FANDOM

Monstres de XANA

Los monstres de XANA.

Per lutar contra lo grop sus Lyoko, XANA crèa e envia de monstres per los desvirtualizar. Cada monstre de XANA a un trach en comun: ľUèlh de XANA (a ľexcepcion del guardian). Aiçò servís coma lor ponch flac e, en qualques cases, coma lor vertadièr uèlh. Un unic trach a aquela part de lor còrs amb una de las armas dels Guerrièrs de Lyoko los destruirà. Pòdon èsser destruits tanben ďautras manièras, semblablas a èsser tocats pel làser ďun de lors companhs per accident, se tustar contra parets, quèir sus la Mar digitala, o tustarrar. A ľexcepcion dels guardians e la Medusa, cada monstre a tanben una arma de lasèr, o plan ďarmas segondàrias en qualques cases. Los monstres an de desparièrs nivèls ďintelligéncia, qu’es totjorn dirèctament ligat a lor fòrça, en ensems. Fin finala, los monstres an usualment 50 ponches de vida.

Monstres de Lyoko Edit

Cada monstre es abiletat per cargar lo sieu làser, e mai se pas totjorn o fan. Ordenats alfabeticament:

  • Vespòts
  • Blòcs
  • Crancs
  • Vèrms
  • Lo guardian
  • Lo Kolòs
  • Lagasts
  • Flaçadas
  • Megatancs
  • La Medusa
  • Tarantulas

Monstres de la Mar digitala Edit

Los monstres de la Mar digitala son monstres que pòdon viatjar per la ret ďInternet sens èsser destruits, coma lo Skidbladnir. Ordenats alfabeticament, son:

  • Peisses
  • Lo Kalamar
  • Làmias

Monstres sus la Tèrra Edit

I a tanben monstres creats per XANA qu’apareisson sus la Tèrra, pr’amor que XANA acostuma sequestrar o atacar de personas amb aqueles monstres. Qualqu’uns son simplament de personas qu’an de superpoders, pr’amor que XANA a donat de poders a una persona, o pr’amor que XANA a creat un monstre amb forma umana mas amb de poders. Ordenats alfabeticament, son:

  • Espèctres
  • Zombis
  • Clòns polimòrfs