FANDOM

Како преварити Ксену
Comment tromper XANA title
Датум емитовања (Француска) 23. фебруар 2013.
Оригинално име Comment tromper XANA
Енглески назив How to Fool X.A.N.A.
Сезона 5 (Код Лиоко: Еволуција)
Епизода сезоне 9
Епизода серије 104
Списак епизода
Претходна епизода
Вирус
Следећа епизода
Буђење ратника

Како преварити Ксену је девета епизода Код Лиоко: Еволуције.

Кратак опис Уреди

Да би преварио Ксену и натерао га да изгуби моћ, Џереми има идеју убризгавања лажних кодова у једног од Лиоко ратника. Улрик се добровољно јавља и дозвољава да га дотакне спектар. Али да ли су ти лажни кодови стварно опасни? И изнад свега, да ли ће Ксена пасти у њихову замку?

Тема Уреди

Да би преварио Ксену и натерао га да изгуби моћ, Џереми има идеју: Пошто Ксена шаље спектре да прикупе изворне кодове из унутрашњости Лиоко ратника, Џереми планира да превари Ксену убризгавањем једног од својих пријатеља лажним кодовима који ће, уместо да пруже моћ Ксени, слабити Ксену и натерати да изгуби моћ. Само постоји један проблем: процедура је експериментална и стога је опасна. Након мале расправе о томе ко ће добити кодове, Улрик се добровољно јавља, тако да Јуми неће морати. Дотакнута је његовим гестом.

Она и Улрик се виртуелизују у Лиоку и заустављају се испред торња. Улрик улази у торањ и прима лажне кодове. Након малих, чудних реакција из торња и рачунарског терминала, Улрик излази из торња и игра мало шалу на Јуми, претварајући се да је под Ксенином контролом. Након девиртуелизације, Лиоко ратници се враћају у Кадик академију и коначно су спремни да дочекају свој први спектар.

Овај део плана иде добро: активира се торањ. Спектар шета око Кадик академије. Налази се на Сиси која почиње да се жали… све док је спектар хипнотише да је ућутка. Сиси тада почиње да лута око игралишта док гледа поспано. Улрик и Јуми, након што их је Џереми упозорио на спектар, почели су да га траже. Након што виде Сиси која је ошамућена, Улрик верује да је она спектар и одлучује да јој се приближи. Он схвати своју грешку када открије да прави спектар хипнотише Јуми. Спашава је. Јуми бежи… али спектар не напада Улрика. Хипнотише га и полази после Јуми.

Улрик зове Џеремија. Џереми схвати своју грешку: Ксена их је шпијунирао када су убацивали кодове у Улрика, тако да Ксена зна за замку. Вилијам и Аелита, који су већ били у фабрици, прво одлазе на Лиоко. За то време, Од покушава да се помири са Самантом. Након што се кратко време скривају од неких чудовишта, Аелита и Вилијам су присиљени да се суоче. Аелита, док су је три блока угловале, елиминише један, а други је девиртуелизује. Вилијам се бори против блокова и краба истовремено. Изврсава неке добре подвиге и уништава већину њих.

Од придруживања Вилијаму након што је морао да дâ Саманти нови изговор да би могао да дође у фабрику. Ксенин стражар је страшан. После кратке размене о својим безнадежним љубавним животима, Вилијам се девиртуелизује. Од је једини који може да уђе у торањ, који је добро чуван. После неких одличних маневара на Овербајку, Од успева да пређе зид чудовишта и да уђе у торањ. Међутим, он га не деактивира… На Земљи, Јуми не може да побегне од спектра док Улрик не може да их пронађе. Мала игра скривања у завршници у теретани, где спектар хипнотише Јуми, али Улрик успе да окружи спектар, који апсорбује његове лажне кодове и дезинтегрише се.

Мисија лажних кодова је успешна, али Џереми одлучује да је не покуша поново јер је превише за своје пријатеље… посебно пошто је Ксена постао опрезан за тактику. Дан је закључен позитивно, док Од још једном покушава да сарађује са Самантом, али пре, узнемирава Сиси.

Занимљивости Уреди

  • Џереми убризгава лажне изворне кодове у Улрик, тако да када спектар покуша да преузме његове кодове, биће уништени и ослабиће Ксену. Међутим, Џереми то ради само у овој епизоди, јер схвата да је превише опасно да покуша ову акцију поново.
  • Сиси се први пут појављује у пети сезони у овој епизоди. Чини се да она толико више не мара Лиоко ратнике толико када је Од ње први помиње у овој епизоди.
    • Она сада има плаву косу, а не црну косу.
  • Улрик и Јуми се по други пут заједно возе Овербајком. Обоје су се први пут возили заједно у епизоди „Већ виђено“. Такође, треба да се напомене да је то први пут да започну мисију док се возе Овербајком заједно; у епизоди „Већ виђено“ они су се возили само зато што ју је Улрик спасио да падне у празнину у сектору 5.
  • Ово је Самантин други наступ у пети сезони.
  • Откривено је да се Вилијам није није предао да воли Јуми, упркос њеној вези са Улриком до сада.
  • То је први пут у серији да је торањ деактивиран без куцања кода Лиоко, то је било могуће захваљујући кодовима који је Улрик имао.

Галерија Уреди

Епизоде Код Лиоко: Еволуције
Ксена 2.0КортексСпектроманијаГоспођица АјнштајнРивалствоСумњаУзврати ударацВирусКако преварити КсенуБуђење ратникаСастанакЗбрка у школиПетак тринаестиПродирањеБез кодоваЗбркаСигурна будућностТврдоглавостЗамкаШпијунажаКлоновиИзбаченаЏеремијева тугаВременска збркаПородицаПоследња мисија