Код Лиоко Уики
Advertisement
Фалстарт
Lyoko26
Дата на излъчване (Франция) 25 февруари 2004 г.
Дата на излъчване (САЩ) 24 май 2004 г.
Оригинално име Faux départ
Английско заглавие False Start
Сезон 1
Епизод в сезона 26
Епизод в сериала 26
Списък с епизоди
предишен
Код: Земя
следващ
Нова поръчка

Фалстарт е двадесет и шестият и последният епизод от първия сезон и двадесет и шестият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Програмата за материализацията на Аелита проработи и сега живее на Земята. На следващия ден, Аелита посещава часове с Од, Улрих и Жереми. Нервозна е, защото не помни предметите, които учат. Момчетата са ѝ угодили и Сиси става ревнива към всичкото внимание, което Аелита приема; Николас и Херв дори влюбено я погледнаха. За времето на почивката, срещат се с Юми и решават да угасят суперкомпютъра.

Във фабриката намират Джим (който бе уволнен) и те отиват с него в помещението със суперкомпютъра. Когато стигнат там, Аелита усети нервност, но все пак казва на Жереми да угаси суперкомпютъра. Нервността се увеличаваше, докато той, след кратка реч, не изтегли лоста. В тоя момент, Аелита пада в несвяст и Жереми пак връща суперкомпютъра на активен статус. В тоя момент, кула в ледения сектор я покрива червена аура… Когато Аелита дойде към себе си, Жереми я преглежда и установи, че Ксана е дал на Аелита вирус, за да бъде свързана с него, което би значило ако убият Ксана — ще унищожат и Аелита в тоя момент. Суперкомпютърът започва процес на сканиране, за да се извлекат някои добри данни за антивируса. Той следва Аелита до къщата на Юми и по пътя се спират, за да се снимат във фотографска кабина, за което Аелита си помисли, че е скенер.

По-късно за времето на час по математика, Воините на Лиоко съзнават, след кратка суматоха в училището, че Ксана за първи пут е успял да материализира чудовища на Земята, в този случай канкрелати, и насочи ги в академията. Улрих и Юми се ангажират да останат в училището, за да защитят остатъка на ученици и професори, докато Жереми, Од и Аелита отидоха във фабриката, за да деактивират кулата. Когато тези трима стигнат във фабриката, схващат, че Джим е унищожавал тамошните канкрелати. След като Жереми е деактивирал скенера, който Ксена е употребил за материализацията на канкрелати, Од дава на Джим лазерен пистолет, който се използва за нападение на и унищожаване на канкрелатите в училището.

Аелита и Од биват виртуализирани в ледения сектор на Лиоко, докато междувременно Джим стига в парка, за да помогне на Улрих и Юми. В ледения сектор, рояк стършели атакува Од и Аелита. Котаракът ги задържа и губи жизнени точки. Джим тогава остава сам, за да порази канкрелатите, докато Джим и Улрих отиват във фабриката. Од остава без лазерни стрели и последният стършел го девиртуализира. Тоя стършел тръгва да напада Аелита, когато в Лиоко стигнат Улрих и Юми. Междувременно Джим пада като жертва на канкрелатите, докато Юми унищожава последния стършел. Баш когато канкрелатът се приготвя да изстреля фаталния лазер на Джим, Аелита успява да деактивира кулата. Канкрелатите су унищожени и Жереми стартира връщане в миналото.

Аелита пак е в Лиоко. Жереми иска пак да я доведе на Земята, но Аелита отказва, чувствайки, че вирусът все още е вътре в нея. Тя казва, че трябва да остане в Лиоко, за да пази на Ксана, тъй като това е нейната задача. Предлагат обаче, че винаги може да ги посети за час-два. Джим намира групата. Професорът, разбира се, забрави всичко връзвано за Лиоко и всичкото останало. Директорът отново стига, но този път групата брани професора, чувствайки се, че след всичко, което е направил за тях, това е най-малкото, което могат да направят. Преструват се, че са планирали шега на Херв и Николас. Директорът остава объркан и Воините на Лиоко казват на Джим, че той им е любимият професор. После си тръгват заедно, обединени, докато Жереми гледа фотография със себе си и Аелита.

Любопитни факти[]

  • Ксана за първи път успя да изпрати едно от своите чудовища в реалността в този епизод. Това също ще го направи само с раците, в епизода „Неподходящо поведение“.
  • От този епизод, групата трябва да бъде внимателна да не угаси суперкомпютъра, тъй като Ксана е оставил Аелита свързана с него; това би значило, че Аелита ще умре, ако умре и Ксана, заради което е нужно да се намери антивирус възможно най-скоро.
  • Между този и следващия епизод, Аелита решава да остане в Лиоко, за винаги да бъде сигурна, че Ксана е активен.

Галерия[]

Advertisement