Code Lyoko Wiki
Advertisement
Monster swarm

Pelin päävalikko.

Monster Swarm on Code Lyoko-aiheinen selainpeli. Siinä on 7 kenttää, jotka pelataan Yumilla taistellen kankrelloita, blokkeja, herhiläisiä ja rapua vastaan.

Pelaa peliä täällä.

Tarina[]

X.A.N.A. saa tiedeluokan silpottaviksi tarkoitetut sammakot valtaansa. Ulrich ja Odd jäivät suojelemaan oppilaita hirviösammakoilta, ja Jeremy kiirehti tehtaalle. Jeremy löysi tornin, muttei saa yhteyttä Aelitaan. Yumi lähtee Metsäsektoriin kohti aktivoitua tornia.

Ohjeet[]

Yumi liikkuu oikeasta ja vasemmasta nuolinäppäimestä ja hyppää ylöspäin osoittavasta. Z-napista voi potkia ja X-napista heittää viuhkoja. Pitämällä X:ää pohjassa voi tehdä erikoisiskun, mutta näitä iskuja on vain rajoitettu määrä.

Aluksi Yumilla on kolme elämää. Yksi elämä menee, kun laaseri on osunut Yumiin liian monta kertaa niin, että elämäpalkki on tyhjentynyt.

Kentät[]

Ensimmäinen kenttä[]

Ms pelissä

Kuva toisesta kentästä.

Yumin täytyy tuhota kankreloita.

Toinen kenttä[]

Kankreloiden lisäksi vastassa on myös blokkeja.

Kolmas kenttä[]

Kankreloiden ja blokkien lisäksi Yumin täytyy nyt päästä eroon myös herhiläisistä.

Neljäs kenttä[]

Jeremy löysi Aelitan, ja hän on jo tornilla. Vastassa on kuitenkin rapu, eikä Aelita pääse tornille ellei Yumi tule auttamaan. Myös maassa on vaikeuksia, ja Ulrich kertookin, että torni on de-aktivoitava pian tai koululle käy huonosti. Yumi jatkaa taiselemista hirviöitä vastaan.

Viides kenttä[]

Yumi jatkaa kohti tornia etenemistä hirviöitä tuhoten.

Kuudes kenttä[]

Peli jatkuu samoin kuin edellinenkin kenttä.

Seitsemäs kenttä[]

Viimein Yumi on päässyt tornille, ja nyt hänellä onkin vastassaan jättimäinen rapu. Sen tuhoamalla Aelita voi mennä torniin ja pelastaa kasiluokkalaiset sammakkohirviöiden kynsistä.

Advertisement