FANDOM

Улрих Щерн е немски член на Воините на Лиоко. Неговият романтичен любовен интерес е Юми, с когото се влюбва по време на сериала и често се оказва, че се бори с романтичните си чувства към нея.

Детайли като воин на Лиоко Редактиране

  • Външен вид: На Земята носи спортно облекло с тъмно зелен и жълт цвят. В Лиоко носи самурайски костюм с лице на гърба и носи сандали, а като оръжие има меч „катана“. През четвъртия сезон той носи костюм, коригиран с жълти и кафяви чорапогащи, и два меча.
  • Оръжие на Лиоко: Меч (по-късно, два меча), който използва, за да направи разрез, за да детонира. В епизода „Никой по-специално“ когато Ксана го контролира, Улрих поставя зелен радиус с меча си в ядрото на Лиоко.
  • Мощности на Лиоко:
    • Утрояване: Той има способността да направи две копия от себе си, за да обърка враговете си.
    • Триангулация: Той може да направи равностранен триъгълник около враговете си, за да ги разсее, смес от утрояване и суперскорост.
    • Суперскорост: сила, която може да направи Улрих по-бърза от други бойци в кратък период от време. Докато Улрих тича с суперскоростта, зад него се вижда малка оранжева линия, която изглежда аура.
  • Умения: Дори и без използване на суперскоростта, Улрих е най-южният от групата. Също така е много добър да избягва стрелби с меча си, и в четвъртия сезон той е герой, който многократно се бори срещу Уилям.
  • Точки на живот: 100.
  • Превозно средство: Овербайк.

Биография Редактиране

Улрих се появява в епизода „Ксана се събужда“, учуден, че директорът му каза, че Од е стигнал тази година в Академията Кадик и че ще бъде неговият съквартирант. Когато Юми се появява за пръв път, той се извива в борбата с нея. За Сиси, от самото начало, Улрих казва „Всички момчета са влюбени в Сиси и тя е само влюбена в мен“, и Улрих абсолютно презира да бъде приятел на Сиси, защото тя постоянно го тревожи. Той е вторият, който открива суперкомпютъра след Жереми и пред Од, Сиси и Юми (хронологично).

Улрих е стажант в Академията Кадик и споделя стаята с Од Дела Робия, и той е добър с него въпреки фантазиите му. Той не е много добър студент, но, за разлика от Од, той прави най-доброто от себе си. През първите два сезона той изглежда по-скоро като обикновен студент, но се влошава в третия сезон, особено заради Ксана. Той обаче е отличен футболист и талантлив практикуващ от Пенчак Силат. Той е мистериозен, почти срамежлив. Той разбира и отблъсква чувствата си, особено към Юми Ишияма, с когото споделя двусмислената връзка между любовта и приятелството. Той обаче е напълно нечувствителен към очарованието на Сиси, която очевидно е влюбена в него. Освен това той е във вечна съперничество с Уилям Дънбар от втория сезон, също влюбен в Юми.

Роля в Код Лиоко Редактиране

Улрих е сериозно момче и казва няколко думи. Той има черна коса, висок и тънък и според Мили, Тамия и Сиси, е много прочут и популярен сред момичетата, но никога не е мислил за сантиментална връзка с момиче, различно от Юми. Той обикновено носи кафяви и зелени дрехи.

Практиката на Пенчак Силат превръща Улрих в рефлексивен човек и мисли за нещата преди да действа, за разлика от Од. Поради тяхната толкова различна личност, Улрих не се справя много добре с него, но с времето той се превръща в най-добрият му приятел. Той не изглежда много добре в училище (след като той е на път да спре), но той е най-добрият в спорта.

Взаимоотношенията му със семейството му е много сложна, баща му винаги иска Улрих да бъде съвършен в училищните класове и не одобрява приятелите му, дори да ги нарича „галоп безполезен“ в епизода „Далечни спомени“, и предизвиква постоянни спорове помежду им в няколко пъти, в които се виждат. Ето защо Улрих оценява приятелите си като семейство и макар че понякога е малко жесток, той винаги е готов да направи нещо за тях.

Що се отнася до Юми, Улрих се влюби в нея, когато я видя в тренировка на Пенчак Силат - чувство, което тя споделяше. Но поради срамежливостта си той никога не успява да мине, а от втория сезон с пристигането на Уилям Дънбар в училище, Улрих винаги става ревнив, когато го вижда около нея, въпреки факта, че Юми никога не е била привлечена от него.

На Лиоко, Улрих е самурай с японски цифров меч, който също може да спира стрелбата на чудовищата. Улрих използва своя талант на меч и на Земята и на Лиоко (той се бие с рак, материализиран на Земята, и успя да го унищожи, преди да убие Джим Моралес). Той е малко централна фигура в мисиите в Лиоко и е един от Воините на Лиоко с по-ценна подкрепа. Той не е в състояние да стреля, но този недостатък се компенсира от оптимизирането на скоростта и способността да се прави близки битки, и той често е впечатляващ актьор, преди всичко с полиморфичния клонинг на Улрих в епизода „Откровения“, и след това с Уилям-Ксана в четвъртия сезон. Улрих е единственият герой, чиято сила не се състои в атаки на далечни разстояния (с изключение на Уилям). Той винаги организира атаката, когато са на Лиоко и вероятно е по-силният герой във виртуалния свят, защото има повече суперсили и е показал, че има повече власт в отчаяни ситуации, точно както в епизода „Лош късмет“, когато самият Улрих побеждава армия от хлебарки, въпреки че е заразен с вирус, или в епизода „Борба до края“, когато Улрих победи Колоса, създаде най-мощното чудовище на Ксана. Обаче е лошо да се контролира суперкомпютъра, с изключение на епизода „Картите на масата“, където той може да активизира връщането към миналото без помощ, но може би го е направил, защото се опитвал да попречи на Юми да се завърне в Япония.

Семейството на Улрих Редактиране

Улрих идва от богато семейство и е уникален син. Той вижда родителите си рядко и те са загрижени за бележките на сина си. Особено баща му, Валтер Щерн, беше безмилостен с него и само се интересува от учебните бележки на Улрих. По тази причина Улрих има много лоши отношения с него, защото никога не получава нищо от подкрепата на баща си. Те се появяват в епизода „Зона с нулева гравитация“. Баща му също се появява в епизода „Финалният кръг“, където не беше говорил със сина си за година.

Галерия Редактиране

Основните герои
Жереми БелпуаАелита ШефърЮми ИшиямаОд Дела РобияУлрих ЩернУилям ДънбарКсанаКивиОще герои