FANDOM

Aa cl3 odd-1-

Од се девиртуелизује.

Девиртуелизација је процес којим се неко или нешто брише са виртуелног света.

Како је могуће девиртуелизовати се? Уреди

Пораз Уреди

Девиртуелизација се догађа када индивидуа (Лиоко ратник, чудовиште итд.) изгуби све своје животне поене. Та индивидуа ће нестати из виртуелног света. Ако је омогућен прилагођен програм, вратиће се у скенер у коме су отишли у тај свет. Међутим, ако индивидуа падне у дигитално море, заувек ће нестати.

Повратак у прошлост Уреди

Ако се покрене повратак у прошлост док је индивидуа у виртуелном свету, вратиће се на Земљу у тренутак где се налазила у том временском интервалу. Ово не утиче на програме као што су чудовишта, сектори Лиока и Аелита (пре треће сезоне) и зато остају у виртуелном свету као да се ништа није десило.

Програм за девиртуелизацију Уреди

Постоје програми којима се особа може вратити из виртуелног света. Програми се обично покрећу од стране Аелите/Џеремија низом команди. Есенцијално, ови програми представљају супротност програма за виртуелизацију и Аелитин програм за материјализацију сличан је програмима за девиртуелизацију.

Како се разликују девиртуелизације? Уреди

Свако може да се девиртуелизује на свој начин.

Лиоко ратници Уреди

Аватар-пиксели се распадају и постају плави, избледе и нестају, остављајући само векторске линије. Векторске линије затим нестају.

Ксена-Вилијам Уреди

Црвене векторске линије нестају заједно са облаком црно-црвеног дима.

Чудовишта (осим чувара и Колоса) Уреди

Експлодирају у црвене геометријске објекте, који затрепере и нестану. Што се летећих чудовишта тиче, она експлодирају и њихови остаци нестану.

Чувари Уреди

Они експлодирају.

Медуза Уреди

Избледи и нестане, као што је виђено у епизоди „Језеро“.

Сектор Уреди

Површина постане невидљива и векторске линије затим нестају.

Телепортовани Лиоко ратник Уреди

Тело им трепери и експлодира у шарене комаде и појављују се опет у Скидбладниру, несвесни.