Код Лиоко Уики
Advertisement
Финалният кръг
Lyoko65
Дата на излъчване (Франция) 8 ноември 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 23 октомври 2006 г.
Оригинално име Dernier round
Английско заглавие Final Round
Сезон 3
Епизод в сезона 13
Епизод в сериала 65
Списък с епизоди
предишен
Голяма опасност
следващ
Завръщането на Уилям

Финалният кръг е тринадесетият и последният епизод от третия сезон и шестдесет и петият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Бъдейки е останал само Сектор 5, Уилям е присъединен към групата. В стаята със скенерите, аватарът на Уилям е направен и той става отпорен на връщането в миналото. После Аелита, Юми, Од и Улрих го предупреждават колко Ксана е опасен и да не схване това като детска игра.

На следващия ден, Од се състезава в училищно състезание по шофиране на скейтборд, където се намери със Саманта, момиче от друго училище. Междувременно, в стаята на Жереми, той и Аелита работят върху програма за по-добро търсене на Франц Хопър. Не след дълго Жереми започнаха да го гневят Мили и Тамия, които ще направят статията „Ден на Жереми Белпуа“. Аелита отива във фабриката, за да работи по програмата. Докато тя го прави, съзнава, че Ксана е тръгнал да атакува сърцето на Лиоко, но само Уилям е достъпен: Од се състезава, дойде бащата на Улрих на разговор със сина си, а Юми трябва да пази Хироки, така че тя виртуализира себе си и него.

Жереми успява да избяга от Мили и Тамия поради свада между тях две. Междувременно, в Картаген, Уилям впечатлен се бори с няколко пълзящи червеи, докато Аелита се постара за ключа. Не приемайки мисията за даденост, Уилям не следваше Аелита в следващата камара и бива пленен в средищната зона. Жереми стига щом се появява медузата и напада Уилям, поставяйки го под контрола на Ксана щом Аелита стига до него. След кратка битка, Аелита бива девиртуализирана.

Улрих и Юми успяват да стигнат до фабриката, докато Од напусна състезанието, след като Саманта не искаше той да си тръгне заради това, че имат късмет бъдейки, че отново са заедно. Юми, Од и Улрих стигат в камарата със сърцето на Лиоко, баш когато е унищожен вторият щит. Междувременно, програмата е детектирала присъствието на Франц Хопеър, и Жереми задейства програмата за дематериализация. За жалост, Уилям е девиртуализирал всички трима. Тогава, с нищо на пътя си, Уилям унищожава сърцето, унищожавайки и целия Лиоко, а правейки супекомпютъра безполезен. Жереми не успя да девиртуализира Франц на време, докато Уилям е изгубен. Уилям е (представено на зрителите, не на главните герои) под контрола на Ксана.

В Ермитажа, групата разговаря за ситуацията, как няма начин светът да се отбрани от Ксана. Аелита е тъжна заради загубата на баща си, докато Юми обмисля да ли Уилям е и за в бъдеще жив. Отведнъж,Завръщането на Уилям Жереми приема съобщение на лаптопа, от никой друг до — Франц Хопър, който някак е преживял унищожаването на Лиоко и е преминал в интернет.

Любопитни факти[]

  • Това е единственият епизод, в който е употребен „добрият“ аватар на Уилям. До края на сериала, използван е неговият „зъл“ аватар, съответно аватарът, докато е под контрола на Ксана.
  • Уилям е единственият мъжки Воин на Лиоко, когото някога е пленила медузата.
  • Жереми най-накрая позволява виртуализацията в Картаген в този епизод. Позната е ситуацията, защото целия сезон се е питал как да го направи, макар че непредъкът не е споменат в останалите епизоди.
  • Титъл картичката представя холограмната мапа само с Картаген. Горският, пустинният, леденият и планинският сектори са унищожени в епизодите „Лиоко минус едно“, „Претендентът“, „Саботаж“ и „Голяма опасност“.

Галерия[]

Advertisement