Код Лиоко Уики
Advertisement
Фалшива следа
Lyoko56
Дата на излъчване (Франция) 30 септември 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 10 октомври 2006 г.
Оригинално име Fausse piste
Английско заглавие False Lead
Сезон 3
Епизод в сезона 4
Епизод в сериала 56
Списък с епизоди
предишен
Приливът
следващ
Аелита

Фалшива следа е четвъртият епизод от третия сезон и петдесет и шестият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Нощ е в Академията Кадик. Всичко изглежда мирно в стаята на Од и Улрих, докато не се чуе звучният сигнал. Това е Тамагочи, който принадлежи на Од, този Тамагочи иска вниманието на господаря си. Също виждаме компютъра на Жереми, който прави неща, за които умното момче не знае, докато той бързо заспи.

На следващия ден, Од е зашеметен: неговият Тамагочи е изчезнал! Никой не може да се намери в неговата стая. Од се люти и убеди своите приятели да търсят с него за малкото му създаване, което е наричал Жан-Пиер. Междувременно, Жан-Пиер Делмас се изправя срещу тежки проблеми. Два мъже в черно стигат в Кадик и насилно го разпитват. Те го обвиняват в тероризъм и хакване на строго секретни данни. Те откриват, че са част от върховна тайна организация и показват на господин Делмас номера на телефонната линия, от която е задействан хакването; идва, разбира се, от стаята на Жереми.

Докато другите Воини на Лиоко помагат на Од в търсенето за неговото Тамагочи, тайните агенти решават да задействат разследване в училището и да сместят Жереми под строг надзор… Джим им помага и казва, че някога бил таен агент. Мъже в черно тогава напълват учителя по гимнастика с ролята на поставянето на камери и микрофони в цялата сграда. Джим го прави, но не е поставил камерите на добро място (почти нищо не се вижда) и е поставил микрофоните под скривалището на Киви

Докато чуват Жереми, който говори за Жан-Пиер (Тамагочито на Од), увеличават съмненията срещу директора. Агентите нареждат на Джим да постави тракер на Жереми, позволявайки му да го следват двамата агенти. Суперскенерът изведнъж звучи: кула е активирана. Воините на Лиоко заминават във фабриката в страх от катастрофата, а Жереми виртуализира приятелите си, не знаейки, че мъжете в черно вече ги гонят до фабриката.

Когато стигнат до мястото на атаката, Воините на Лиоко схващат, че кулата не е активирана… Ксана пак е пробил суперскенера. Вярвайки, че това не може да бъде добре, Жереми решава бързо да върне приятелите си на Земята. Но той няма шанс; мъжете в черно са влезли и спират го да натисне още клавиши. Един от двамата го върне в Академията Кадик с директора, докато другият остава с Джим, за да съберат доказателства.

В стаята, Жереми е обвинен за хакване, което никога не е направил. Изведнъж, компютърът на Жереми звучи: кула е активна за реално в планинския сектор. Останалите, търпеливо чакащи в ледения сектор, започват да са притесняват от отсъствието на Жереми. Улрих пита Од да го девиртуализира. След връщането на Земята, идва лице в лице с Джим и изхвърли го. После открива тайните агенти и се крие. Улрих после предупреждава приятелите си за мъжете в черно и за това, че Жереми е изчезнал. С помощта на Аелита, Улрих казва на приятелите си къде да намери кулата използвайки суперскенера.

На Земята, реализира се нападението: двамата агенти спадат под контрола на Ксана. В Академията Кадик, първият агент се опитва да електроследя Жереми, който влезе във фабриката. Директорът храбро интервенира, но е хвърлен в стената и изгуби съзнание. Във фабриката, другият агент прекъсва един от скенерите и праща Джим от своя път използвайки електрическия удар. Тогава се спусна в стаята на суперкомпютъра и напада машината със светлинно жарко. В Лиоко, обезпокоените супергерои забелязват, че части от сектора изчезват и че, ако губят жизнените си точки, нямат шансове да се върнат на Земята. В планинския сектор, три мегатанка пазят кулата. Борба започва.

Във фабриката, първият агент гони Жереми, докато вторият, оставайки унищожаването на суперкомпютъра за малко, напада Улрих. Двата момчета имат силни противници! Дори и героичната интервенция на Джим не може да ги изхвърли от неволите. В Лиоко, използвайки всяка своя способност в пълна степен, героите завършват трудните си противници. Както и обично, Аелита деактивира кулата. Жереми, спасен от агентите под контрола на Ксана, отива в лабораторията и задейства връщане в миналото, за да поправи щетата предизвиквана. Джим отново ще бъде свидетел на събитието.

По-късно, Од открива, след като е поставил камера в стаята си през нощта, че крадците, които са взели неговото Тамагочи, са били неговите приятели. Казват, че са го направили за негово добро. На улица, Хироки Ишияма, който е наследил Тамагочи, напуска го, тъй като вече му е досадила неговата нова играчка. Кола го унищожава.

Любопитни факти[]

  • В този епизод появява се Тамагочи, който се казва Жан-Пиер.
  • Од и Улрих по-късно отново ще поставят този Тамагочи (Жан-Пиер) в епизода „Космическата одисея на Од“.
  • В този епизод, изглежда, че Аелита не знае как да лети с помощта на овербайка.
  • Од стреля във вътрешността на мегатанка, но не е унищожен.

Галерия[]

Advertisement