број собе у којој је била Сиси у болници је 237, то је иста соба у коју су премештени Од и Улрик десет епизода касније.

Галерија Уреди

Епизоде друге сезоне
Нови редНеуцртана територијаИстраживањеДиван данГосподин ПакДан заљубљенихФинални миксКарика која недостајеУлог је на столуМрави војнициЗаједнички интересИскушењеНеочекиван обртНапад зомбијаУлтиматумФина збркаКсенин пољубацСтрах од висинеХладни ратВећ виђеноУ топ формиИма ли кога?Франц ХоперКонтактОткровењеКључ