FANDOM

3

Tempada 3.

A tempada 3 de Código Lyoko foi lanzada o 9 de setembro do 2006 en Francia e é composta por 13 episodios. Nesta tempada XANA deixou Lyoko, e é libre como Aelita, de modo que o virus non necesita Lyoko e quere destruír os sectores.

Argumento da tempada

Na terceira tempada, XANA pode posuír Aelita coa Scyphozoa e ordena a ela borrar todos os sectores, un por un, a menos do sector 5, onde el vive. Mentres os Guerreiros de Lyoko tentan impedilo, XANA consegue o seu obxectivo. Con todo, Jeremie frustra os planos da entidade e encontra un método polo cal a entrar ao sector 5, sen pasar por outro sector.

Considerando que XANA é agora máis poderoso que antes, o grupo decide recrutar William Dunbar para o grupo. Este acaba por ser un erro desastroso porque a Scyphozoa ataca William e é posuído por XANA, destrúe Lyoko e a supercomputadora queda inutilizable. Dentro da máquina baleira e inútil, William se transforma nunha versión escura de si mesmo, controlado por XANA.

Aelita nesta tempada xa é libre, e pode permanecer viva sen Lyoko de calquera maneira. Aínda que Aelita é libre, desgraciadamente, XANA tamén o é, e non desconectan a supercomputadora para continuar a loita contra XANA. E a destrución do mundo virtual obstrui as posibilidades para coñecer Franz Hopper, o pai de Aelita, mais incribelmente Jeremie recibe unha mensaxe codificada del a través de Internet, mostrando que non está todo perdido.

Episodios (2006)

Sucesión de tempadas

Tempada anterior Tempada actual Tempada seguinte
Tempada 2 Tempada 3 Tempada 4