Код Лиоко Уики
Advertisement
Целувката на Ксана
Lyoko43
Дата на излъчване (Франция) 11 януари 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 7 октомври 2005 г.
Оригинално име Mon meilleur ennemi
Английско заглавие X.A.N.A.'s Kiss
Сезон 2
Епизод в сезона 17
Епизод в сериала 43
Списък с епизоди
предишен
Голяма бъркотия
следващ
Световъртеж

Целувката на Ксана е седемнадесетият епизод от втория сезон и четиридесет и третият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Настъпи утрото в Академията Кадик. Жереми и Улрих слушат Од как навежда всичките момичета от осми клас, с които е излизал. Той им дава да се разбере, че следващата на ред е Хайди Клингер, а Улрих отказва предложението на Сиси да отиде на кино с нея. Заради това Херв и ревнува и бива осмян.

Баш пред втрещен Од, Жереми обаче подхожда към Хайди и я целува и си тргнива, сякаш всичко е нормално. Недълго после, Юми целува момче от своя клас, недалеч от Уилям, който е свидетел. След като Аелита и Улрих съзнаят за това, дойде до разстройство в групата и летят обиди, докато двамата заподозрени (Юми и Жереми) казват, че за историите нямат представа. Междувременно, Аелита целува Николас, а Улрих идва да целуне Сиси, която е съвсем изненадана. На мурафетите обаче никога краят и Аелита бяга до Ермитажа обляна в сълзи след бурната реакция на Жереми.

Но, Жереми открива, че Ксана е активирал кула, а щом няма Аелита, звъни на Од, Улрих и Юми. Той заяви, че това, че изобщо не си спомня да е целунал Хайди, както нито че Юми не си спомня тя да е целунала Матиас Бърел, а Улрих Сиси, причината, че за всичко сигурно е отговорен полиморфният дух, вид спектър на Ксана, който може да се мени в когото и да ще. Това Ксана го е направил, за да вкара групата в свада. Междувременно, полиморфният спектър във вид на Жереми се появи в стаята на Аелита и ѝ каза да не губи надежда и абсурдно я целуна. Тогава тези двама излизат в двора, но се натъкват на групата. Аелита не след дълго схваща, че Жереми, с който беше, е фалшив и спектърът напада. Од го отмъква, докато остатъкът на групата отива към фабриката.

Жереми виртуализира Аелита, Улрих и Юми в пустинния сектор. Кулата я защитават стършели и тарантули, с които Юми и Улрих се борят с техниката на отборна работа. Аелита, обаче, не вижда никаква опасност и отива към кулата, за Ксана да дематериализира моста, който свързва платформите, изолирайки я. Од, междувременно, бива надвит от страна на клонинга. Когато го хвърли в несвяст, своя изглед го промени в изгледа на Юми. В Лиоко, стършелите девиртуализират истинската Юми. Тогава стига и медузата, черпейки спомените на Аелита, а на Улрих му е нужен овербайкът. Жереми изпълнява заявката, но щом се появява превозното средство, също се появява и клонингът на Юми, поемайки контрола над терминала и дематериализирайки превозното средство.

Без никаква друга опция, Улрих използва своя супер‑спринт, за да постигне фантастичен скок, хващайки се на ръба на платформата, на която се намират Аелита, медузата и кулата. Той не след дълго отрязва пипалата на медузата, спасявайки Аелита. На Земята, Од отива във фабриката от Ермитажа и в лабораторията намира Жереми в несвяст и две Юми. Не позволява на себе си да бъде излъган, той препознава истинската Юми, когато го нарече шуплоглав. Клонингът е и за в бъдеще толкова мощен както и винаги, а спасени са, когато Аелита деактивира кулата.

Воините на Лиоко се връщат в академията, помирявайки се. Без оглед на това, Аелита търси от Жереми да подходи към нея, за да „провери нещо“. Тя страстно целува блондина, тръгва си и остава го на място, видимо доволна.

Любопитни факти[]

  • В този епизод, Од казва, че Хайди е единствената девойка от осми клас, с която не е излизал. Това технически не е точно: остават Сиси и Аелита.
  • Епизодът в САЩ е излъчен преди епизодите „Изкушение“ и „Неподходящо поведение“, въпреки че по хронологичен ред е след тях.
  • В този епизод, съзнава се, че Йоланда Перудин, медицинската сестра, има годеник и че ще се омъжи за него.
  • На френския, оригиналния език, планирано е епизодът първо да се нарича Ennemi intérieur (Вътрешен враг), а зпосле Diviser pour régner (Разделяй и владей). Накрая е наречена Mon meilleur ennemi (Моят най-добър враг).
  • Улрих навежда, че никога не е целунал Сиси; обаче е в епизод 19, „Границата“. Тогава Сиси целуна него в епизода „Ултиматум“.

Галерия[]

Advertisement