Wiki Código Lyoko
Advertisement
Lyoko menos un
Lyoko54
Título orixinal (francés) Lyokô moins un
Título en inglés Lyoko Minus One
№ de episodio total 54
Tempada 3
Episodio na tempada 3x2
Estrea orixinal 16 de setembro do 2006
Tipo de episodio Ataque de XANA
Destrución do bosque
Episodios de Código Lyoko
anterior
Directo ao corazón
seguinte
A marea alta

Lyoko menos un é o episodio 2 da tempada 3 e o episódio 54 da serie Código Lyoko. Estreouse o 16 de setembro do 2006 en Francia.

Argumento[]

O episodio empeza con que soa a alarma do espertador de Odd e molesta a Ulrich, Odd con todo, non está na habitación, el está na oficina do sr. Delmas cando a secretaria dálle un conxunto de folletos que pediu que desexa fotocopiar (en total 32). Mentres tanto Ulrich atopa a Jeremie durmido no seu teclado, o esperta e Jeremie revela que pasou a noite: estaba a tratar de crear unha maneira de transportar aos Guerreiros de Lyoko directamente a Internet. Ulrich vaise con Jeremie ao baño e lémbralle a Jeremie que era o día da elección do delegado. Púxose de manifesto que a competencia só é Jeremie, Hervé (que está a ser utilizado por Sissi para obter as súas necesidades xa que non é capaz de delegar debido a que o seu pai é o director) e Odd.

Cando Ulrich, Aelita e Jeremie chegan ao seu salón de clases, reúnense con Odd que está a entregar folletos e declarando que el tamén é candidato a delegado. Mentres tanto, Yumi e a súa clase están a subir a un autobús para levalos de excursión ao parque, a señora Hertz e Jim son os profesores que lles acompañen.

Odd e Hervé arránxanas para presentar os seus programas á clase e mentres Jeremie está a piques de entregar o seu, o superescáner detecta unha torre activada no sector do bosque. Ao mesmo tempo, toda a clase de Yumi incluída a señora Hertz e Jim son posuídos por XANA. Yumi logra fuxir e tentar esconderse no parque coa clase en busca dela. Jeremie e Yumi dinlle a Odd, Ulrich e Aelita o que pasa, e eles a continuación, saen da sala de clase e sentan no patio decidindo que Odd e Aelita vanse a Lyoko mentres que Ulrich vai atopar a Yumi. Con todo, son escoitados por William (que estaba castigado sen viaxe debida ao mal comportamento). William sae da sala de detención e persegue a Ulrich.

Jeremie virtualiza con éxito a Odd e Aelita no sector do bosque nos que se enfronta ao instante cun grupo de catro tarántulas. Arránxanllas para destruír algunhas das tarántulas, con todo, ven obrigados a porse a cuberto, mentres que Odd distrae aos monstros de XANA restantes. Aelita tenta lanzarse á única torre pero está cara a cara coa Scyphozoa. Ela trata de fuxir con todo a captura a Scyphozoa e mételle un virus na súa memoria mentres Odd continúa loitando coa última tarántula.

No parque, William e Ulrich únense cando ven á clase posuída por XANA atacar a Yumi, onde llas arranxan para loitar contra eles, a pesar do feito de que son superados en número. Mentres tanto, a Scyphozoa solta a Aelita, e Jeremie confúndese porque Aelita está aínda viva. Odd logra espertar a Aelita cando ela tíralle a moitos metros de distancia, e logo tíralle un campo de enerxía.

O virus que a Scyphozoa púxolle na cabeza posuíuna. Entón Odd retírase detrás dunha árbore cando Aelita equitación na última tarántula que lle leva por unha serie de camiños para acceder á torre de paso do sector do bosque. Cando Odd tenta destruír a tarántula, Aelita desmonta e corre cara á torre onde se sobe á plataforma superior e entra o Código: XANA. Fóra, a tarántula de súpeto desintégrase, Odd observa mentres se disolve a torre e Aelita cae sobre o chan do bosque. Cando Odd a esperta, ela xa non está posuída, con todo, pronto se dan conta que o sector comezou a eliminarse deixando só o Mar dixital.

Ulrich e Yumi están agora rodeados e William parece ser noqueado. A señora Hertz e Jim levantan as mans listas para disparar un raio. En Lyoko, o sector desaparece, que de súpeto se disolve a torre activada e cae a clase de Yumi inconsciente porque XANA xa non os posúe. Odd e Aelita continúan correndo ata que o chan baixo os seus pés desvanécese e caen cara ao Mar dixital só para ser salvados no último momento por Jeremie.

No laboratorio, Jeremie revela que XANA posuíra a Aelita para que ela destrúa o sector co fin de que deixen de entrar en Cartago. Se todos os sectores desaparecen, o transportador xa non sería capaz de transportalos ao sector 5. Entón dille Jeremie a Odd que todos votarían por el como delegado xa que el estaría demasiado ocupado para facer fronte aos asuntos escolares e Lyoko, ao mesmo tempo. Mentres tanto Ulrich leva ao inconsciente William de regreso á sala de detención en que se esperta e cre que todo foi un soño estraño. O episodio acaba con Odd sendo delegado (votado tamén por Nicolas) e toda a clase facéndolle preguntas.

Galería[]

Sucesión de episodios[]

Episodio anterior Episodio actual Episodio seguinte
53: Directo ao corazón 54: Lyoko menos un 55: A marea alta
Advertisement