Wiki Código Lyoko
Advertisement
Ultimato
Lyoko41
Título orixinal (francés) Contagion
Título en inglés Attack of the Zombies
№ de episodio total 41
Tempada 2
Episodio na tempada 2x15
Estrea orixinal 30 de novembro do 2005
Tipo de episodio Ataque de XANA
Episodios de Código Lyoko
anterior
Ataque de zombies
seguinte
Unha boa lea

Ultimato é o episodio 15 da tempada 2 e o episódio 41 da serie Código Lyoko. Estreouse o 30 de novembro do 2005 en Francia.

Argumento[]

O episodio empeza con Jeremie que revela a súa última invención, a bomba EMP. Esta minibomba pode destruír e repeler calquera poder dentro do seu ámbito de aplicación de explosión, a arma serve para neutralizar e rescatar aos posuídos por XANA. Mentres estaban a falar del XANA activa unha torre no sector do xeo.

Na Terra, Sissi empeza a molestar a Jeremie, Aelita e Ulrich, e ao final vaise. Entón Jeremie detecta unha torre activada no seu portátil, e cando queren ir á fábrica, detenos Jim e obrígaos a ir a clase.

Máis tarde, o sr. Delmas vai a por Odd e Yumi, visiblemente enfadado e cun brillo no ollo, o ollo de XANA. Sen reviravoltas empuxa aos dous adolescentes no seu coche ferindo a William polo camiño. William empeza a pedir axuda aos demais. En clase de música, Nicolas di o que ouviu a William.

O profesor faios outra vez sentar. Sorprendido e aínda aparvado, Jeremie recibe unha mensaxe de texto de XANA, un ultimato: entregar a Aelita á Scyphozoa ou o sacrificio dos seus amigos.

O secuestro trae ao inspector e a policía a Kadic, e denunciado por Sissi, Jeremie e Aelita son detidos antes de chegar á fábrica. Ulrich escápase da policía.

Durante o interrogatorio do inspector, Aelita e Jeremie tratan de convencer a ameaza de que a súa única esperanza de salvar ao director. Tentan pedir axuda a Sissi contándollo todo, e ela di que o seu pai estaba a piques de suicidarse e quería voar a escola. No alboroto da evacuación, o tres adolescentes escapan e van á fábrica, incluíndo Sissi.

Ulrich, busca a habitación onde está Odd e Yumi, e sen atopala, a activa. A bomba ten efecto e o tres novos deixan o director aparvado pola explosión, tendido no chan. Á súa vez, toman a ruta de acceso á fábrica.

No laboratorio, baixo as ordes de Aelita, Sissi aparva a Jeremie. Aelita decidiu ir coa Scyphozoa para salvar aos seus amigos, e sabía que o xenio llo impediría. Así que se vai a Lyoko.

Fronte á fábrica, Ulrich, Yumi e Odd atopan que a bomba non desposuíu do todo ao director, e está a vir, e bloquea o seu acceso á planta, o que obriga a permanecer a Ulrich para contelo.

Odd e Yumi van a Lyoko a salvar a Aelita da Scyphozoa, Jeremie esperta despois. Os Guerreiros de Lyoko foxen do monstro, e van á torre. O director, sen escrúpulos, ataca á súa filla, Sissi, e a Ulrich.

En Lyoko, a loita contra a tarántula é violenta, a torre estaba oculta nunha prisión de xeo, a estreita entrada! Odd desvirtualízase, e Yumi debe chamar a atención do monstro restante soa. Cando o director está a piques de matar a Ulrich, a torre é desactivada, e o director é desposuído.

Ulrich di a Sissi que grazas, pero que pronto esquecerá todo. Fronte a Odd, Sissi dálle un bico, dicíndolle que iso non o esqueza. Odd dille a Jeremie que siga, e di que non sabe se sería peor non poder ver ou ver o bico. Nese momento saen do ascensor Aelita e Yumi; esta alcanza a ouvir o que di Odd, e pregunta a que se refire. Entón, Jeremie activa un regreso ao pasado evitando que vexa o romántico momento de Sissi e Ulrich pola pantalla. No pasado, están de novo fronte á cafetaría e Ulrich demostra ser máis paciente con Sissi, tendo coidado de non mencionar o episodio do bico.

Galería[]

Sucesión de episodios[]

Episodio anterior Episodio actual Episodio seguinte
40: Ataque de zombies 41: Ultimato 42: Unha boa lea
Advertisement