Код Лиоко Уики
Advertisement
Проблем с изображението
Lyoko7
Дата на излъчване (Франция) 15 октомври 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 27 април 2004 г.
Оригинално име Problème ďimage
Английско заглавие Image Problem
Сезон 1
Епизод в сезона 7
Епизод в сериала 7
Списък с епизоди
предишен
Труден избор
следващ
Финалният кадър

Проблем с изображението е седмият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Епизодът започва в ледения сектор, когато Аелита и Юми подхождат към деактивирана кула, в която Аелита влиза. Тя тогава стъпва в контакт с Жереми, чудейки се мислейки, че тази кула я е зърнал скенерът, та вероятно става въпрос за фалшива тревога. Междувременно, нещо се спотайва около Юми. Аелита не е повече сигурна да ли е усетила пулсации до кулата, в която е сега. Преди да Жереми е довършил изречението, Юми започна да вика и изчезна, когато Аелита излезе. Онова, което не знаят, е че Ксана отвлече Юми чрез пазителя. Жереми девиртуализира Юми (която е всъщност клонинг на Ксана) и появи се в скенер, без съзнание.

Од купува топъл шоколад при автомата и го хвърля заради лошата миризма. Там беше и Улрих, към който подходи Сиси. Улрих получава обаждане от Жереми, и той и Од отиват и помагат на Юми да се отведе в лазарета. Жереми казва на медицинската сестра, Йоланда Перудин, че ѝ призля по време на одмора. Трите момчета отиват на час, при което сестрата остана сама с Юми. Тя се пробуди и искаше да стане и да си тръгне. Когато медицинска сестра се опита да я спусне да си почине, Юми я хвана ръка и по-късно я отхвърли настрана (това не е видяно). След разговор с приятелите си и Сиси в трапезарията, Юми в своята канцелария я призова директорът, който накрая иска да извика родителите на Юми заради нападението на Йоланда. Юми, с логото на Ксана на челото си, събори директора на несъзнаване и отива до Жереми, за да стигне в стаята със скенерите. Джим я поздравява, но Ксана-Юми го игнорира, много за негово чудене.

Междувременно, Аелита намира голямо, нажежено кълбо на върха на леден клиф. Решава да го види отблизо, но започнаха да стрелят по нея канкрелати. Бързо се връща в кулата и на Жереми му съобщава ситуацията. В училището, след като разговорът се завърши, Ксана-Юми се опитва да убеди Жереми да я отведе в стаята със скенерите. Той е повече уплашен, отколкото зачуден. Идват Од и Улрих, които са присъствали сцената, която я представляваше Ксана-Юми как почти е целунала Жереми. Улрих, лют, излиза, а Од бясно казва „браво“ на Ксана-Юми. Когато остана сама в стаята, злокобно се усмихна.

След часа, Жереми обяснява на Од и Улрих, че нещо не е в ред с Юми, че тя е в травми. След това отиват до стаята на Жереми, но там намериха масивен хаос. Мислиха, че е Сиси или Херв, който им беше сърдит този ден на тях, но тогава схващат, че за Ксана-Юми става въпрос. Няма повече съмнение, но тогава извършителят се появява и пита ги за тръгване в стаята със скенерите. Сега отиват в фабриката и Жереми ги виртуализира. Все пак, преди скенерът, в който беше Ксана-Юми, да се е затворил, тя насила го отвори и излезе. Затова тя с Од и Улрих не се появи. Те намират Аелита и бранят я от канкрелатите. Аелита, когато по-рано провери нажеженото кълбо отблизо, видя, че Юми плава вътре, така че сега става все ясно, когато им обяснява. На Жереми тя му е наредила да не подхожда към Юми на Земята, но той не беше тук, когато му каза. Все пак, пристигна навреме, когато Ксана-Юми онеспособи един скенер. Гледайки в увреждането, Жереми изгуби вниманието и Ксана-Юми го уюмручи.

Групата стига до нажежената сфера и унищожава остатъка на чудовищата. Сферата е пазител, който, именно, може да открадне всеки и да ги задържи в себе си, като виртуален затвор. Улрих се опитва да го унищожи, но не успява. Все пак, Аелита е в състояние да направи клонинг на Юми със своята креативност, за да убеди пазителя, че има погрешната жертва в себе си. Това го успява и Юми бива освободена, докато Ксана-Юми надвива Жереми. Юми се събужда и съзнава какво се е случило и доброволно се явява да иде назад в реалния свят. Улрих затова я девиртуализира и задава се разплата между нея и нейното копие. Жереми идва към себе си, но капакът от вертикалния тунел до стаята със суперкомпютъра го е свалила Ксана-Юми, която той бута в тунела. Грабна го обаче и се опита да го хвърли вътре. Аелита междувременно деактивира кулата и унищожава Ксана-Юми. След това връщане в миналото обръща всичко, спасявайки Жереми от сигурна смърт.

Назад във времето, Юми се опитва пак да флиртува с Жереми, но Улрих от това я предотвратява.

Любопитни факти[]

  • Този епизод означава първото появяване на училищната медицинска сетра по продуктивния ред.
  • В този епизод за пръв път е споменато фамилното име на Юми.
  • За първи път се появи пазителят.

Галерия[]

Advertisement