FANDOM

Двострука превара
Lyoko67
Датум емитовања (Француска) 14. август 2007.
Датум емитовања (САД) 12. јун 2007.
Оригинално име Mauvaise réplique
Енглески назив Double Take
Сезона 4
Епизода сезоне 2
Епизода серије 67
Списак епизода
Претходна епизода
Вилијамов повратак
Следећа епизода
Уводни наступ

Двострука превара је друга епизода четврте сезоне и 67. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Ова епизода се отвара са Лиоко ратницима у Џеремијевој соби. Џереми открива да је у току неколико несретних ноћи поново направио преостале секторе Лиока и унапредио оружје и аватаре осталих ратника и знатно појачао њихове способности. После разматрања шта треба урадити о Вилијамовом нестанку, Џереми користи синтисајзер за глас како би се представио Вилијамовог оца и зове директора, рекавши да је Вилијам болестан грозницом и неће долазити у школу. Док други одлазе на ручак, Џереми иде у фабрику да ради више посла.

Међутим, Вилијамов прави отац, Џејмс Данбар, назива школу кратко касније, забринут због тога што није у стању да ступи у контакт са својим сином. Прво, директор му не верује, али због своје секретарице Никол Вебер, господин Делмас почиње да сумња. Не знајући где је Вилијам у истини, администрација почиње да га тражи око кампуса. Улрик зове Џеремија да му обавести да школа тражи Вилијама. Већ преоптеретио, Џереми одлучује да активира торањ у новонасталом пустињском сектору и да створи полиморфни клон од себе да похађа школу док остаје у фабрици.

У школи, Лиоко ратници су близу аутомата за продају када стигне Џеремијев клон и упознаје их. Упркос томе што има савршену сличност стварног Џеремија, клон има поларну супротност од Џеремијеве личности. Показује се да је претерано самоуверен у себе и флертује са Јуми. Верујући да је Ксенина замка, група је спремна да га нападне када прави Џереми зове Јуми и упознаје их о свом клону. Затим потврђује да је разлог различите личности клона једноставно „непрекидно појављиван квалитет“.

У гимнастичком часу, Џеремијев клон има савршене гимнастичке способности, тако да је Џим изненађен. У међувремену, у Лиоку, Вилијам стиже на Џеремијев торањ и покушава да преузме контролу торња за Ксену. Вилијам и Џереми се боре за контролу торња, зато Џеремијев клон почиње да се понаша неправилно. Када Џим каже клону да види медицинску сестру након пада на под, Улрик, Од и Аелита су добровољци да га прате. Улрик и Аелита зову Јуми, а њих троје одлазе у фабрику, док Од остаје у школи да би преузео клон. Од привлачи клон у орман за одлагање и ухвати га унутра како би спречио друге људе да сведоче о његовом нередном понашању.

У фабрици, Јуми, Аелита и Улрик се виртуелизују у Лиоко и први пут виде своје одеће и модификовано оружје. Након што одлази, Улрик се суочава са Вилијамом. У међувремену, у школи, Ксена добија потпуну контролу над клоном, који бежи из ормара. Након напада на директора, клон се затим отвара за фабрику. Од зове Џеремија да га упозори, а паметан дечак искључи фабрички лифт као мера предострожности. У Лиоку, када тарантула уништи Овервинг са пуцњем и Аелита и Јуми пада у дигитално море, Аелита користи своја нова крила како би спасила себе и Јуми. У међувремену, клон стиже у фабрику и преклиње Џеремијеву контролу над лифтом. Као одговор, Џереми закључава врата која воде у лабораторију.

Док се Јуми и Аелита боре против тарантула, Вилијам девиртуелизује Улрика. У фабрици, клон почиње да прати отворена лабораторијска врата. У међувремену, Од коначно стиже и користи хитне лествице како би стигао до Џеремија. Од и клон стижу у лабораторију истовремено, а Од и Џереми су ушли у каснију борбу. Аелита успева да уђе у торањ и да га деактивира, штедећи Џеремија и Ода од клона. Међутим, Вилијам се тада приближава Јуми, која је још увек у Лиоку, и покушава да је помери у дигитално море. Јуми зове Џеремија за помоћ, али Џереми схвата да је клон оштећен интерфејс у лабораторији и да не може ручно да је девиртуелизује. Назад у Лиоко, Вилијам гура Јуми са платформе. Међутим, она му ухвати руку и њих двоје пада према дигиталном мору. Али, пре него што пада у потпуности, Џереми успева да виртуелизује Ода на време како би спасио Јуми. Њих двоје гледају као Вилијам се вољно повлаче у дигитално море. Џереми онда активира повратак у прошлост да би избрисао сећања Џима и господина Делмаса и поправио суперкомпјутер.

Назад у лабораторији, група говори о томе шта да ради о Вилијамовом одсуству на Земљи. Џереми одлучује да ће реактивирати торањ и створити полиморфни клон са Вилијамовим изгледом да одбије било какве сумње за сада. Вилијамов клон, иако мрачан, потом узима Вилијамово место на Кадик академији.

Занимљивости Уреди

  • Нови аватари Лиоко ратника чине своје прво појављивање у овој епизоди. Такође, њихово оружје и посебне способности су донекле побољшане и модификоване.
  • У овој епизоди по први пут се појављује Вилијамов отац, Џејмс Данбар.
  • Само у овој епизоди ове сезоне користи се трипликација, наводно зато што Вилијам зна ко је прави Улрик.
  • Ово је други пут да Ксена контролише торањ који је Џереми активирао (први је био када је Ксена желео да избрише дневник Франца Хопера пре него што буде декодиран).
  • У овој епизоди постоји контрадикција: када је клон поражен, ударац који Од даје терминалу суперкомпјутера оставља га довољно оштећен да не би могао да виртуелизује Јуми, али онда може без проблема да виртуелизује Ода.

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци