Код Лиоко Уики
Advertisement
Приливът
Lyoko55
Дата на излъчване (Франция) 23 септември 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 6 октомври 2006 г.
Оригинално име Raz de marée
Английско заглавие Tidal Wave
Сезон 3
Епизод в сезона 3
Епизод в сериала 55
Списък с епизоди
предишен
Лиоко минус едно
следващ
Фалшива следа

Приливът е третият епизод от третия сезон и петдесет и петият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Този епизод започва с Воините на Лиоко в лабораторията, наблюдавайки как Жереми анализира неотдавна извлечените данни от Картаген, надявайки се, че ще бъде полезно в намирането на начин за битката срещу Ксана в интернет. Връщат се в училищтето, където Жереми, Аелита, Улрих и Од имат час по физическо възпитание. Вместо класът да учи за хвърлянето на кълбо, както Джим беше планирал, отбелязан е „ден на храненето“, обсъждайки диетичното здраве с училищната медицинска сестра Йоланда Перудин. Предполага се, че дискусията е част от нова кампания за здравословно хранене в Академията Кадик.

На обяд Жереми и Аелита решават да прескочат следобедните си часове и да се върнат във фабриката, за за в бъдеще да анализират неотдавна събраните данни. Там откриват активирана кула в планинския сектор и обвестяват останалите. Юми напуска часа по италиански с Уилям под извинението да го води до медицинската сестра, но успява да се измъкне от него в двора и стига във фабриката. Междувременно, Од, недоволен от новото, здравословно меню за обяд, се опитва да се промъкне в училищната кухня с Улрих, за да намери нещо по-добре за ядене.

Тогава се знае, че Ксана е обладал храната в кухнята. Прехранените продукти започват да летят в двора, разбиват прозорците и се сливат в голямо чудовище, което напада Улрих, Од и Джим. Улрих звъни на Жереми на мобилния, за да го информира за нападението, а Жереми реши да изпрати Аелита и Юми в Лиоко без момчетата.

Юми шофира оверуинга през планинския сектор, докато Аелита унищожава няколко раци, кои ги следват. Докато се приближават обаче към активираната кула, Ксана манипулира дигиталното море, с което неговото ниво се покачва и блокира достъпа към кулата. Жереми също открива, че сърцето на Лиоко е нападнато в Сектор 5. Междувременно, Улрих, Од и Джим ги преследва чудовището от храна, а Джим е ударѐн и пада в несвяст.

Неспособни да деактивират кулата, Юми и Аелита решават да отидат в Картаген, където Аелита може да открие начин как да намали нивото на дигиталното море и да защити сърцето на Лиоко в същото време. Преди да стигнат до сигурен район, където Жереми може да изпрати транспортьора обаче, напада ги рояк стършели. Междувременно, на Земята, Улрих и От успявад да дойдат до подземните тунели в парка, а Улрих мами чудовището в погрешната посока, докато Од заминава във фабриката. В битката със стършелите, Юми пада от оверуинга, а Аелита е принудена да я девиртуализира, за да я предотврати да падне в дигиталното море.

Мобилният на Улрих се повреди заради скок във водата, за да избегне чудовището и сега е безполезен. Щом Жереми изгуби сигнала на Улрих, Юми отива от лабораторията да го потърси. Междувременно, Од стига във фабриката и бива виртуализиран в Лиоко. Стига до позицията на Аелита и отива с нея в Картаген, а Улрих успява да стига във фабриката. Юми го намира при фабричния под.

Юми я напада чудовището от храна и Улрих я спасява, за кратко изваждайки от строя чудовището. В Сектор 5, Од и Аелита стигат до небеския свод, където Аелита започва да работи на интерфейса, за да намери начин да спусне нивото на дигиталното море. Од отива в камарата със сърцето на Лиоко, за да защити сърцето от мантите.

Аелита намира нужните данни, но я напада пълзящ червей. Од порази всичките манти, при което сърцето е сигурно. Назад на Земята, Улрих и Юми ги е обкръжило чудовището. Аелита порази червея и предава на Жереми данните, който ги използва и спуска нивото на дигиталното море. Аелита и Од се връщат в планинския сектор и унищожават тарантулите. Аелита тогава деактивира кулата, спасявайки Улрих и Юми точно навреме, което сега е куп храна на фабричния под. Од казва на Жереми да задейства връщане в миналото, тъй като в противен случай няма да бъде начин, че Джим ще забрави за чудовището от трапезарията. Епизодът се завършва, докато се задейства връщането на времето.

Любопитни факти[]

  • Това е първият епизод, където титъл-картичката показва холомапата вместо кула.
  • Този епизод представлява първият и единственият път, че пълзящ червей се е „излюпил“ от обвивката на Картаген.
  • На самия край на епизода, Од вика „Така съм гладен“, докато започва връщането на времето. Това се появява и в английския и сръбския дублаж, вероятно защото е схванато като примерно и в съответствие с хумора на Од.

Галерия[]

Advertisement