Wiki Código Lyoko
Advertisement
Unha volta mala
Lyoko39
Título orixinal (francés) Mauvaise conduite
Título en inglés A Bad Turn
№ de episodio total 39
Tempada 2
Episodio na tempada 2x13
Estrea orixinal 16 de novembro do 2005
Tipo de episodio Ataque de XANA
Episodios de Código Lyoko
anterior
Tentación
seguinte
Ataque de zombies

Unha volta mala é o episodio 13 da tempada 2 e o episódio 39 da serie Código Lyoko. Estreouse o 16 de novembro do 2005 en Francia.

Argumento[]

O episodio empeza en moi de noite e os Guerreiros de Lyoko veñen da fábrica. Como de costume, as despedidas entre Yumi e Ulrich son suaves e tímidas. Aínda que xa se vai Yumi, Odd, Jeremie e Aelita insisten a Ulrich a declararse.

Pola súa banda, cando Yumi chega a casa atópase con William, que estaba a esperala, e el decláralle o seu amor, tratando de darlle un bico. Ulrich chega nese momento e confundindo a situación, foxe en bágoas. Con todo, William vaise cando se lle pregunta se non lle acepta por Ulrich. Máis tarde, unha torre actívase no sector das montañas e saen cangrexos dos escáneres.

Ao día seguinte realízase unha introdución á condución cun xerente. Curiosamente Ulrich con frialdade négase a ir con Yumi, e os estudantes se turnan. William xestiona un único honorable e derrota a Ulrich para facelo. Ulrich perde a calma e lánzase de cabeza contra el baixo a mirada de indignación de Yumi. Jim sepáraos e lévaos até o director. Jeremie, dáse conta da activación da torre, privando a Ulrich de tomar o camiño á fábrica. En casa de Yumi chaman á porta violentamente, e Akiko Ishiyama, a nai, descobre ao abrir a porta, un cangrexo!

Na fábrica, os Guerreiros de Lyoko descobren un segundo cangrexo materializado por XANA. Yumi sepárase do grupo de reunirse coa súa familia. Odd, Aelita e Jeremie chegan ao laboratorio a través dun desvío. Na sala de escáneres, só un está intacto, os outros dous foron devastados pola materialización dos cangrexos. Aelita virtualízase, pero cando Odd está a piques de seguila, rompe o escáner un terceiro cangrexo.

Aelita está soa en Lyoko, Odd está a ser perseguido polo monstro, non virtual senón real. XANA ten a oportunidade de mover as súas tropas, e quen estaba na porta dos Ishiyama vai á academia Kadic, o outro está na fábrica, e o terceiro diríxese á casa de Yumi.

A batalla está a tomar forma en catro frontes: Aelita comeza a única forma de enfrontar ás vespas. Odd ao cangrexo na fábrica. Yumi chega a casa, ao mesmo tempo que o cangrexo. E Ulrich ve na Terra un monstro en Kadic e decide enfrontarse ao monstro xunto ao seu rival, William.

Os dous últimos neutralizan o seu cangrexo cunha barra de metal no Ollo de XANA, e á súa vez, Aelita neutraliza ás vespas a través de varios trucos aéreos aprendidos por Odd no Overboard. Ulrich comeza a ameazar implicitamente a William, ordenándolle que deixase de actuar pola súa banda, que este último responde que “Na carreira de Yumi, eu non vou o primeiro, sabíalo?”. A parella sepárase, Ulrich vai salvar a Takeo e Akiko Ishiyama, e William toma prestado o automóbil da escola de formación e diríxese á fábrica.

En Lyoko, Aelita engana ás vespas pedindo a Jeremie desvirtualizar o Overboard. Logo virtualiza o Overwing, que o perde fronte á tarántula gardiá da torre. Ela trata de fuxir cando chega a Scyphozoa, pero é capturada por varios monstros. Na fábrica, William conduce co automóbil, atado por Odd, que impulsa o monstro a tres pisos máis abaixo no buraco do ascensor. Na cidade, Ulrich enfróntase ao último cangrexo coa katana de Takeo Ishiyama, pero non tan exitoso e recibe un disparo na perna, e o cangrexo prepárase para decapitalo.

Pero Aelita alcanza a torre, enganando á Scyphozoa cunha ilusión. Consegue teclea-lo Código: Lyoko a tempo para salvar a Ulrich. Jeremie activa un regreso ao pasado. E no pasado, Ulrich tranquilízase ao saber que non hai nada entre William e Yumi, e William ofrécelle mesmo a entrar no seu club de kart.

Galería[]

Sucesión de episodios[]

Episodio anterior Episodio actual Episodio seguinte
38: Tentación 39: Unha volta mala 40: Ataque de zombies
Advertisement