Wiki Código Lyoko
Advertisement
Música que calma a besta salvaxe
Lyoko89
Título orixinal (francés) Il est sensé ďêtre insensé
Título en inglés Music To Soothe the Savage Beast
№ de episodio total 89
Tempada 4
Episodio na tempada 4x24
Estrea orixinal 20 de outubro do 2007
Tipo de episodio Ataque de XANA
Episodios de Código Lyoko
anterior
Curmáns inimigos
seguinte
Medusa

Música que calma a besta salvaxe é o episodio 24 da tempada 4 e o episódio 89 da serie Código Lyoko. Estreouse o 20 de outubro do 2007 en Francia.

Argumento[]

O episodio empeza en clase. O primeiro concerto de Aelita cos Subdigitales está a chegar, pero Aelita non está preparada. Odd quere conseguir máis entradas para unha rapaza, e a señora Hertz chámalle a atención por non escoitar.

No recreo, Yumi dille que o seu irmán Hiroki pode ter entradas para o concerto de Aelita e os Subdigitales, e o louro fai un comentario que ruboriza a Ulrich e Yumi.

Mentres tanto, Aelita busca consolo en Jeremie. Por desgraza, o xenio está obsesionado cun programa que mellorará a detección de Réplicas, e por iso non irá ao concerto de Aelita, quen queda decepcionada de ver a indiferenza do seu amigo diante deste evento especial.

Odd quere atopar unha entrada para Kelly, unha rapaza que quere ligarse. Hiroki ofrece unha a un prezo que non pode pagar, dáse a volta e atopa a Sissi, que ten entradas pelo seu pai. Con todo, comprométese a dar unha a Odd só se fai que Ulrich vaia con ela e non con Yumi. Odd está de acordo.

Pola noite no concerto, Odd, Ulrich e Yumi van ver a Aelita no seu camerino. Jeremie segue diante do seu computador. Na entrada do concerto, Odd atópase con Kelly, pero aparece Sissi e acáballe quitando a entrada, e entón Kelly xa non quere estar con Odd. Milly e Tamiya, unha vez máis tratando de conseguir unha entrevista, entran no camerino de Aelita, pero aparece a directora e sácaas.

No sector das montañas una torre é activada. Un espectro de XANA entra no concerto e posúe á directora Sophie, Milly e Tamiya. Sophie secuestra a Aelita, Ulrich queda a loitar contra as novas xornalistas e Odd, Yumi e Jeremie vanse á fábrica.

A directora chega antes, virtualiza a Aelita en Lyoko e alí está rodeada por unha cascuda, un bloque, unha manta e William-XANA. Entón chegan os Guerreiros de Lyoko dispoñibles: Jeremie virtualiza a Odd e Yumi, e empezan a loitar contra os monstros de XANA.

No concerto, Ulrich segue loitando contra Milly e Tamiya, mentres que Jeremie virtualiza os vehículos e Odd e Yumi van axudar a Aelita e a loitar contra William-XANA. Na fábrica, Sophie esperta, deixa a Jeremie inconsciente, toma o control da supercomputadora e desvirtualiza os vehículos.

No concerto, Ulrich usa un espello para reflectir os raios eléctricos que lanzan Milly e Tamiya. En Lyoko, Odd e Yumi usan unha táctica en que Yumi fai un salto impulsado desde os pés de Odd, e desvirtualiza a mantarraya negra de William-XANA, e este desvirtualiza a Yumi pero antes lanzara os abanos que desvirtualizan a William-XANA.

Ao final, Aelita consegue entrar na torre mentres todos os Subdigitales están a tocar no concerto (e pon esa música de fondo). Cando Ulrich está a piques de ser electrocutado por Milly e Jeremie por Sophie, Aelita desactiva a torre e Jeremie activa un regreso ao pasado.

Nesta segunda vez Jeremie non se perde en concerto de Aelita, e vaina a ver ao camerino. Cando empeza o concerto, Aelita sae ao escenario de DJ, e todos empezan a bailar, incluso Sissi. A Odd xa lle dá igual o de Kelly.

Galería[]

Sucesión de episodios[]

Episodio anterior Episodio actual Episodio seguinte
88: Curmáns inimigos 89: Música que calma a besta salvaxe 90: Medusa
Advertisement