FANDOM

Pełzacz
Pelzacz
Nazwa Pełzacz
Wysokość 3 m
Waga 10 kg
Szybkość 5
Atak Różnie
Broń Lasery
Obrażenia 60 pkt

Pełzacze mają organiczną górną ludzko podobną połowę ciała i mechaniczny ogon. Z lewej i prawej mają razem dwa odnóża, z pomocą których mogą poruszać. Oko mają na wierzchołku swojej głowy. Ugodzenie w jakąkolwiek część ich ciała, niszczy je. Pełzacze mają laser w swoich paszczach. Promień za uderzenie odbiera 40 punktów. Potrafią również naładować laser dla mocniejszego ataku. Ile punktów odejmuje naładowany strzał - nie wiadomo, jako że jedyną rzeczą nim trafioną były bariery ochronne rdzenia Lyoko. Pełzacze mają swoje drogi, aby pojawić się i zaatakować grupę. W przeciwieństwie do innych potworów, po wybuchu zostawiają organowate kawałki znikające po paru sekundach. W odcinku Fala przypływu Pełzacz uformował się z czerwonego impulsu jak kometa. Atakują zwykle w dużej grupie. Cechą charakterystyczną jest to, że pojawiają się tylko w piątym sektorze Kartaginie, gdzie dodatkowo mogą się poruszać po wszystkich powierzchniach, niezależnie od tego, czy stanowi ona podłogę, sufit, ścianę lub powierzchnię podpodłogową.