Код Лиоко Уики
Advertisement
Роботите
Lyoko20
Дата на излъчване (Франция) 14 януари 2004 г.
Дата на излъчване (САЩ) 14 май 2004 г.
Оригинално име Ľâme des robots
Английско заглавие The Robots
Сезон 1
Епизод в сезона 20
Епизод в сериала 20
Списък с епизоди
предишен
Границата
следващ
Зона с нулева гравитация

Роботите е двадесетият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В час по химия, професорка Херц обяснява на класа за титана, докато се опитва да дупчи титаниева плоча със специална бормашина. Николас казва на Херв, че би трябвало вторият да употреби титан за своя робот на Годишното състезание на роботи, на което госпожа Херц казва, че е тежко да се набави чист титан. Тя също се надява, че всичките участници досега са завършили своите роботи.

Междувременно във фабриката, Ксана в помещението за монтажа активира компютрите и произвежда нещо от метал. Не е показано какво е, но със суперкомпютъра хаква мрежовите системи на Академията Кадик и меморира личните файлове на Воините на Лиоко.

По-късно в академията, Херв в стаята си показва на Николас и Сиси робота, който ще използва, наречен „Желязната Сиси“. Сиси мисли, че е екстремно грозен, но тъй като на Херв му се изплъзна за кратко, роботът случайно замахна към лицето ѝ. Заради това, тя казва на Херв, че трябва да победи или ще бъде изгонен от нейната дружина. Това важи и за Николас. Междувременно, в стаята на Жереми, Жереми също на приятелите си им показва робот: Киви 2, настанал по модел на Киви. Тогава Жереми обяснява че, като Киви, нужно е и робота да извеждат на разходка, за да се изходи по голяма нужда.

В следващата сцена, показано е само финалите на състезанието на роботи. Джим обявява двама участници, Желязната Сиси и Киви 2, които ще трябва да играят баскетбол, управлявани от страна на своите творци. Тогава Жереми и Херв (той нерадо) се ръкуват и играта започва. До последния кръг резултат е 4 на 4. Джим хвърля топката на мача във въздуха и изглежда, че Киви 2 ще победи. Херв обаче, злобно смеейки се, натиска бутон на своя контролер, заради което роботът на Жереми експлодира. Вместо да съобщи, че Херв е победителят, Джим съобщава на деветия клас, че имат физическо след пет минути.

Улрхк, Юми и Од подхождат към втрещения Жереми, който няма представа какво се е случило. В тоя момент, идват Мили и Тамия, които са записали всичко (показвайки запис в бавен режим): именно, когато Херв натисна бутона, Желязната Сиси изстреля гайка, която повреди Киви 2. Тогава Воините на Лиоко заминават да разговарят с Херв, но преди да може някой нещо да каже, висок, човекоподобен робот се появява и повечето бяга. Той тръгва да нападне Жереми, докато Херв и Сиси бягат. За да се защитят, Од, Улрих, Юми и Жереми се повличат в съблекалнята за момчета. Роботът не след дълго се опитва да се пробие, докато деветокласниците бягат. Жереми стъпва в контакт с Аелита, която казва, че е регистрирала пулсации в планинския сектор. Улрих и Юми остават, за да спрат робота.

След идването във фабриката, Жереми виртуализира Од в планинския сектор на Лиоко, където той и Аелита се борят срещу няколко блока и се опитват да стигнат до активираната кула. На Земята, Улрих и Юми търсят от Херв да помогне да поразят робота. В сградата по природни науки, Херв прави робот, който прилича на птица, който накрая се пробива през металната кожа на робота на Ксана и така го съсипва. Юми и Улрих бързо отиват във фабриката, докато Херв е оставен с останалите ученици в академията. В Лиоко, Од се девиртуализира, а Аелита я преследва куп канкрелати. Юми я спасява, унищожавайки ги с ветрилото си. Междувременно във фабриката, Улрих открива, че Ксана е произвел още роботи, които се опитват да го убият.

Аелита деактивира кулата, спасявайки Улрих, докато Жереми стартира връщане в миналото. Жереми и Херв пак са на състезанието. Като по-рано, Херв пали гайката, но Жереми насочва Киви 2 да я избегне. Заради това, Жереми победи, публиката подивява от възбуждане, докато Джим ги обвързва да се ръкуват. Този път, Херв изнервено излиза от физкултурната зала, докато Сиси вика на него.

Любопитни факти[]

  • В този епизод е показано, че Херв има благи чувства към Юми.
  • Киви 2 се появява за пръв път в този епизод.
  • Това е единственият епизод на сериала, че е показано Годишното състезание на роботи, чийто домакин беше Джим.

Галерия[]

Advertisement