FANDOM

Ninjat, myös nimellä R.T.S.A (Real Time Subject Agents) ovat Evolutionin uudet hirviöt. Ne ovat virtuaallisia tasitelijoita, ja niitä ohjaa ihmiset, jotka työskentelee professori Tyronille.

Ninjas 1

Tietoja Muokkaa

Koska Tyron ei omista virtualisoinnin tekniikkaa, joten Ninjat ovat ainoa tapa saada yhteys sotureihin. Ninjoilla on valkomusta kokovartalopuku ja naamassa yksi silmän tapainen valkoinen pallo. Niiden ympärillä on vihreä hehku, ja niiden miekkojen terä on myös vihreä. Ninjat pystyvät menemään digimereen ilman, että tuhoutuvat.

On epäselvää, ovatko Ninjat oikeita ihmisiä vai joninlaisia humanoideja tekoälyjä, koska ne eivät osaa puhua, mutta osaavat kuitenkin taistella hyvin ja käyttäytyvät ihmisten tavoin.

Taidot ja kyvyt Muokkaa

  • Salamyhkäisyys: Ninjat ovat hyvin hiljaisia, välillä myös näkymättömiä. Yksi Ninjoista pääsi Skidin kyydissä Vitossektoriin laittamaan sinne paikantimen, jotta Tyron löytäisi soturien olinpaikan.
  • Ninjat ovat erittäin taitavia miekkailijoita.
  • Pystyy matkustamaan digimeressä ilman suojia tuhoutumatta.
  • Rajoitettu Supersprintin käyttö.
  • Kyky pysäyttää/jäädyttää kohde paikoilleen ja liikuttaa kohdetta. Saman tapainen kuin Yumin telekinesia.