Код Лиоко Уики
Advertisement
Последната смес
Lyoko33
Дата на излъчване (Франция) 12 октомври 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 27 септември 2005 г.
Оригинално име Mix final
Английско заглавие Final Mix
Сезон 2
Епизод в сезона 7
Епизод в сериала 33
Списък с епизоди
предишен
Ден на влюбените
следващ
Липсващата връзка

Последната смес е седмият епизод от втория сезон и тридесет и трeтият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В нормален ден в Академията Кадик, Воините на Лиоко са близо до автомата за продажба, говорейки за предстоящ научен тест. Улрих студира, докато Од подготвя измамата си. Сиси стига и се хвали за това как бащата ѝ е давал разрешение да използват тая зала за танц тая нощ…

Уилям и Од разглобяват смесителната плоча, а Жереми е твърде зает, за да я поправи, та Аелита я поправя и открива своите таланти като диск‑жокей.

Изпитът се случва следобед и докато Джим събира работите, Ксана поема контрола над него с черен дим, след като е активирал кула в пустинния сектор. Тая вечер, четиримата Воини на Лиоко отиват на танца, освен Жереми, който остава в стаята си, за да работи на компютъра си. Суперскенерът го предупреждава, че се е активирала кула, но Джим идва и връзва момчето, предотвратявайки го да предупреди приятелите си.

Нощта се продължава и Аелита прави смесица пред цялото училище. Времето е кратко за Жереми, който успява да извика Киви и да го изпрати за своя господар… Когато видят кучето, Юми, Од и Улрих намират приятеля си и освобождават го. Но, твърде късно е: под контрола на Ксана, Джим вече е нападнал младата девойка и преструвайки се да я отведе в лазарета, вместо това отива във фабриката, а Аелита е несвястна.

Воините на Лиоко отидоха в търсене на похитителя на Аелита, но Джим има достатъчно време да изпрати Аелита в пустинния сектор, където Мегатанк я чака. Учителят се връща в асансьора и се клонира, за да се бори с децата. Той ги доминира все до момента, когато го изхвърлят. Жереми виртуализира Воините на Лиоко в пустинния сектор. Юми бързи, за да помогне на Аелита, докато Од и Улрих се борят срещу стършели. Борбата между Юми и Мегатанка се завършва наравно, оставяйки Медузата свободна да открадне меморията на Аелита.

Борбата между летящите чудовища е чевръста, а ситуацията се влошава, когато Джим, който се пробуди, хвърля Жереми от конзолата и девиртуализира Од. Улрих се намира сам срещу оставащите стършели, но успява да ги унищожи, преди да отидат до мястото, където са Аелита и Медузата.

На Земята, Джим атакува Жереми, а нито Юми, нито Од могат да го спрат, докато виртуалният самурай се изправя срещу Медузата. Аелита деактивира кулата в момента, когато Джим ще довърши Жереми. Учителят се събужда изненадан и пита какво прави там, преди Жереми да отговори, че никога няма да съзнае и задействано е връщане в миналото.

След връщането в тая сутрин, Жереми обещава на Аелита, че ще я подкрепи в нейната любов към музиката…

Любопитни факти[]

  • В този епизод се открива, че Аелита е невероятен диск‑жокей.
  • В този епизод се открива, че Медузата физически пътува до своите дестинации.
  • Това е първият епизод, в който Ксана притежава Джим; другите два случая по-късно би се случвали в епизодите „Лиоко минус едно“ и „Лоша връзка“.
  • Джим отговаря на Ксана казвайки: „По твоя заповед, Ксано…“, което значи, че Ксана говори в главите на хората, които контролира. То би могло да покаже, че когато някой, когото Ксана контролира прави или казва нещо, то е онази личност, която го казва (разбира се, под влияние), но не е Ксана, който говори.

Галерия[]

Advertisement