Код Лиоко Уики
Advertisement
Финалният кадър
Lyoko8
Дата на излъчване (Франция) 22 октомври 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 28 април 2004 г.
Оригинално име Clap de fin
Английско заглавие End of Take
Сезон 1
Епизод в сезона 8
Епизод в сериала 8
Списък с епизоди
предишен
Проблем с изображението
следващ
Сателит

Финалният кадър е осмият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Този епизод започва с филм, който се показва на учениците на Кадик. Сцената представлява зло извънземно, нападащо млада жена. Извънземното бива убито от страна на главния герой, а филмът се завършва с двамата в ръцете един на друг. Жереми твърди, че филмът беше идиотски, Улрих мисли, че беше куул, Од обичаше специалните ефекти, а Юм мисли, че беше страшен. После господин Делмас съобщи, че е присъстващ режисьорът и писател на филма, Джеймс Финсън. Финсън получава шанса за на учениците да им подпише автографи и схваща, че скоро ще използва старата си фабрика за най-новия си филм, но със смесица от научна фантастика и ужаси.

Финсън го води Улрих на обиколка на фабриката и той казва, че мястото се разпада, че някъде съществува радиоактивен уран и че я обитават гризачи, всичко, за да попречи на филмовия екип да открие суперкомпютъра, а със самия тоя Лиоко и Ксана. Остатъкът на групата наблюдава от горе. Финсън изобщо не се страхува и пита до къде води асансьорът. Улрих казва, че асансьорът дълго не работи, и режисьорът го пита да му бъде технически водач, но казва, че директорът сигурно няма да му позволи да пропусне часовете.

Когато Финсън и Улрих се върнаха в академията, Сиси вижда шанса да манипулира Улрих, за тя да има роля във филма. Херв казва, че директорът няма да одобри, и самият Финсън беше шокиран при излизането от административната сграда. Сиси казва на режисьора, че ще убеди баща да пусне Улрих ако тя получи роля. Финсън се съгласява и Сиси е бърборила със съюзниците си за това.

На следващия ден, Сиси и Улрих заминават във фабриката, където мобилните им телефони са конфискувани, тъй като Финсън иска да се свърже с външния свят заради изтичането на медиите. След като Сиси го сравни с пуст остров, Улрих е в пълнота обезпокоен от факта, че той трябва да бъде там. Финсън после показва на екипа модел на извънземното — чудовище, което той е дизайнирал за филма. След като Улрих изтъква, че е подобен на извънземното в филма, който са гледали, Финсън се нервира.

През нощта, Улрих излиза от палатката си и на Сиси в лабораторията, където звъни на Жереми, който по-рано разговаряше с Аелита. След като Улрих схваща, че Сиси го е следвала, извънземното внезапно атакува, сякаш го е обладал Ксана. Тези двамата бягат до фабричния под. На сутринта, Юми, Жереми и Од се промъкват до фабриката, за да спасят приятелите си, които извънземното е заробило с лигава материя. Юми ги спасява, докато Жереми изпраща Од в Лиоко, за да помогне на Аелита.

Финсън и екипът схващат, че моделът изчезна, както и децата. Следват лигавата следа, само за също да ги зароби. Извънземното тогава преследва Юми, Улрих и Сиси. В Лиоко, Аелита и Од са нападнати от стършели, и успяват да стигнат до кулата…?

Вместо да бъде една, кулите са две. Една е фалшива и Ксана я е креирал, за да ги обърка. Когато Аелита влиза в една от кулите, Од се девиртуализира, докато Юми и Улрих ги задушава извънземното, а Сиси със сълзи в очите седи, вкаменена от ужас. Аелита е убедена, че е отбрала погрешната кула, Жереми изглежда се помирил със съдбата, а Юми и Улрих за в бъдеще се задушават. Все пак, кулата е истинската и деактивирана е, и Жереми стартира връщане в миналото.

Върнаха се във времето до частта, където Финсън раздава автографи. Вместо да предложи обиколка на фабриката, Улрих казва, че там вече е сниман филм за извънземни. Лют, Финсън зове продуцента и казва му да мени местоположението. Той вика на подчинения си, който гласи, че не е там сниман филм.

Любопитни факти[]

  • Под контрола на Ксана, извънземното изключително прилича на онова от филма „Пришълецът срещу Хищникът“.
  • Грешка: битките в Лиоко се случват през деня, но когато Жереми стартира връщането в миналото и се вижда белият мехур, отведнъш е нощ.

Галерия[]

Advertisement