Код Лиоко Уики
Advertisement
Тайната
Lyoko59
Дата на излъчване (Франция) 21 октомври 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 13 октомври 2006 г.
Оригинално име Le secret
Английско заглавие The Secret
Сезон 3
Епизод в сезона 7
Епизод в сериала 59
Списък с епизоди
предишен
Претендентът
следващ
Временна лудост

Тайната е седмият епизод от третия сезон и петдесет и деветият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Жереми е позвънил на Юми с мобилния телефон, за да ѝ каже, че Ксана атакува. Излиза от къщата с намерението да стигне възможно най-скоро, но щом излезе срещне се с Уилям. Той започва да я разпитва за нейните нощни тръгвания. Опитвайки се да се измъкне от любопитното момче, Юми поиска да се целунат в замяна да я пусне да отиде. После му казва да затвори очи, което наивното момче веднага и направи, давайки ѝ време за дискретно да побегне. Идва в стаята със скенерите, но е късно; атаката вече е спряна.

На следващия ден, Уилям от Юми търси обяснение. Каза му да отскочи и че ѝ е достатъчно от флиртуването. След като Джим няколко пъти зове Уилям, за да провери да ли е тук за тръгване на басейна, той бясно отговаря и получава задържане след часовете, тръгвайки си в парка. Недалеч оттам, Жереми и Аелита се приготвят за презентация за час по история и Ксана пак атакува. После решават да бързат през презентацията, докато Улрих и Од заминават директно във фабриката. За жалост, Уилям влиза и ги следва в канализацията, без двамата Воини на Лиоко да са го установили. Жереми и Аелита завършват презентацията с импресивна реч и с тръгване. От другата страна, Юми е на басейна с класа, не знаейки, че приятелите се опитват да ѝ позвънят. Що се отнася до Уилям, остава на фабричния етаж. Когато Аелита и Жереми се появят, той влиза в фабричния асансьор с тях преди да открие лабораторията.

По някоя причина, изглежда, че Уилям е желаещ сътрудничество и отива да намери Юми на басейна, докато Жереми виртуализира Од, Аелита и Улрих в ледения сектор. Качват се на превозните средства и група канкрелати тръгва да ги следва, а на Земята Уилям напуска фабриката, не забелязвайки работник, който стига иззад него и носи чувал с експлозиви, а при това е и под контрола на Ксана. Канкрелатите биват унищожавани и групата се приближава към активираната кула. Ксанифицираният работник завършва с поставянето на бомбите, а после детонатора го постави високо. Намести отброяване от десет минути… Уилям и Юми се връщат и се борят с работника и едва се избавиха.

Пред кулата, блокове използват огнени пръстени, за да девиртуализират групата. Улрих и Од ги унищожават, но са и девиртуализирани от страна на огнените нападенията. Аелита деактивира кулата, спасявайки Юми и Уилям. Двамата тийнейджъри после схващат, че работникът е от компания за разрушаване на сгради, което значи, че Ксана иска да взриви фабриката. Жереми се приготвя да задейства връщане в миналото, но се появява медузата и хваща Аелита. Жереми не смее да рискува да задейства връщането страхувайки от последиците, които могат да последват. Затова трябват да деактивират детонатора и да спасят Аелита. Юми бива виртуализирана, когато медузата завърши и се качи на оверуинга.

На Земята, Од, Улрих и Уилям търсят детонатора. Най-накрая го намериха високо благодарение на съветите на работника. В същото време, Юми подхожда към Аелита в каньона, в който се намира крайпътната кула. На Земята, Уилям деактивира бомбата и спасява фабриката и всичките присъстващи. Битка започва в Лиоко: Аелита хвърля енергийни полета, но Юми повечето от тях ги избегава и я атакува с ветрилата си. В последен опит, Юми хвърля ветрило с всичката си мощност, а Аелита енергийно поле. Юми се девиртуализира и се върна на Земята, а Аелита успява да побегне. Тя триумфално тича до кулата, без да види как ветрилата бавно, след кръга около кулата, нейния път го прерязва и я девиртуализира.

Ситуацията за Уилям още не е решена. Воините на Лиоко организират гласуване, за да видят да ли ще може да има доверието им и да стане Воин на Лиоко. Обаче, един от гласоподавателите се противопоставя, и задействано е връщане в миналото. След връщането в тая сутрин, Аелита, Од, Улрих и Жереми объркано схващат, че не е Улрих гласувал против, ами Юми.

Любопитни факти[]

  • Този епизод отбелязва единствения път, че Ксана от първия път е предотвратен да унищожи сектор.
  • В този епизод е забелязан само един случай, че мегатанк пали лазер при търкаляне.
  • Когато Юми и Уилям са на ръба на моста, Уилям казва, че не умее да плува, въпреки че е спасил Улрих в епизода „Марабунта“.
  • Когато Юми и Аелита се атакуват една друга, Юми хвърля и двете ветрила. Когато я девиртуализира енергийно поле обаче, и за в бъдеще има едно ветрило в ръка.

Галерия[]

Advertisement