FANDOM

Врућа киша
Lyoko75
Датум емитовања (Француска) 23. август 2007.
Датум емитовања (САД) 14. август 2007.
Оригинално име Corps céleste
Енглески назив Hot Shower
Сезона 4
Епизода сезоне 10
Епизода серије 75
Списак епизода
Претходна епизода
Радије не бих о томе
Следећа епизода
Језеро

Врућа киша‎ је десета епизода четврте сезоне и 75. епизода серије Код Лиоко.

Тема Уреди

Ова епизода почиње сликом комете која се приближава Земљи. У међувремену, Лиоко ратници су у потрази за Францом Хопером и Вилијамом у дигиталном мору, а Џереми поставља нови програм Скидбладниру који ће му омогућити боље да детектује био-сигнале. Али само Аелита, Од и Улрик су у Скиду: Јуми је, заједно са остатком свог разреда, заузета помажући најмлађем разреду да створи скалиран модел соларног система на стази школе.

У Скиду, Аелита открива благу трагу ДНК-а у том подручју, а она почиње да путује на ову позицију. У међувремену, у лабораторији, Џереми гледа у вестима да је сегмент комете VG724, која ће касније тог дана проћи близу Земље. У Кадик академији, Јуми је упарена са својим млађим братом Хироки и његовим пријатељицом Џони, а заједно им је задужен скалирани модел Земље и Месеца. У лабораторији, Суперскенер изненада проналази активиран торањ у пустињском сектору, а Џереми нерадо наређује Скиду да напусти сигнал ДНК и да се врати у Лиоко. У међувремену, открива се да је Ксена поседовао војни сателити и користио је за паљење ласера на комету, што је проузроковало да се разбије и да промени свој правац, стварајући масивну метеорску кишу‎ која почиње да пада ка Земљи.

Након што је добила позив од Џеремија, Јуми се склања са академије и почиње да иде у фабрику. После гледања сумњивог извештаја о ванредним ситуацијама у вестима о комети која се распада, Џереми истражује VG724 и открива да ће метеорска киша‎ доћи у близини фабрике и уништити суперкомпјутер и све остало у том подручју. Аелита покушава да убеди Џеремија да одмах изађе из фабрике, али он одбија, одлучујући да остану да се врате у прошлост у правом тренутку. Џереми затим зове Јуми, која је у парку, и причају о метеорској киши. Џереми јој каже да дође у фабрику, али у страху за свог брата, Јуми не послуша Џеремија и враћа се на академију.

Док се Скид приближава Лиоку, заробљен је у ватрозиду, присиљавајући Аелите и Џеремију да траже начин како би га разбили. На академији, Јуми информише госпођу Херц о метеорској киши, а само је уверава када мањи метеорити почињу да улазе у атмосферу и постају видљиви на небу. Госпођа Херц уверава господина Делмаса на опасност и он се слаже мирној и тихој евакуацији школе. Џереми закључује да је Ксенин план да убије једним ударцем две мухе: да уништи суперкомпјутер са метеорском кишом и да ухвати Аелиту у дигиталном мору како би она могла бити заробљена. Међутим, он и Аелита успевају да пробију заштитни зид и да ослободе Скид. Џереми је забринут да се Скид неће враћати назад у Лиоко у времену пре метеорне кише, па одлучује да хакује војни сателит и покушава да промени метеоритски правац далеко од Земље.

Кадик академија се евакуише под претњом ватрене вежбе, док Џереми добија приступ сателиту. Затим позове Јуми, која је још увек на академији и тражи од ње да закачи његов лаптоп до антене на крову зграде природних наука тако да он може директно да се повеже са сателитом. Међутим, док се склања од гомиле ученика, проналази Хирокија и Џонија, који одлуче да је прате. У међувремену, Аелита и остали долазе на Лиоко, и користе Скид да путују до активираног торња. Међутим, када она, Од и Улрик излазе из виртуелног брода, Вилијам, три тарантула и канкрелат се суочавају са њима. У згради природних наука, Јуми стиже до закључаних сигурносних врата, а Хироки и Џони је заустављају. Хироки тражи да зна шта Јуми ради, али јој не верује када јој каже за метеорску кишу. Међутим, када мали метеорит пада на академију и потреса зграду, Хироки призна и отвара браву на врата за Јуми.

У Лиоку, Улрик, Од и Аелита знатно су бројнији и присиљени су да се повуку. У међувремену, на крову зграде природних наука, Јуми и Џони заједно раде на повезивању Џеремијевог лаптопа са антеном. Међутим, већина кише већ је превише близу Земље да би ревидирала свој курс, а највећи метеорит улази у атмосферу директно изнад школе. У Лиоку, Аелита примећује да је чудовишта не нападају и схвата да Ксена жели да је ухвати живу и да уништи суперкомпјутер, али ако је она на Земљи, Ксена не може да оствари ни један од тих циљева. Дакле, Аелита наређује Оду да је девиртуелизује, а Ксена је приморан да користи сателит да експлодира велики метеорит, штедећи Аелиту, суперкомпјутер и остатак Земље. Признајући пораз, Ксена деактивира торањ, дематеријализује тарантуле, а Вилијам се враћа у мрежу. Џереми активира повратак у прошлост.

После свега тога, Лиоко ратници се састају у Џеремијевој соби, где Јуми најављује да су она, Хироки и Џони добили највишу оцену у разреду за своје моделе Земље и Месеца. Ова епизода завршава се са Јуми која је забринута због своје приватности, сада када она зна да Хироки може да деблокира браве врата.

Занимљивости Уреди

  • Име комете је био VG724.
  • У овој епизоди се појављује претраживач који је изгледа моделован после Кивија.
  • У овој епизоди по други пут Ксена преузима сателит; први пут када је контролисао сателит био је војни са изузетно снажним и деструктивним ласерским зраком у епизоди „Сателит“.
  • У овој епизоди се по први пут у оригиналној серији појављује заштитни зид у дигиталном мору.
  • У овој епизоди се открива да и Хироки и Џони могу да деблокирају браве врата.
  • Сателит који је коришћен у овој епизоди је сличан или, вероватно, исти као онај који се појављује у епизоди „Сателит“.
  • Помињу се атомска бомбардовања Хирошиме и Нагасакија.

Галерија Уреди

Епизоде четврте сезоне
Вилијамов повратакДвострука превараУводни наступПропаст собаСкидбладнирПрво путовањеБрзи курсРепликаРадије не бих о томеВрућа кишаЈезероИзгубљен на моруЛабораторијски мишПраво на хвалисањеПасје поподнеБез добре вољеДалека сећањаЗла срећаНавођени пројектилШок на академијиПсећи проблемиОдисеја у свемируРод рођениУмилна музика за дивљу зверПогрешна експозицијаЛоша везаХладан знојЧврсто на ЗемљиБитка до крајаОдјеци