FANDOM

Зла срећа
Lyoko83
Датум емитовања (Француска) 8. септембар 2007.
Датум емитовања (САД) 6. октобар 2007.
Оригинално име Superstition
Енглески назив Hard Luck
Сезона 4
Епизода сезоне 18
Епизода серије 83
Списак епизода
Претходна епизода
Далека сећања
Следећа епизода
Навођени пројектил

Зла срећа је осамнаеста епизода четврте сезоне и 83. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Епизода почиње док Улрик улази у своју собу и види Ода који баца одеће из ормана да пронађе своју редовну одећу. Каже да покушава да се забави са девојком из свог разреда: Азром Ургуп. Међутим, Од ненамерно удара у огледало које се ломи када падне на под. Улрик најављује шта ово значи сујеверно: седам година зле среће! Од, ко није сујеверан, просто се смеје на свог пријатеља. Али чим отвори врата, Џим даје Оду казну за стављање сира у његове ципеле. Од себе се брани говорећи му ко су били прави кривци: Николас и Херв. Међутим, он ће и даље бити кажњен због тога је пријавио своје колеге.

У трпезарији, Од открива да нема остатака кроасана, нити вруће чоколаде, а присиљен је да једе суви тост, који га уопће не воли! Остали говоре са њим о сујеверју и сломљеном огледалу. Од њих не верује и види свој плен: Азру. Пита је да ли може да га научи свој језик, пошто је девојчица турска. Нажалост, у то време Николас и Херв одлуче да се жале на Ода јер их је пријавио. Азра је разочарана Одом и каже му „будала“ на турском језику. Џереми се љути на Ода, наглашавајући да је управо имао своју прву лекцију турског језика. Џереми затим каже другима да ће се вратити на реплику пустињског сектора и уништити суперкомпјутер у Новом Мексику.

Мало касније у фабрици, Лиоко ратници су на реплици, Скидбладнир је већ прикључен. Џереми прво телепортира Јуми. Затим, телепортација не успева за Ода, тако да Улрик буде послат на његово место. Јуми и Улрик се налазе у напуштеној бази. На реплици се активира торањ: Ксена телепортира канкрелате да заустави два тинејџера да иду даље. Они беже од чудовишта и уђу у базу. Аелита и Од остављају Скид да деактивирају торањ и нађу стршљене. Поред тога, мистериозна грешка утиче на Ода, који почиње да се паралише и постаје замрзнут, рањив! Након уништења једног стршљена, Од пада са свог Оверборда, пре него што га једно од ових чудовишта девиртуелизира. Аелита излази у кањон где се торањ налази, док је три нова стршљена прате. Док вешто лети над Овервингом, она преварује стршљене летећи у камене стубове унутар кањона. Али један стршљен наставља за њом…

Ствари и даље се погоршавају за групу: Вилијам стиже на реплику, поред торња на који је Скид прикачен. Јуми, док истражује војну базу, детелепортира се за руковање Вилијама. Користећи камене стубове у своју корист, успева да повреди Вилијама два пута са својим лепезама, а он је поражен под стубом захваљујући Јуминој телекинези. Џереми нема времена да се телепортира поново да помогне Улрику: грешка у виртуелизацији утиче и девиртуелизује је! Улрик сада мора да се управља без ње. У соби суперкомпјутера стоје седам канкрелата. Улрик не може да рачуна на Аелиту да их заустави. Девојчица са ружичастом косом је скоро стигла до торња и уништава коначне стршљене. Спремна да деактивира торањ, она пада на жртву грешке и такође је девиртуелизована.

Улрик мора сам да се управља. У херојском наређењу, масакрира војску Канкрелата са својим катанама. Док га сви његови пријатељи разведри, схвата да је грешка почела да утиче и на њега. У завршном напору пре његовог детелепортације, пригушује своје катане у суперкомпјутеру, а затим се поново појављује у соби са скенерима. Мисија је успешна: Реплика пустињског сектора је уништена, а током разарања, преостала два тарантула покушавају да нападну Скидбладнир пре него што пада у дигитално море. Џереми активира програм који је направио да даљински пилотира Скид и да га извади из Реплике, назад у свој хангар у Лиоко. Џереми потом открива узрок свих својих проблема: суперкомпјутер фабрике је склопио манделбаг.

Те ноћи у трпезарији, Од путовања, док носи послужавник и схвата да је проклет. Он ипак и даље остаје нада: види да је Азра оставила свој мобилни телефон на столици. Од га узима и чека телефонски позив од власника мобилног телефона који жели да га опорави. Ноћ пада, Од прими СМС: „упознај ме испод лука“… И стога долази последњи талас зле среће: Од се налази лицем у лице са Џимом! Ружичасти мобилни телефон са цвећем и срцима на својој радној површини заправо припада наставнику физичког васпитања. Од изрази своје изненађење, али Џим му са стидом каже да „радије не би о томе“…

Занимљивости Уреди

  • У овој епизоди се појављују последњи пут стршљени.
  • У овој епизоди Јумина телекинеза се такође појављује последњи пут у целој серији.
  • Никада се не наводи када и како је Џереми поправио грешку у суперкомпјутеру, јер се проблем никада више не помиње након ове епизоде.
  • У овој епизоди појављују се други пут канкрелати на Земљи, али овог пута нису били материјализовани, већ су телепортовани.
  • На почетку епизоде, Азра каже Оду на турском „budala“, што значи „будала“ или „глупан“ на српском.
  • Када реплика нестаје на крају епизода, торањ који је Џереми активирао има црвену ауру уместо зелене ауре.
  • Ово је једина епизода у којој једна особа (Улрик) уништава Реплику сам.
  • У овој епизоди Улрик користи оружје другог Лиоко ратника (Јумину лепезу).
  • Ово је трећи пут када други Лиоко ратник користи Јумину лепезу (Аелита у једној епизоди, а Јуми у Одовом телу у другој епизоди).

Галерија Уреди