FANDOM

Клонови
Faux-semblants title
Датум емитовања (Француска) 14. децембар 2013.
Датум емитовања (Мађарска) 28. јул 2013.
Оригинално име Faux-semblants
Енглески назив False Pretenses
Сезона 5 (Код Лиоко: Еволуција)
Епизода сезоне 21
Епизода серије 116
Списак епизода
Претходна епизода
Шпијунажа
Следећа епизода
Избачена

Клонови је 21. епизода Код Лиоко: Еволуције.

Кратак опис Уреди

Док се Лиоко ратници припремају да искористе сунчано поподне, Ксена напушта напад, шаљући им спектар прикривен као… њих! И стално мења свој изглед! Осим тога, не задовољавајући се борбом са неочекиваним спектрима у школи, Лиоко ратници се суочавају са лажним аватарима себе у Лиоку! Параноја ће се ускоро настанити…

Тема Уреди

Док Џереми и Лора раде на вирусу, Аелита поверава Јуми да се још увек осећа тужно јер жуди да сретне мајку, чекајући на своје рачунало да стигне порука, али нико не одговара. Јуми сугерише да имају дан за девојчице: да се шетају до места, уопште, да се смеју као идиоти, да разговарају о дечацима и да иду у куповину без ниједне куповине било ког производа. Аелита изгледа узбуђена због те идеје и слаже се, али одједном се сретну са Сиси на излазу, која сама одлучује да пође са њима.

Ксена тада покреће напад. Џереми позива остале, али Аелита и Јуми не могу да се отресе Сиси. Јуми се одваја од себе док Аелита води Сиси око школе, претварајући се да тражи Џеремија. Од, Улрик и Вилијам се срећу са Лору на улазу у канализацију, али Вилијам се осећа сумњиво према њој. Тада добијају позив од Лоре, која је већ у фабрици. Лора коју гледају је спектар. Улрик и Од трче док Вилијам покушава да га задржи. Међутим, спектар иде одмах иза дечака са изворним кодовима, остављајући Вилијама самог.

Улрик тада трчи када изненада види Јуми у парку, али схвата да је она заправо спектар. Он зове Џеремија и упозорава га да је спектар полиморфни клон. Баш кад Џереми спусти слушалицу, Јуми стиже у лабораторију. Џереми је сумњичав, верујући да је она спектар. Јуми покушава да покаже да је она која се претвара да је, али Џереми и Лора брзо схватају да је то Јуми захваљујући њеном сарказму, и пошаљу је у Лиоко са Вилијамом. Једном у Лиоку, крећу ка торњу. Назад у школу, Аелита још увек води Сиси у близини, али Сиси није баш задовољна због тога, јер је само хтела да иде у куповину.

Три Крабе спречавају Вилијама и Јуми да дођу до торња. Јуми уочава замку и одлучује да заобиђе док Вилијам омета чудовишта. Али не ради; Крабе прате Јуми, а Вилијама држи четврта, скривена Краба. Улрик долази у лабораторију, али Џереми и Лора нису сигурни да ли је то стварно он. Они му постављају лично питање, на које он невољко одговара. То је прави Улрик, и шаљу га да помогне другима у Лиоко.

Краба је поражена и Улрик долази на место догађаја. Јуми му прилази, изненађена колико је брзо стигао тамо. Он изненада узима своје катане и девиртуелизује је, а онда иде за Вилијамом. Прави Улрик је заиста био виртуелизован, али Ксена је створио његов клон у Лиоку који је стигао раније. Вилијам успева да уништи клон, а прави Улрик се појави. Вилијам се спрема да настави напад, приморавајући Улрика да докаже да ли је то заиста он, што он ради када псује и вређа Вилијама.

Тада Од долази у лабораторију, и он такође мора да одговори на лично питање. Када се покаже да је прави Од, пошаљу га у Лиоко. Када стигне, он, Улрик и Вилијам имају застој: раније, Улрик се показао као прави, али шта је са Одом? И такође са Вилијамом? У међувремену, Аелита и Сиси седе у Аелитиној соби. Аелита прска ружичасту перику док Сиси гледа…

Јуми је у згради са собама, наизглед тражи некога. Затим примећује силуету девојке са ружичастом косом у ходнику и препознаје је као Аелиту, од позади. Јуми јој прилази… и њене очи блистају Ксениним оком, то је спектар! Аелита ништа не сумња… Јумин спектар јој се више приближава, додирнуће је… Створење држи руку на Аелитином рамену да јој украде кодове. Онда, девојка са ружичастом косом се окреће… и није Аелита! Сиси је обучена као она и пита се шта Јуми жели. Спектар отвара уста и вришти, а Сиси види да Јумино лице постаје зелено, и видећи да је то необичан феномен, онесвести се.

