Wiki Código Lyoko
Advertisement
O pretendente
Lyoko58
Título orixinal (francés) Le prétendant
Título en inglés The Pretender
№ de episodio total 58
Tempada 3
Episodio na tempada 3x6
Estrea orixinal 14 de outubro do 2006
Tipo de episodio Ataque de XANA
Destrución do deserto
Episodios de Código Lyoko
anterior
Memorias de Aelita
seguinte
O segredo

O pretendente é o episodio 6 da tempada 3 e o episódio 58 da serie Código Lyoko. Estreouse o 14 de outubro do 2006 en Francia.

Argumento[]

O episodio empeza cun corvo pousado nun poste de luz e logo unha nube de fume negro (un espectro de XANA) sae do poste e posúeo. Mentres tanto, Ulrich e Odd están a discutir na habitación dos mozos na ducha acerca de quen matou a máis monstros de XANA. Jeremie vén e di que fixo un programa de estatística para ver quen se carga máis monstros.

Cando no tema saen os “megatanques”, Nicolas vén e pregunta que é, e Ulrich dille que se trata dun videoxogo. Odd responde dicindo que estaban a falar de “Osos asasinos” e dixo que é demasiado complicado para Nicolas e Hervé. Entón un rapaz novo, Johnny, pide falar con Ulrich en privado. Resulta que a Johnny gústalle Yumi. Ulrich di que Johnny debe seguir a Yumi onde vaia, xa que Yumi odia iso. Ao grupo non lles gusta a idea de Ulrich.

Johnny sobe a ver a Yumi na biblioteca, e comeza a divagar mentres Yumi está a tratar de ignoralo. Yumi vai busca-lo seu xantar con Johnny na cola e este toma as mesmas cousas que toma ela. Ulrich di a Johnny para que lle pida consellos a Yumi, que fruncen o ceño o grupo.

Máis tarde, os Guerreiros de Lyoko ven que moitos corvos se están reunindo en grupos moi grandes. Odd fai un comentario sobre a similitude cunha “película parva que nin sequera era de medo”, e os corvos comezan a atacar aos Guerreiros de Lyoko: están posuídos por XANA. Yumi, con Johnny aínda seguíndoa, está en prácticas de ximnasia, cando o resto da cuadrilla van á fábrica, Odd trata de desculparse a berros por insultar á película de terror mencionouse anteriormente.

No ximnasio Yumi dille a Johnny que practique el, que cae da barra mentres Yumi estremécese. Entón Odd chama a Yumi avisándolle dos corvos posuídos por XANA; entón, estes rompen as xanelas e atácana. Yumi ordena a Johnny a correr, dicíndolle que os paxaros están tras ela. Johnny obedece e logra saír antes de ser atacado. Pouco despois sae Yumi rompendo unha xanela e afástase do ximnasio correndo.

Ulrich levanta a tapa dos sumidoiros fronte á fábrica para ver corvos por todas partes, e camiñan amodo cara á fábrica. Por estraño que pareza, os corvos permítenlles pasar. Isto non dura con todo, mentres os ollos das aves comezan a ser vermellos e atacan. Ulrich e Odd tratan de contelos, polo que Jeremie e Aelita poidan chegar até o ascensor. Odd e Ulrich entran no ascensor no instante antes de que peche e empeza a encherse de abolladuras cos ataques dos corvos. Aelita tenta chamar a Yumi, que se atopa atrapada no alpendre para ferramentas, sen éxito mentres Yumi é abatida polos corvos até quedar inconsciente.

Entran en Lyoko e Odd e Ulrich compiten para que poidan destruír a maioría dos monstros. Odd é desvirtualizado mentres Johnny dille ao director sobre o ataque das aves. Ao principio non llo cre pero finalmente atópase con Yumi no alpendre. Ela é levada ao hospital acompañado de Johnny. Ulrich loita pola súa conta con Aelita, ata que desactiva a torre. Pero a Scyphozoa vén facerlles compañía, e posúe a Aelita. Jeremie está inconsiente polos corvos, e Odd tenta espertalo. Entón Odd colle o control da supercomputadora.

Ulrich loita contra ela, e tenta evitar que entre na torre de paso. Ulrich loita contra unha manta e unhas vespas, pero perde a súa katana. Entón Aelita empeza a lanzar campos de enerxía e Ulrich evítaas coa súa Supercarreira. El colle unha pedra e destrúe a manta. Pero Ulrich non aguanta máis e Aelita entra na torre de paso e elimina o sector do deserto co código: XANA. Jeremie esperta despois de labazadas de Odd, e retoma o control da supercomputadora. Aelita cae ao chan desposuída, e Jeremie materializa a ela e Ulrich.

Jeremie lanza un regreso ao pasado e Yumi está ben. Esta vez, cando Johnny vén a Ulrich, dille a Yumi que lle diga que “Ulrich é un tolo, e quere pedirche perdón por facer semellante bobada”. Yumi convídalle a estudar con ela, e el está de acordo facilmente. Logo Jeremie trae as estatísticas e anuncia que o Guerreiro de Lyoko que superou a todos os demais é Aelita.

Galería[]

Sucesión de episodios[]

Episodio anterior Episodio actual Episodio seguinte
57: Memorias de Aelita 58: O pretendente 59: O segredo
Advertisement