Код Лиоко Уики
Advertisement
Троен проблем
Lyoko63
Дата на излъчване (Франция) 6 ноември 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 19 октомври 2006 г.
Оригинално име Triple sot
Английско заглавие Triple Trouble
Сезон 3
Епизод в сезона 11
Епизод в сериала 63
Списък с епизоди
предишен
Никой по-специално
следващ
Голяма опасност

Троен проблем е единадесетият епизод от третия сезон и шестдесет и третият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Епизодът започва в планинския сектор, докато групата се придвижва до активирана кула. Аелита, когато се опитва да влезе, блокирана е от медузата, но Улрих я спаси. После Юми и тези двамата унищожават блокове, при това използвайки своите особени способности, но Од не е успял да унищожи нито едно чудовище. На Земята, писна му от това колко неговите приятели се хвалят с високи резултати в Лиоко, знаейки, че всички освен него имат особени сили. Не искайки да се чувства пренебрегнат, Жереми му програмира нова мощ: телепортацията на къс обхват.

Групата се връща във фабриката, където Од се виртуализира, за да тества телепортацията, докато Аелита е тук на надзор. След това Жереми му дава упътствия и Од употребява своята мощ, но съществува проблем: след телепортирането два пъти, на предишните места останаха две негови копия! Когато Жереми девиртуализира Од, истинският Од, заедно с копията, връща се на Земята. Аелита предлага копията да останат във фабриката, за да се предотврати каквото и да било безредие, но Одовете отказват и всичките трима се връщат в академията.

Въпреки че не е открито, че съществуват клонингите, Од и неговите по личност тъждествени копия предизвикват инциденти в академията, например, всичките трима подмазваха на Роза Петитжан, за да получат допълнителна порция, при което третият остана без храна. Накрая се карат и престават да си сътрудничат. Един клонинг отива в града, другият трябва да иде в час по физическо при Джим, докато третият, истинският, отива в парка, за да си почине. Междувременно, Жереми му звъни, за да му съобщи, че той и неговите копия трябва да се споят в скенерите, тъй като са нестабилни и могат да се разпаднат на атоми.

Напада обаче Ксана и праща спектър, който се споява с асфалта на състезателната пътека в Академията Кадик за времето на физическо. Спектърът тогава става облак дим, който бързо се разширява, а което и да е лице, което да проведе достатъчно дълъг контакт с дима бива вкаменено. Димът тръгва да преследва Аелита, Улрих и клонинга на Од, който бива вкаменен. Истинският Од съзнава, че клонингът е вкаменен и отива да намери другия клонинг. Юми, Аелита и Улрих бързят във фабриката, за да се виртуализират. Од се намира със своя клонинг и отиват да спасят третия, избягвайки дима катерейки се на покрива на сградата по природни науки. В Лиоко, не е всичко наред: появява се мегатанк и девиртуализира Юми в миг на око.

В училището, Од и неговият клонинг взимат третият клонинг използвайки въже на покрива, с което стигат в парка и се втурват във фабриката с вкаменения клонинг. Улрих и Аелита се борят с мегатанковете, при което Улрих един го прегази след унищожаването на два мегатанка. Димът се разпространява из града, а Од и живия клонинг им помагат Юми и Улрих да пренесат вкаменения, стигат в стаята със скенерите и влизат (третият бива внесен) в скенерите. Жереми ги споява отново в едно цяло. Од спасява Аелита от мегатанките и успешно унищожава два блока, и тя деактивира кула баш когато димът е стигнал в лабораторията. Жереми после задейства връщане в миналото.

В трапезарията, Жереми казва на Од, че е открил бъга и е поправил програмата и че може отново да му оспособи тая мощ. Все пак, Од отказва, тъй като е единствен заради недостига на сили, и харесва му какъв е.

Любопитни факти[]

  • На английски език, името на следващия епизод е много подобно (Double Trouble). Не е познато да ли синхронизаторите, всъщност, го изпланираха.
  • В този епизод е забелязан най-краткото прекарване на Юми в Лиоко, мегатанк я девиртуализира след само двадесет секунди.

Галерия[]

Advertisement