Код Лиоко Уики
Advertisement
Подгряващи
Lyoko68
Дата на излъчване (Франция) 30 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 19 юни 2007 г.
Оригинално име Première partie
Английско заглавие Opening Act
Сезон 4
Епизод в сезона 3
Епизод в сериала 68
Списък с епизоди
предишен
Двойна игра
следващ
Стаята за развлечение

Подгряващи е третият епизод от четвъртия сезон и шестдесет и осмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Този епизод започва в трапезарията, където студентите на Академия Кадик са възбудени да съзнаят, че Крис Моралес, барабанистът на бандата, която се нарича „Събдиджиталси“, идва в кампуса, за да види Джим, чичо си. По време на събранието, разкрива се, че Крис също е в училището, за да проведе прослушвания за млади диджеи, които искат да настъпват за Събдиджиталсите на следващия им концерт.

Голям брой ученици, включително Сиси и Од, идват във физкултурната зала за прослушвания. Аелита, която се радва на правенето на музика, също иска да опита, но е спряна, защото Жереми я пита да му помогне в работата по програмата за виртуалния кораб. Од, както и повечето други ученици, слабо прави прослушването, оставайки Крис разочарован, а Крис също е фрустриран заради очевидната липса на талант между учениците.

Докато работи, Жереми забелязва, че Аелита е смущавана и позволява ѝ да отиде на прослушването. Когато тя стигне във физкултурната зала обаче, никой не е тук, а тя играе своята музика в празната физкултурна зала преди тръгване. Без нейното знание, Крис е веднага пред физкултурната зала и чува нейната песен. Музиката на Аелита е веднага любимата му лента, но когато отново се включи във физкултурната зала, за да открие идентитета на диджея, Аелита вече си е тръгнала. В този момент, Ксана активира кула в горския сектор. Докато Крис е сам във физкултурната зала, спектър се появява от грамофона на сцената.

Когато Аелита открие, че Крис търси своя диджей като в Пепеляшка, бърбори да го намери. Но Крис след това удари Аелита и води я във фабриката. Междувременно, в стаята си, Жереми открива активираната кула и звъни на другите да го срещнат в двора. Когато Аелита не дойде, Од и Улрих си ходят да я потърсят в кампуса, докато Жереми и Юми си ходят във фабриката. На пътя от кампуса, Юми и Жереми съзнават за отвличането на Аелита от Мили и Тамия, които са видели какво се случи, така че Жереми позвънява Улрих, за да го обвести, че Ксана контролира Крис. Улрих и Од обаче намират Крис, но той говори нормално с Джим, а заедно заключват, че тоя Крис, който е отвлякъл Аелита, е полиморфният клонинг.

Във фабриката, клонингът поставя Аелита в скенер, отново се превръща в спектър без физическа форма и манипулира интерфейса в лабораторията, за да я виртуализира в горския сектор. Аелита получава съзнание в Лиоко и намира Уилям, който я чака. Жереми и Юми идват кратко след това, а Юми се виртуализира в Лиоко, за да защити Аелита. Междувременно, Улрих и Од си ходят във фабриката, а Джим и Крис ги спират и търсят да знаят къде отиват. Тъй като нямат избор в това, Улрих ги кани да се присъединят към него и Од във фабриката.

В Лиоко, Юми се бори срещу Уилям, докато Аелита побегне, но раците я следват. В лабораторията, полиморфният клонинг отново се появява и атакува Жереми. Когато Од, Улрих, Джим и истинският Крис стигнат в лабораторията, Крис и Джим започват да се борят срещу клонинга, докато Жереми виртуализира Од и Улрих в Лиоко. Междувременно, Аелита се опитва да побегне от раците използвайки своите криле, но е съборена и пада на дигиталното море. Но Жереми, който ѝ програмира оверуинга, може да я спаси. Юми и Уилям продължават да се борят, докато идват Од и Улрих. Од се бори срещу раците, докато Улрих си ходи да помогне на Юми.

Улрих стига веднага след като Уилям девиртуализира Юми, а заема мястото в борбата срещу него. Уилям позовава своята черна манта, за да се опита да удари Улрих, но стига Од, който порази раците и започва да помогне на Улрих. Аелита после стига до кулата и деактивира я. Тъй като е поразен, Уилям се връща в дигиталното море. В лабораторията, полиморфният клонинг изчезва, а Джим изисква обяснение от Жереми. Жереми обаче активира връщане в миналото, за да изтрие спомените на Джим и Крис.

Назад в академия Кадик, непосредно преди прослушванията, Крис стига в стаята на Жереми, докато той и Аелита работят по виртуалния кораб. Крис някак вече е получил музикалната песен на Аелита, и иска да разговаря с нея за уводен настъп на Соъбдиджиталсите. Когато Аелита го пита откъде я е получил, Крис ѝ казва, че един от нейните приятели му е дал нейната музика. „Приятелят“ подразбира Жереми, докато той им се усмихва.

Любопитни факти[]

  • По някоя странна причина, този епизод не е пуснат във Франция все до епизода „Грешна експозиция“. Но той е обявен в интернет на 30-ти август, същия ден, когато епизодът „Липса на добра воля“ премиерно е показал по телевизията.
  • В този епизод открива се, че заглавието „Събсоникси“ е променено в „Събдиджиталси“ заради компанията за снимане.
  • Ранни в епизода, Жереми са позовава на програмата, по която той и Аелита работят като „виртуалния кораб“. Това е първата референция за Скидбладнир.
  • Това е единственият епизод, в който Уилям се показва използвайки своята способност на второто гледане.
  • Това е и единственият епизод, в който се появява манта в горския сектор.
  • Това е един от редките епизоди, в които се показва област с вода в горския сектор.
  • Когато Юми, Улрих и Од са в стаята със скенерите, носят своите нови дрехи на четвъртия сезон, въпреки че тези дрехи не трябва да бъдат откривени все до епизода „Първото пътуване“.

Галерия[]

Advertisement