Код Лиоко Уики
Advertisement
Рутинната работа
Lyoko22
Дата на излъчване (Франция) 28 януари 2004 г.
Дата на излъчване (САЩ) 18 май 2004 г.
Оригинално име Routine
Английско заглавие Routine
Сезон 1
Епизод в сезона 22
Епизод в сериала 22
Списък с епизоди
предишен
Зона с нулева гравитация
следващ
Дъното

Рутинната работа е двадесет и вторият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Кула в горския сектор на Лиоко е активирана, която бранят мегатанк и блокове. Воините на Лиоко, използвайки стратегии на раздвояване, ефикасно ги унищожават без големи трудности. След като пречките са премахнати, може да се завърши работата. Още една атака спряна; Аелита деактивира кулата и задействано е връщане в миналото.

Моралът на групата обаче е много нисък. Достатъчно им е да доживяват същите дни отново и отново, достатъчно им е от същите часове, същите глупи забележки от страна на СисиУлрих е особено уморен. Чувства се изоставен, когато неговите приятели отказват да напуснат училищното пространство, за да вдишат свеж въздух. Разочарован, той се връща в спалнята. Не можейки повече да издържи, признава своята умора на Од и чувството, че винаги доживява същите дни и как е тъжно да види като неговата връзка с Юми се разпада, но Од тогава е заспал.

Улрих търси нещо, за да се смири; нито душирането нито ходенето през коридорите не са от помощ. Все пак, когато случайно се срещна с момиче на име Емили ле Дюк, двамата изглеждат заинтересувани един от друг. Улрих се пита да ли тя е луда по него… А във фабриката се чуват шумове, един от спектрите на Ксана излиза от суперкомпютъра, отива в лабораторията и влиза в терминала.

На следващия ден, Юми гледа в Улрих, който изглежда, че добре се съгласява с Емили и че прекарва с нея доста време заедно. Сиси, също ревнива като и Юми, пали огън с твърдения, които на Юми дефинитивно няма да ѝ харесат! Сиси я уверява, че Емили и Улрих са били в тайна връзка от два месеца. Докато на японската тийнейджърка ѝ дойде „жълта минута“, открита е атака на Ксана в пустинния сектор. Жереми го казва на приятелите си, обезпокоен заради активността на опакия вирус. Юми се възползва от шанса и заминава в търсене на Улрих и Емили. Опитвайки се да отведе своя приятел, тя го обвестява за ситуацията. Разговорът бързо се превръща в тежка свада! Юми обвинява Улрих, че не ѝ е казал за неговата връзка с Емили, а той отговаря, че това не е нейна работа, тъй като гледала на Улрих само като приятел. Щом Улрих тръгне да си тръгва, Юми става тъжна. Тя отива във фабриката, а после Улрих далеч зад нея, наглед още преокупиран.

Във фабриката, Юми и Улрих предпазливо се избягват един друг. Жереми, от друга страна, е малко загрижен заради това, че атаката още не е идентифицирана; нищо съмнително не се е случило, а катастрофата не е на гледката. Когато Од шеговито казва, че Ксана може би манипулира Емили, за да раздели групата, избухва нова свада. Поради това, Жереми, който също почти няма търпение, нарежда всички тутакси да идат в Лиоко. Никой не се осмели да му се противопостави.

Жереми виртуализира приятелите си в пустинния сектор и установи, че при процеса е дошло до някой вид грешка. Аелита затова отива в близката кула с остатъка на групата. На пътя до кулата, Жереми идентифицира какво изобщо е акатата на Ксана; злокачественият вирус е инфектирал собствения суперкомпютър, значейки, че може нещо ужасно да тръгне на зле. Освен това, когато Аелита влезе в кулата, тя схвана, че на терминала сега има информация за чудовищата на Ксана и схваща защо Ксана е нападнал суперкомпютъра в първо място. Ксана е саботирал програмата за деиртуализация: това значи, че нито един Воин на Лиоко не смее да се девиртуализира или завинаги ще изчезне. Край това, Од вече е претърпял петдесет точки ощетявания от лазери на канкрелатите. Схващайки, че трябва да си сътрудничат, отиват към кулата, докато Жереми безуспешно се опитва да поправи грешката. Когато се сместиха зад дюна, схващат, че кулата я пазят два мегатанка и рак и много е рисковано. Междувременно, Жереми се опитва да поправи проблема на третия подетаж в стаята със суперкомпютъра.

В Лиоко, Од и Улрих успяват да унищожат мегатанковете, докато Юми се бори с рака. На Земята, Жереми почти успя да изправи суперкомпютъра но Ксана го нападне с електронен шок. Междувременно в Лиоко, Юми успява да унищожи рака, но той в същото време я удари и я отхвърли към дигиталното море. За щастие Улрих бързо отива да я хване за ръката. Докато Аелита влиза в кулата, той я повлича на чевръст под и схващат, че най-накрая са се помирили. Първо чакайки, младата двойка затваря очи, докато устните им се приближават. Но до целувката никога не дойде, тъй като се връщат в миналото.

След връщането на Земята, помирявайки се, Юми и Улрих обещават, че ще задържат онова, което се е случило като тайна…

Любопитни факти[]

  • Този епизод се фокусира върху донякъде платоничната връзка на Улрих и Юми.
  • Улрих в този епизод чувства, че Юми към него не чувства нищо романтично.

Галерия[]

Advertisement