Још један Од се појављује у Лиоку. Он инсистира да је деактивирање торња једини начин да се заустави бесмислица, али остала тројица сумњају да би то могао да буде трик, па га спречавају да уђе у торањ. Два Ода почињу расправу, расправљајући о томе ко прича истину. Одједном почињу да се боре. Улрик и Вилијам се концентришу на један од два Ода, а Улрик и један од два Ода се девиртуелизују у конфузији. Од и Вилијам се удружују да се отарасе Краба.

Аелита и Јуми се састају у шуми и питају се да ли су они који се претварају да су. Онда се појављује и Улрик. Слажу се да је постављање личних питања исправна ствар коју треба да ураде и почињу да раде управо то. Откривени су неки прилично неугодни догађаји. Крабе су поражене, Од се припрема да уђе у торањ… али се појави још један Од и још један Вилијам! Четворица се међусобно питају за лична питања и покушавају да схвате ко је ко, али то је дуг и напоран процес. Сећајући се нечега што су он и Од раније дискутовали, Џереми покреће програм који изазива сјај клонова. Прави Од и прави Вилијам одмах девиртуелизују своје клонове, а Од улази у торањ.

Сада је Улриков ред да постави питање. Пита Јуми: „Како се зове особа коју волиш?“, па Јуми и Аелита се међусобно гледају пре него што оду од Улрика. Улрик се чини збуњен, па Јуми објашњава да јој прави Улрик никад не би поставио то питање. Ксенино око сија у Улриковим очима, а он се креће према девојкама. Од деактивира торањ и Џереми активира повратак у прошлост.

Аелита и Јуми се поново срећу са Сиси, која пита да ли може да иде у куповину са њима. Јуми је мало узнемирена због тога, али Аелита је срећна да јој дозволи да дође. Три девојке заједно напуштају школу.

Занимљивости Уреди

  • У овој епизоди Сиси се по други пут појављује у Код Лиоко: Еволуцији, први пут је био у епизоди „Како преварити Ксену“. Такође, ово је Сисино последње појављивање.
  • У овој епизоди и по други пут Сиси се позирала као једна од женских чланова Лиоко ратника, раније је представљала као Јуми у епизоди „Карика која недостаје“.
  • Јуми помиње свог брата Хирокија у овој епизоди.
  • Упркос чињеници да је она само понављајући лик, ово је једина епизода у којој Ксена ствара спектар Лоре.
  • Ксена успева да у великом проценту исправи дефект да полиморфни клонови не могу да се прикрију у личним случајевима.
  • Ксена по трећи пут ствара клонове директно у Лиоку; први пут је Ксена створио Јумин клон у епизоди „Проблем са ликом“ (иако се клон материјализовао и није виђен у Лиоку) и други пут је створио Вилијамов зли клон у епизоди „Без кодова“.
  • Азра Ургуп, Хајди Клингер‏‎ и Емили ле Дук‏‎ су помињане када Од прича о броју девојака из његовог разреда са којима се забављао (помиње и одређену Лолу, али она није та девојчица која је позната као Лола Кифер јер није из његовог разреда).
  • Када Аелита, Јуми и Улрик морају да докажу да нису Ксенини спектри постављајући једни другима лична питања, Аелита и Јуми одговарају на питања која их неко други пита, али када је Улриков ред, уместо да одговара на питање, он пита Јуми: „Како се зове особа коју волиш?“, доказујући да је Ксенин спектар. Али кохерентно, требало је да буду Аелита или Јуми које би морале да питају Улрика особно питање на које би Улриков клон морао да одговори, а не обрнуто.

Галерија Уреди

Епизоде Код Лиоко: Еволуције
Ксена 2.0КортексСпектроманијаГоспођица АјнштајнРивалствоСумњаУзврати ударацВирусКако преварити КсенуБуђење ратникаСастанакЗбрка у школиПетак тринаестиПродирањеБез кодоваЗбркаСигурна будућностТврдоглавостЗамкаШпијунажаКлоновиИзбаченаЏеремијева тугаВременска збркаПородицаПоследња мисија