Код Лиоко Уики
Advertisement
Тази статия е за епизода. За персонажа вижте Франц Хопър.

Франц Хопър
Lyoko49
Дата на излъчване (Франция) 25 февруари 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 31 октомври 2005 г.
Оригинално име Franz Hopper
Английско заглавие Franz Hopper
Сезон 2
Епизод в сезона 23
Епизод в сериала 49
Списък с епизоди
предишен
Има ли някой там?
следващ
Контакт

Франц Хопър е двадесет и третият епизод от втория сезон и четиридесет и деветият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Ксана е активирал пет кули същевременно и Жереми отива с Аелита, Од, Улрих и Юми във фабриката. Когато стигнаха в лабораторията обаче, зад фабричния интерфейс седеше човекът, който Аелита беше видела във виденията си, деактивирайки кулите без затруднения. Той себе си представя като Франц Хопър, човекът, който е създал Лиоко, Ксана — над който е изгубил контрола — и Аелита. Сега е тук да помогне на Аелита да се освободи от антивируса, та да се угаси суперкомпютърът, за да се отърват от Ксана.

На следващия ден е рожденият ден на Жереми: ден, който започва позитивно, но това, за жалост, не трае дълго; когато Жереми казва на Хопър, че често са използвали скенерите за битката срещу Ксана, той отговаря, че скенерите са само прототипи и не са били готови да се използват за виртуализацията на нещо сложно като човешки същества. Анализ след това открива напредваща клетъчна дегенерация в Юми, което би могло да доведе до известна смърт… Остатъкът на деня е напрегнат, тъй като Улрих, Од и особено Юми отхвърлят Жереми, когото подкрепя само Аелита. Момчето отива в леглото изпълнен с разкаяние и ненаситно желание да помогне на своята приятелка.

На следващия ден, Франц повика групата във фабриката, за да търсят антивируса на Аелита: тяхната последна мисия! Изправен срещу вината, когато Франц го обвинява, между останалото, за играене на ролята на помощник на магьосника и за позволяване на Ксана да унищожи неговия дневник, Жереми се обезпокои и си тръгва, разочарован е, че е обвинен за всичките грешки и си спомня предложението за ходенето на училище за надарени ученици. В Лиоко, тримата борци стигат директно в Сектор 5 и Франц им програмира нови оръжия. Те наистина избиват червеите, които са тук да ги спрат. Франц чака всичко да се очисти от чудовища, та после да изпрати Аелита.

В стаята си, Жереми си припомня онова, което Франц му е казал и схваща нещо абсурдно: дневника на Франц Хопър наистина го унищожи Ксана, но как можеше да го знае? Само Од, Улрих, Аелита, Юми и той знаеха за това. Единственият друг, който може да знае за това е самият извършител: КСАНА. Обратът е очевиден: фалшивият Хопър праща Аелита директно на изолирана платформа в пустинния сектор, където медузата краде нейната мемория, после унищожава оръжието на борците, което ги остава на милосърдието на червеите. Програмата на девиртуализация също е саботирана, което значи сигурна смърт ако им свършат жизнените точки!

Докато групата моли Хопър да ги спаси, ще види нещо, което открива истината: активирана кула в Сектор 5! Това е онова, което генерира фалшивия Хопър, а суперскенерът не можа да я регистрира. Жереми се върна, не може нищо да направи срещу спектъра на Ксана, който му говори да приеме поражението. Но, Жереми тогава разкрива своя план: Аелита в Лиоко е само копие; Истинската Аелита и за в бъдеще е в стаята със скенерите, тъй като Жереми стигна да я предупреди на време! Фалшивият Франц се превръща в дим, а Жереми поема контрола над интерфейса, връща оръжията на своите приятели, изправя програмата за девиртуализация и праща Аелита в ледения сектор, където я взема транспортьорът. Спектърът обаче се връща и започва да задушава Жереми и стига Улрих да помогне на Жереми. Аелита деактивира кулата точно навреме.

На следващия ден, всичко е наред! В стаята си, Жереми информира Юми, че при записите на девиртуализация, е анализирал техните структури и че няма никакъв знак на каквито и да е дегенерации. Истинският Франц Хопър и за в бъдеще е някъде в Лиоко. След това идва бащата на Жереми да го вземе, но частно разговаря с него, за да размисли и се съгласява, но и повече да ги звъни. След това епизодът се завършва.

Любопитни факти[]

  • Без оглед на това, че с хронологичен ред епизодът е последвал място след „Има ли някой там?“, излъчването в САЩ бе ден по-рано.
  • Когато Франц Хопър каза на Жереми да се маха, Жереми казва, че винаги е обвинен за всичко и че всички заедно включили суперкомпютъра. В първата част на прелюдията „Ксана се пробужда“ обаче, Жереми намери и сам запали суперкомпютъра.
  • Първото появяване на бащата на Жереми.
  • Този епизод означава, че в средищната зона на Картаген съществува кула.
  • Училището за надарени деца спомената е в този епизод след епизода „Напастта от плъхове“.

Галерия[]

Advertisement