Код Лиоко Уики
Advertisement
Общ интерес
Lyoko37
Дата на излъчване (Франция) 3 ноември 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 9 ноември 2005 г.
Оригинално име Intérêt commun
Английско заглавие Common Interest
Сезон 2
Епизод в сезона 11
Епизод в сериала 37
Списък с епизоди
предишен
Марабунта
следващ
Изкушение

Общ интерес е единадесетият епизод от втория сезон и тридесет и седмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Кула бива активирана в ледения сектор. Френски криминалник, Питър Данкан, онесвестява полицаите под контрола на Ксана. Цялото училище говори за неговото бягство, но суперскенерът не регистрира кула, така че Жереми смята, че бягството няма никаква връзка с Ксана.

По време на теста по математика Од, Улрих и Жереми забелязаха как Аелита е паднала в несвяст, същевременно с беглеца. Тя бива изпратена в болницата, тъй като сърдечният ѝ пулс е слаб и неправилен. Жереми схваща, че суперскенерът се е нулирал и заминава във фабриката с двамата. Юми остава с Аелита, която се събужда недълго след това.

Дънкан спира камиона, който носи ядрени продукти и изважда от строя стражарите. Од и Улрих заминават в Лиоко и намират активираната кула недалеч от мястото, където Жереми ги е виртуализирал. Решават да се върнат и да намерят Аелита в болницата, за тя да може да я деактивира, но тогава холомапата и фабричният интерфейс се угасиха. Жереми не може да стъпи в контакт с двамата; в клиниката, Аелита пак пада в несвяст и пулсът ѝ бива по-бавен. Дънкан, също така, пада на пода. Жереми се опитва, неуспешно, да рестартира суперкомпютъра. Лиоко тогава започва да изчезва пред Од и Улрих. Опитват се да побегнат от новия проблем. На своите превозни средства, бързо прелитат ледения сектор, подът изчезва и остава нищо освен дигиталното море. Жереми най-накрая успява отново да рестартира суперкомпютъра в момента, когато нашите приятели започват да падат в морето. Пулсът на Аелита и Дънкан отново се връща в норма, а Жереми схваща, че припадъците и спирането на суперкомпютъра са последицата на изпразването на ядрената батерия!

Заминава в болницата с Од и Улрих, за да открият решение, тъй като и Ксана и Аелита са и двамата на ръба от пропастта. После Жереми е отвлечен от страна на Дънкан, докато чака при автомата за кафе. В момента, когато Аелита пак падне в несвяст, Улрих получава обаждане от Жереми, който обяснява как е изключил суперкомпютъра, тъй като Дънкан го е отвлякъл, за да може момчето да замени батериите! Търси от Улрих да доведе Аелита, за да деактивира кулата, тъй като, когато се внесе новата батерия, Ксана пак ще стане антагонист. След обаждането, Жереми мени батериите и бяга от Дънкан.

Од, Юми, Улрих и Аелита влизат в стаята със скенерите и казват на Жереми, че са готови да идат, освен Улрих, който остава, за да го защити от Дънкан. Битка настава, но Аелита стига до кулата. Дънкан, след отхвърлянето на Улрих щом Од бива девиртуализиран, готви се да удари Жереми. Аелита деактивира кулата, а Дънкан пада в несвяст, завършвайки битката.

На следващия ден в Кадик, всички говорят за побягналия криминалник, намерен в несвяст на вратата на полицейския участък. Од набляга, че са го победили в анонимност, но че един ден ще бъдат възнаградени. Той после съзнава, че е получил нула на тест, което не е баш наградата, която е очаквал…

Любопитни факти[]

  • Активираната кула се появи на две различни местоположения в този епизод.
  • Когато Од и Улрих не можаха помежду си да се девиртуализират, Улрих смята, че скенерите са офлайн. Ако това обаче наистина би било, не би били девиртуелизирани ами завинаги би изчезнали.
  • В този и предишния епизод Ксана и Воините на Лиоко си помагаха едни на други.
  • Дънкан по-късно статистически се появи в епизод „Ускорен курс“, когато случайно е ударил спектъра. Появи се и във фона на летището в епизода „Далечни спомени“, сигурно значейки, че е пуснат от затвора.

Галерия[]

Advertisement